FANDOM

Kelly
Matka I Córka
Total drama kelly vector stance by tdsameylove-d8yxw2o
Płeć Kobieta
Kolor włosów Blond
Kolor oczu Czarne
Eliminacja TPWW: W Dubaju jak w raju
Miejsce TPWW: 13
Rodzina Taylor (Córka), Mąż
Przyjaciele Taylor
Wrogowie Dwayne (Z jej strony),
Przezwiska Mamuśka
Dubbing CAN: Julie Lemieux
PL: Izabella Bukowska

Kelly jest zawodniczką Totalnej Porażki: Wariackiego Wyścigu, gdzie konkurowała w drużynie Matka i Córka wraz z Taylor. Jest matką Taylor.

Wygląd

Kelly jest wysoką, szczupłą kobietą bardzo dbającą o swój wygląd. Ma opaloną cerę. Jej oczy i brwi są czarne, usta pomalowane jasną szminką, a pod oczami ma lekkie zmarszczki, które ukazują jej prawdziwy wiek. Uszy ma przebite długimi, kryształowymi kolczykami. Włosy kobiety są blond o średniej długości. Ułożone na trwałą fryzurę, Kerry ma zaczesaną grzywkę wysoko na bok. Zazwyczaj ubrana jest w jasny kombinezon z dekoltem, żółtymi wykończeniami, kieszeniami i kołnierzykiem. Dopasowane do stroju buty są na obcasie, zaś ręce przyozdabiają kryształowe bransoletki.

Kelly jest bogatą żoną trofeum, rozpaczliwie trzymającą się młodości z fajnymi ubraniami, fajnymi "Dżemami" i byciem "Fajną mamusią" Dla Taylor i jej przyjaciół.

Ciekawostki

  • W oryginalnej wersji dubbinguje ją ta sama osoba co Josee.
  • Ma bardzo silne ręce.
  • Kobieta kocha zakupy i bardzo często chodzi na nie ze swoją córką, zazwyczaj to ona płaci za nie.
  • Wraz z mężem okłamywali Taylor, że wygrywała wszystkie konkursy i zdobywała nagrody, później zła na córkę Kelly, powiedziała, że to jej ojciec kupił sklep z nagrodami, a ona sama przekupywała trenerów i jurorów, żeby mówili same najlepsze pozytywy o jej córce.

Galeria