FANDOM

S02E05 Owen i Justin

Justin i Owen przytulają się po tym, jak są bezpieczni od eliminacji.

Justin i Owen to jedna z przyjaźni w Totalnej Porażce. Owen jest jedynym chłopakiem na którego działa urok Justina. Najlepszym przykładem tego jest w finale Wyspy Totalnej Porażki, gdy Heather próbowała zdezorientować Gwen, zrywając Justin'owi koszule. Wtedy urok Justina podziałał zarówno na Gwen, jak i Owena. Owen też komplementuje wygląd Justina co nie pasuje do chłopaka a Justin jest obojętny wobec jego komplementów. Na Planie Totalnej Porażki, Justin czasami wykorzystywał Owena ale mimo to są dobrymi przyjaciółmi.

Wyspa Totalnej Porażki

Miejsce takie sobie cz. 1

Niezłe spodnie

Owen podziwia Justina i jego spodnie.

Gdy Justin przyjechał na wyspę, Owen od razu się w nim zakochał. Wita go na wyspie i komplementuje jego spodnie, pytając od kiedy je ma. Justin mu mówi że ma te spodnie od niedawna. Owen wtedy uderzył się w czoło nazywając siebie kretynem za to pytanie które zadał Justin'owi. Później obaj zostali przydzieleni do drużyny Wrzeszczących Susłów.

Awantura przy grze w zbijaka

W trzeciej rundzie zbijaka, Owen oberwał na raz czterema piłkami przez co upadł. Wtedy Justin wraz z Beth, Izzy i Leshawną podszedł do Owena by sprawdzić czy nic mu nie jest.

Niezbyt sławni

S01E05 Fani Bekania Owena

Justin jak i inni chłopaki jest pod wrażeniem że Owen umie wybekać cały alfabet.

Kiedy Owen pokazał że jest w stanie wybekać cały alfabet, Justin jak zresztą wszyscy chłopacy był pod wrażeniem jego talentu. Później podczas pokazu Justina w wyzwaniu, Owen w pokoju zwierzeń przyznał, że Justin jest takim ciachem że mógłby go pocałować. Wtedy zrozumiał co powiedział i próbował to poprawić mówiąc że jest świetnym kumplem. Wtedy skrytykował siebie za to co powiedział. Mimo ich dobrego kontaktu, Owen został przekupiony przez Heather kawałkiem ciasta żeby głosował przeciwko Justin'owi.

Próba potrójnie uzbrojonego triathlonu

S01E21 Heather trzymająca głowę Justina

Owen podziwia drewnianą rzeźbę Justina.

Podczas ostatniego wyzwania, Owen widzi drewnianą głowę Justina i mówi Heather że ta podobizna Justina jest śliczna co bardzo zdziwiło Heather. Wtedy próbuje poprawić swój komplement ale kiedy wspomina o doskonałych rysach twarzy Justina, jeszcze bardziej zdziwił Heather a Owen znowu poczuł się zakłopotany.

Najbardziej dramatyczny odcinek ze wszystkich

S01E26 Justin Heather i Trent

Heather używa uroku Justina by pozbyć się Gwen i pomóc Owen'owi wygrać.

Justin na początku wspierał Gwen w finale ale przeszedł na stronę Owena gdy ten obiecał zorganizować imprezę na jachcie gdy wygra. Podczas finałowego wyścigu, gdy Gwen i Owen muszą przenieść jaja orła na drugą stronę rzeki, Heather wykorzystuje urok Justina by Gwen spadła do rzeki pełnej rekinów i dać Owen'owi wygraną. Jednak urok Justina podział zarówno na Gwen, jak i Owena który wyrwał się spod jego uroku, trochę później od Gwen.

Wyspa Totalnej Totalnej Totalnej Porażki

Gdy Owen odbiera czek na sto tysięcy dolarów, widać jak Justin mu wiwatuje. Później podczas wyzwania, Justin zdobył walizkę z milionem, i przypadkowo spotkał Owena, Cody'ego, DJ'a i Tylera. Owen chce by Justin oddał im walizkę ale Justin odmawia. Wtedy Owen rzuca skrzydełkiem w twarz Justina ale na Justinie nie zrobiło to wrażenia. Później DJ mówi że nie dadzą się nabrać na sztuczki Justina. Szczególnie mówi to do Owena który głęboko wpatruje się w Justina ale po chwili staje się bardziej poważny. Na koniec, obaj dostali się na Plan Totalnej Porażki.

