FANDOM

Zauroczenie KS wobec Trenta

Katie i Sadie flirtują z Trentem.

Katie, Sadie i Trent to jednostronne zauroczenie ze strony obu dziewczyn. Początkowo Katie i Sadie nie zwracały uwagi na Trenta gdyż wiedziały że jest on po uszy zakochany w Gwen, a poza tym obie dziewczyny były wtedy zakochane w Justinie. Jednak gdy związek Trenta się rozpadł, Katie i Sadie zaczynają się w nim podkochiwać i często się kłócą o to którą z nich Trent woli. Trent jednak jest obojętny do ich uczuć i trochę zaczął się ich bać.

Wyspa Totalnej Porażki

Ekstrawaganckie Obozo-jmanie

Cała trójka wraz z Noah omawiają swoją opinie na temat finałowej piątki. Katie i Sadie dobrze wiedziały komu Trent kibicuje i były wzruszone gdy ten otwarcie mówi o swoich uczuciach do Gwen.

Plan Totalnej Porażki

Podsumowanie I

Trent wymyka się się Katie i Sadie

Trent wymyka się Katie i Sadie w materiale dodatkowym.

Katie i Sadie stoją po stronie Trenta. Obie o nim dyskutowały. Przyznały że było im go trochę żal gdy Gwen z nim zerwała, i kiedy dla niej sabotował własną drużynę. Przyznały wtedy że jest on bardzo przystojny.

Mimo że stoją po stronie Trenta, Sadie przeniosła się na stronę Gwen po tym jak przypomniała sobie pocałunek Heather i Trenta przez co pokłóciła się z Katie ale szybko się z nią pogodziła.

Obie dziewczyny są wzruszone kiedy Trent śpiewał w garderobie po tym jak się dowiedział że Gwen przekonała jego drużynę by głosowali na niego i kiedy opowiedział dlaczego 9 jest jego ulubioną liczbą. Kiedy Trent stwierdził że musi sobie znaleźć nowy ideał, Katie i Sadie od razu siebie proponują, ale pewnie Trent odrzucił je obie.

W materiale dodatkowym, obie dziewczyny po programie czekają przy garderobie na Trenta i kłócą się o to która zostanie jego nową dziewczyną. Podczas ich kłótni, Trent wymyka się z garderoby tak że dziewczyny go nie zauważyły.

Podsumowanie II

Przez cały odcinek, Katie i Sadie wspierały Trenta i założyły "klub anty-Gwen". Przez cały odcinek flirtowały z Trentem i kłóciły się którą Trent woli, ale Trent wyraźnie ignorował ich flirty. Dziewczyny były też w szoku gdy Trent wyjaśnia że to przez niego jego związek z Gwen się rozpadł. W materiale dodatkowym, widać jak Trent rozmawia i śmieje się z Katie i Sadie.

Wyścig celebrytów Planu Totalnej Porażki - powrót!

Katie i Sadie dołączają do Trenta i czterech zawodników w celu znalezienia pomocy.

Totalna Porażka w Trasie

Katie ściska Trenta za szyję

Katie przytula Trenta.

Podsumowanie: Łza Końca Problemów Bridgette

Katie ściska Trenta za szyję i zaczyna go dusić po stwierdzeniu że "mają siebie" podczas podsumowania. Później, gdy Trent wraz ze swoim zespołem zaczyna śpiewać Boski urok masz, Katie i Sadie razem z Beth są widziane krzyczeć z radości i zaczęły tańczyć. Później, wszystkie trzy dziewczyny biją się o członków zespołu.

Podsumowanie: Ratunek przez Telefon

Tuż przed tym jak Trent i Porażkowi Bracia zaczęli grać Ocalcie tę Totalną Porażkę! obie dziewczyny wraz z Beth zaczęły piszczeć głośno z radości.

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy

Większe! Gorsze! Brutalniejsze!

S04E01 Część starej obsady przy dziobie jachtu

Katie i Sadie przytulają Trenta.

Podczas gdy cała oryginalna obsada z wyjątkiem Blaineley jest na jachcie, Katie i Sadie razem ściskają Trenta gdy sam Trent jest zakłopotany tą sytuacją.

Ciekawostki

Zobacz także

Katie
Relacje Justin | Sadie | Trent
Sadie
Relacje Justin | Katie | Trent
Trent
Relacje Cody | Duncan | Gwen | Katie | Lindsay | Owen | Sadie
Inne Gitara Trenta | Porażkowi Bracia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki