FANDOM

Koło Anty Fortuny

Koło Anty Fortuny (ang. Wheel of Misfortune) zwane także Kołem Niefortunny jest rzeczą pojawiającą się na Wyspie Totalnej Porażki i w Totalnej Porażce: Plejadzie Gwiazd. Zostało użyte w wyzwaniu w Mów mi wujku i Frajerskie Uderzenia. Koło posiada różne wyzwania w zależności od obrazku, na którym się zatrzyma.

Wyspa Totalnej Porażki

Koło zostało użyte po raz pierwszy w wyzwaniu w Mów mi wujku, w którym zawodnicy muszą wytrzymać dziesięć sekund tortur na które trafią kręcąc kołem. Jeśli uczestnik nie wytrzyma dziesięciu sekund tortur, zostaje wyeliminowany z wyzwania i zostaje zakuty w dyby. Jeśli uczestnik sprosta wyzwaniu, będzie mógł wybrać kolejną ofiarę (jeśli nie będzie narzekał) a także będzie mógł wziąć udział w kolejnej torturze. Uczestnik który wytrzyma wszystkie tortury zdobędzie nietykalność a także wygra przyczepę.

Lista znanych wyzwań z Koła Anty Fortuny

Chris z Kołem Niefortuny

Koło Anty Fortuny po raz pierwszy się pojawia w Mów mi wujku.

  • Beczka Pijawek: Uczestnik musi siedzieć w beczce pełnej pijawek.
    • Bridgette miała pierwotnie wykonać tę torturę, ale Geoff wykonał torturę za nią i przegrał o ułamek sekundy.
  • Drewniane Spodnie: Uczestnik musi nosić drewniane spodnie, które są dziobane przez dzięcioła.
    • Owen wytrzymał torturę i przeszedł dalej.
  • Koszula z Pszczół: Uczestnik musi nosić koszule z żywych pszczół.
    • Bridgette wytrzymała torturę i przeszła dalej.
  • Maseczka z Trującego Bluszczu: Twarz uczestnika zostaje owinięta trującym bluszczem.
    • Izzy wykonała te torturę, czym samą siebie wyeliminowała z wyzwania bo sama się do niego wyznaczyła.
  • Mrożący Mózg w Czaszce: Uczestnik musi zjeść tyle lodów ile to możliwe, zanim dojdzie do zamarznięcia mózgu.
    • Owen próbowała, ale przegrał z powodu bolesnego zamarznięcia mózgu.
  • Porażenie Prądem: Uczestnik zostaje porażony prądem przez dwa węgorze.
    • Izzy wytrzymała torturę i przeszła dalej.
  • Salon Fryzjerski Obozu Wawanakwa: Uczestnik musi dać Szefowi Hatchetowi obciąć sobie włosy za pomocą piły łańcuchowej.
    • Lindsay podjęła się tortury ale przegrała, bo bała się utraty swoich włosów.
  • Skok Skunksa: Uczestnik musi skakać po skałach, podczas gdy skunksy będą się starać go opryskać swoimi wydzielinami.
    • Trent próbował wykonać tę torturę, ale nie wytrzymał smrodu skunksa.
  • Skrzynia z Wielką Stopą: Uczestnik zostaje zamknięty na dziesięć sekund w skrzyni wraz z wielką stopą.
    • Eva wytrzymała torturę i przeszła dalej.
  • Taniec z Niedźwiedziem na Kłodzie: Uczestnik musi pokonać misia Mołotowa w tańcu na kłodzie.
    • Leshawna wytrzymała torturę, wygrywając całe wyzwanie i przyczepę.
  • Tortury Muzyką Relaksacyjną: Uczestnik przez dziesięć sekund musi słuchać muzyki relaksacyjnej.
    • Gwen próbowała wykonać tę torturę, ale nie dała rady.
  • Uścisk Węża: Uczestnik zostaje duszony przez węża.
    • DJ próbował wykonać tę torturę, ale przegrał.
  • Włosy z Nosa: Uczestnikowi wyrywane zostają włosy z nosa.
    • Gwen wytrzymała torturę i przeszła dalej.
  • Woskowanie Piankami: Uczestnik otrzymuje woskowanie rozgrzanymi piankami.
    • Lindsay wytrzymała torturę i przeszła dalej.
  • Żółwi Hokej: Uczestnik stoi na bramce do hokeja, podczas gdy Szef Hatchet strzela do bramki, wściekłe żółwie.
    • Duncan wytrzymał torturę i przeszedł dalej, ale został ciężko ranny.

Przypuszczalnie było jeszcze pięć tortur gdyż Chris stwierdził, że "po dwudziestu rundach tortur" zostały tylko Eva i Leshawna. Te pięć rund z torturami najprawdopodobniej miały miejsce poza ekranem.

Totalna Porażka: Plejada Gwiazd

Po czterech sezonach, Koło Anty Fortuny pojawia się ponownie w Frajerskie Uderzenia. Tym razem uczestnik, który kręci kołem, musi w ringu bokserskim zmierzyć się z przeciwnikiem na którym koło się zatrzyma. Chris jednak zmodyfikował koło, tak by zatrzymywało się osobistym przeciwniku osoby kręcącej kołem. Dzięki największej aktywności w poprzednim wyzwaniu, Zoey nie musi kręcić kołem i bez żadnej walki zdobywa punkt dla swojej drużyny. Ostatecznie to Nikczemne Sępy wygrały wyzwanie z wynikiem 3 do 2.

  • Courtney: Gwen nie chciała walczyć z Courtney ze względu na ich odnowioną przyjaźń. Wtedy Chris pokazał filmik pochodzący z bloga Sierry, w którym Gwen całuje Duncana co zdenerwowało Courtney i wywołało walkę między dziewczynami. Na koniec walki, obie dziewczyny się pogodziły, powodując że Chris przyznał ich drużynie dwa punkty.
  • Dwugłowa Mama Szczurów: Sierra musi walczyć z mamą szczurów które przygarnęła w poprzednim odcinku i przegrała. Po walce, mama szczurów zabiera Sierrze swojej dzieci.
  • Izzy w kostiumie pająka: To wyzwanie było przeznaczone dla Camerona ale Mike (jako Mal) przyjął je na siebie. Izzy była w stanie widzieć i słyszeć Mike'a uwięzionego w swojej podświadomości, więc Mal by jego tajemnica nie wyszła na jaw, brutalnie pobił Izzy i wyrzucił z ringu.
  • José: Alejandro musi walczyć ze swoim starszym bratem i z powodzeniem go pokonał.
  • Kieł: Scott musi walczyć z Kłem, który błyskawicznie Scotta pokonał.
  • Niedźwiedź: Niewykorzystany, ponieważ jeden z uczestników nie kręcił kołem.
  • Trzyoki Ptak: Duncan musi walczyć z niebieskim ptakiem ze Strefy Zabawy. Duncan musi się z nim zmierzyć ze względu na ostatnie zmiany jego osobowości.
  • Zmutowane Susły: To wyzwanie było przeznaczone dla Mike'a ale Cameron przyjął je na siebie. Cameron sądził że z jednym susłem sobie poradzi ale Chris wysłał na ring, cztery susły które w kilka sekund pokonały Camerona.

Ciekawostki

Ogólne

Odniesienia

Błędy

  • Mimo, że koło posiada tylko osiem obrazków, było ponad piętnaście różnych tortur, które miały miejsce w Mów mi wujku.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki