FANDOM

Kitty
Siostry
Kitty
Płeć Kobieta
Kolor włosów Czarno - Granatowe
Kolor oczu Czarne
Eliminacja TPWW: Rajski skarb
Miejsce TPWW: 4
Rodzina Emma (Siostra), babcia
Przyjaciele Emma, Owen, Noah, Brody, Carrie, Devin, Geoff, Mickey
Wrogowie Jacques, Josee, MacArthur, Stephanie
Dubbing CAN: Stephanie Anne Mills
PL: Marta Markowicz

Kitty jest zawodniczką Totalnej Porażki: Wariackiego Wyścigu, gdzie konkurowała w drużynie Siostry wraz z Emmą.

Osobowość

W przeciwieństwie do swojej siostry Emmy jest wesołą i spontaniczną nastolatką. Cieszy się, że dzięki wyścigowi może zwiedzić wiele ciekawych miejsc na świecie. Bardzo dobrze dogaduje się z innymi zespołami, ale bardzo często się rozprasza, co może zaszkodzić jej i siostrze.

Wygląd

Kitty jest ładną, wysoką dziewczyną. Ma czarno - granatowe włosy spięte na dwa duże kucyki. Najczęściej jest ubrana w krótką spódniczkę, czerwono-białą bluzkę oraz długie szpilki z których wystają białe podkolanówki. W odcinku Głębia naszej miłości możemy ją zobaczyć w dwuczęściowym, czerwonym bikini.

Totalna Porażka: Wariacki Wyścig

Ciekawostki

  • Kitty lubi grać w gry komputerowe.
  • Pomimo swojego na ogół dobrego charakteru, od Emmy dowiadujemy się, że Kitty nie lubi przegrywać, przez co pewnego razu zdemolowała swój pokój.
  • Od Emmy dowiadujemy się też, że Kitty uwielbia robić ryzykowne rzeczy np. zjazd na sankach, który skończył się pobytem Kitty w szpitalu.
  • Nawet podczas ryzyka zawsze robi sobie selfie.
  • Jest jedną z czterech zawodników, którzy pochodzą z Azji. Pozostali to Devin, Emma i Heather.
  • Trenuje wstrzymywanie oddechu i umie to zrobić na cztery minuty bez mrugnięcia okiem.
  • W polskiej wersji dubbinguje ją ta sama osoba co Emmę.

Galeria

Zobacz także

Kitty
Inne Sojusze Sióstr