Plan Totalnej Porażki

Uwaga, potwór!

Wybór Owena przyczepy

Chłopaki są zaskoczeni gdy Owen zamiast dobrej przyczepy, wybrał te zgniecioną.

Kiedy Owen wygrał ostatnie wyzwanie i mógł wybrać przyczepę w której mieli zamieszkać chłopaki do końca sezonu, Justin wraz z innymi był pewien że Owen wybierze te dobrą przyczepę ale ku ich zaskoczeniu, Owen wybrał te zgniecioną. Justin też jak wszyscy chłopaki nie zgadzał się z jego wyborem i pytał się dlaczego wybrał te zgniecioną przyczepę. Owen powiedział że ta przyczepa ma lepszy design.

3:10 do Obłędowa

S02E05 Sługus Owen

Owen wachluje Justin'owi podczas fali upałów.

Na początku odcinka, Owen wachluje dla Justina. Mówi też Justin'owi że nie może szybciej wachlować gdyż mu gorąco. Na koniec podczas wręczania Pozłacanych Chrisów, obaj się przytulili gdy się okazało że są bezpieczni od eliminacji. Po chwili zdają sobie sprawę co robią i odsuwają się od siebie.

Wypożyczona kuchnia Szefa

Gdy Owen udaje że go boli kolano by nie ciągnąć wózka, Justin wydawał się zaniepokojony dopóki nie zorientował się że Owen po prostu udaje.

Mistrzowie katastrofy

Kiedy Chris ogłosił wyzwanie, Justin i Owen przybili piątkę. Justin był też zaniepokojony gdy Szef przypadkowo złamał szczękę Owena. Był też wściekły na Chrisa za to że nie okazuje Owen'owi współczucia.

Ocean ośmiu lub dziewięciu

S02E13 Protest przeciwko eliminacji Owena

Justin jest przeciwny eliminacji Owena.

Justin wraz z Beth i Lindsay zastanawia się jak wyciągnąć Owena z sejfu. Kiedy słyszy jego narzekania że jest głodny, Justin wpada na pomysł jak wydostać Owena z sejfu wyzwalając jego wewnętrzną bestie dzięki perfumą Beth o zapachu pieczonego kurczaka. Jego plan podziałał i Owen się wydostał jednak był bardzo głodny. Justin był zaniepokojony gdy Owen był słaby z głodu i podkreśla że trzeba go nakarmić i daje mu swoje miętówki. Tej nocy Owen został wyeliminowany dzięki Courtney. Justin jak i Beth oraz Lindsay był przeciwny temu mówiąc "tak nie można". Przed odejściem, Justin wraz z dziewczynami nalega by Owen wygłosił mowę co ten robi. W mowie, Owen dziękuje Justin'owi za to że go inspirował swoją fizyczną doskonałością i hottogowatością (bo widział w Justinie hot-doga). Po mowie Justin oddaje Owen'owi swojego Pozłacanego Chrisa gdyż wiedział że ten jest głodny i że lubi czekoladę.

Wyścig celebrytów Planu Totalnej Porażki - powrót!

Kiedy cała obsada nie została wpuszczona na Rozdanie Nagród Gemmie, Justin mówi że będzie musiał się pocieszyć swoją twarzą. Owen podkreśla wtedy jego "tyłeczek".

Ciekawostki

Zobacz także

Justin
Relacje Wszyscy | Beth | Izzy | Owen
Inne Porażkowi Bracia | Sojusz Facetów | Sojusze Justina
Owen
Relacje Wszyscy | Alejandro | Chris | DJ | Duncan | Gwen | Harold | Heather | Izzy | Justin | Noah | Szef Hatchet | Trent
Inne Pan Kokos | Sojusz Facetów