FANDOM

Uścisk Justina i Owena

Justin i Owen przytulają się po tym jak są bezpieczni od eliminacji.

Justin i Owen to jedna z przyjaźni w Totalnej Porażce. Owen jest jedynym chłopakiem na którego działa urok Justina. Najlepszym przykładem tego jest w finale pierwszego sezonu, gdy Heather próbowała skołować Gwen, zrywając Justin'owi koszule. Wtedy urok Justin podziałał zarówno na Gwen jak i Owena. Owen też komplementuje wygląd Justina co nie pasuje do chłopaka. W drugim sezonie, Justin czasami wykorzystywał Owena ale mimo to są dobrymi przyjaciółmi.

Wyspa Totalnej Porażki

Miejsce takie sobie cz. 1

Niezłe spodnie

Owen podziwi Justina i jego spodnie.

Gdy Justin przyjechał na wyspę, Owen od razu się w nim zakochał. Wita go na wyspie i komplementuje jego spodnie i pyta go od kiedy je ma. Justin mu mówi że ma te spodnie od niedawna. Owen wtedy uderzył się w czoło nazywając siebie kretynem za to pytanie które zadał Justin'owi. Później obaj zostali przydzielenie do drużyny Wrzeszczących Susłów.

Awantura przy grze w zbijaka

W trzeciej rundzie zbijaka, Owen oberwał na raz czterema piłami przez co upadł. Wtedy Justin wraz z Beth, Izzy i Leshawną podszedł do Owena by sprawdzić czy nic mu nie jest.

Niezbyt sławni

Podziw ze strony chłopaków po obejrzeniu talentu Owena

Justin jak i chłopaki są pod wrażenie tym że Owen umie wybekać cały alfabet.

Kiedy Owen pokazał że jest w stanie wybekać cały alfabet, Justin jak zresztą wszyscy chłopacy byli pod wrażeniem jego talentu. Później podczas pokazu Justina w wyzwaniu. Owen w pokoju zwierzeń, mówi że Justin jest takim ciachem że mógłby go pocałować. Wtedy zrozumiał co powiedział i próbował to poprawić mówiąc że jest świetnym kumplem. Wtedy krytykuje siebie za to co mówi. Mimo ich dobrego kontaktu, Owen został przekupiony przez Heather kawałkiem ciasta żeby głosował na Justina.

Próba potrójnie uzbrojonego triathlonu

Podczas ostatniego wyzwania, Owen widzi drewnianą głowę Justina i mówi Heather że ta podobizna Justina jest śliczna co bardzo zdziwiło Heather. Wtedy próbuje poprawić swój komplement ale kiedy wspomina o doskonałych rysach twarzy Justina. Ten komentarz znowu zdziwił Heather a Owen znowu był zakłopotany.

Najbardziej dramatyczny odcinek ze wszystkich

Urok Justina na finalistach I sezonu

Heather używa uroku Justina by pozbyć się Gwen i dać Owen'owi wygrać.

Justin na początku wspierał Gwen w finale ale przeszedł na stronę Owena gdy ten powiedział że zorganizuje imprezę na jachcie gdy wygra. Podczas finałowego wyścigu, gdy Gwen i Owen muszą przenieść jaja orła na drugą stronę rzeki, Heather wykorzystuje urok Justina by Gwen spadła do rzeki pełnej rekinów i dać Owen'owi wygraną. Jednak urok Justina podziała zarówno na Gwen jak i Owenie ale Gwen szybciej się otrzęsła od Owena.

Wyspa Totalnej Totalnej Totalnej Porażki

Gdy Owen odbiera czek na sto tysięcy dolarów, widać jak Justin mu wiwatuje. Później podczas wyzwania, Justin zdobył walizkę z milionem, i przypadkowo spotkał Owena, Cody'ego, DJ i Tylera. Owen chce by Justin oddał im walizkę ale Justin odmawia. Wtedy Owen rzuca w twarz Justina skrzydełkiem ale na Justinie nie zrobiło wrażenia. Później DJ mówi że nie dadzą się nabrać na sztuczki Justina. Szczególnie mówi to do Owena który głęboko wpatruje się w Justina ale po chwili staje się bardziej poważny. Na koniec obaj dostali się do Planu Totalnej Porażki.

Plan Totalnej Porażki

Uwaga, potwór!

Wybór Owena przyczepy

Chłopaki są zaskoczeni gdy Owen zamiast dobrej przyczepy wybrał te zgniecioną.

Kiedy Owen wygrał ostatnie wyzwanie i mógł wybrać przyczepę w której mieli zamieszkać chłopaki. Justin wraz z innymi był pewien że Owen wybierze te dobrą przyczepę ale ku ich zaskoczeniu, Owen wybrał te zgniecioną przyczepę. Justin też jak wszyscy chłopaki nie zgadzał się z jego wyborem i pytał się dlaczego wybrał te zgniecioną przyczepę. Owen powiedział ta przyczepa ma charakter.

3:10 do Obłędowa

Król Justin i jego służoncy Owen

Owen wachluje Justin'owi bo temu jest gorąco.

Na początku odcinak, Owen wachluje dla Justina. Mówi też Justin'owi że nie może szybciej wachlować gdyż mu gorąco. Na koniec podczas wręczania pozłacanych Chrisów, obaj się przytulili gdy się okazało że są bezpieczni od eliminacji. Po chwili zdają sobie sprawę co robią i odsuwają się od siebie.

Wypożyczona kuchnia szefa

Gdy Owen udaje że go boli kolano by nie ciągnąć wózka. Justin wydawał się zaniepokojony dopóki sobie nie uświadomił że Owen po prostu udaje.

Mistrzowie katastrofy

Kiedy Chris ogłosił wyzwanie, Justin i Owen przybili piątkę. Justin był też zaniepokojony gdy Szef przypadkowo złamał szczękę Owena. Był też wściekły na Chrisa za to że nie okazuje współczucie dla Owena.

Ocean ośmiu lub dziewięciu

Justin wraz z Beth i Lindsay zastanawia się jak wyciągnąć Owena z sejfu. Kiedy słyszy jego narzekania że jest głodny, Justin wpada na pomysł jak wydostać Owena z sejfu wyzwalając jego wewnętrzną bestie dzięki zapachowi kurczaka. Jego plan podziałał i Owen się wydostał jednak był bardzo głodny. Justin był zaniepokojony gdy Owen był słaby z głodu i podkreśla że trzeba go nakarmić i daje mu swoje miętówki. Tej nocy Owen został wyeliminowany dzięki Courtney. Justin jak i Beth i Lindsay był przeciwny temu mówiąc "tak nie można". Przed odejściem Justin wraz z dziewczynami nalega by Owen wygłosił mowę co ten robi. W mowie Owen dziękuje Justin'owi za to że go inspirował jego fizyczną doskonałością i hottogowatością (bo widział widział w Justinie hot-doga). Po mowie Justin oddaje Owen'owi swojego Pozłacanego Chrisa gdyż wiedział że ten był głodny i też że lubił czekoladę.

Wyścig celebrytów Planu Totalnej Porażki - powrót!

Kiedy cała obsada nie została wpuszczona na Rozdanie Nagród Gemmy, Justin mówi że będzie musiał się pocieszyć swoją twarzą. Owen podkreśla wtedy jego "tyłeczek".

Ciekawostki

Zobacz także

Justin
Relacje Wszyscy | Beth | Izzy | Katie | Owen | Sadie
Inne Porażkowi Bracia | Sojusz Facetów | Sojusze Justina
Owen
Relacje Wszyscy | Alejandro | Chris | DJ | Duncan | Gwen | Harold | Heather | Izzy | Justin | Noah | Szef Hatchet | Trent
Inne Pan Kokos | Sojusz Facetów

Więcej z Fandomu

Losowa wiki