FANDOM

Komu możesz zaufać?
Wyspa Totalnej Porażki
S01E11 Konfrontacja Gwen i Heather
Premiera Flaga Kanady

09.09.2007
Premiera Flaga USA 14.08.2008
Premiera Flaga Polski 06.11.2008
Numer odcinka 11
Zadanie Zadania budujące zaufanie między nielubiących się zawodników
Zwycięstwo Wrzeszczące Susły
Przegrana Zabójcze Okonie
Wyeliminowany/a Sadie
Nawigacja
Poprzedni odcinek
Skoro nie możesz znieść upału...
Następny odcinek
Podstawy musztry

Komu możesz zaufać? (ang. Who Can You Trust?) to 11. odcinek Wyspy Totalnej Porażki. Konkurenci muszą zmierzyć z 10. zadaniem.

Fabuła

Rankiem na stołówce Gwen dostała resztki z konkursu gotowania, a potem zaczęła nabijać się z psikającej Heather. Z kolei DJ karmił swojego zajączka. Duncan ukradł kubek, co widziała Courtney i bardzo się na chłopaka wkurzyła. Chris wytłumaczył, że dzisiejsze wyzwanie polegać będzie na wykonaniu zadań w parach, które on sam wyznaczy. Pierwsze zadanie to: ekstremalnie niebezpieczna wspinaczka górska. Z drużyny Zabójczych Okoni wyznaczeni zostali DJ i Duncan. Z kolei z Wrzeszczących Susłów: Gwen i Heather.Jeden zawodnik będzie się wspinać, a drugi będzie luzować linę zabezpieczającą w trakcie wspinania. Ma to zapobiec katastrofie, jeśli zawodnik spadnie. Na trasie będą zardzewiałe gwoździe, plamy ropy naftowej i łagodne materiały wybuchowe. DJ poprosił Geoffa, by popilnował Zajączka, gdy on będzie się wspinał. Heather przywiązała do Gwen dodatkową linę i zagadkowo się uśmiechała. Gwen szybciej się wspinała od DJ, ale trafiła na bombę. Heather ją jednak przytrzymała. Wtedy Chris oblał ją sosem tabasco. Wściekła Heather puściła linę, by przetrzeć oczy i wtedy Gwen spadła na ziemię. Na Duncanie sos nie zrobił większego wrażenia. Gwen znów wyprzedziła DJ. Gdy była już nad nim, Heather pociągnęła dodatkową linę, która zdarła gotce spódniczkę i odsłoniła bieliznę. DJ na ten widok przestraszył się i spadł. Duncan zapatrzony w jej majtki przez przypadek puścił linę, która owinęła mu się wokół kostki i pociągnęła go w górę. W połowie stoku obydwaj przyjaciele zawiśli. Gwen dotarła na górę i zadanie wygrały Susły. Drugie zadanie to konkurs ekstremalnego gotowania. Z drużyny Okoni wybrani zostali Bridgette i Geoff, a z Susłów: Lindsay i Trent. Jedna osoba miała gotować, a druga zjeść to danie. Gotowaniem zajęły się Bridgette i Lindsay. Daniem miała być ryba fugu. Chris pokazał wykres, jak mają kroić rybę. Powiedział też, że trucizna paraliżuje nerwy i nie ma antidotum. Bridgette przygotowała fugu bardzo perfekcyjnie. Geoff zjadł je i stwierdził, że jest to doskonałe. Lindsay przygotowała rybią papkę z namalowanym uśmiechem. Trent z poważnymi obawami brał do jedzenia to "danie". Zaraz potem zaczął się walić po głowie, krzyczeć, aż w końcu upadł, zsiniał i zaczął wymiotować. Zajął się nim Szef, przebrany za pielęgniarkę. Zadanie wygrały Okonie.

Bridgette i Geoff po zadaniu poszli się wykąpać w jeziorze. Gdy wyszli z wody wąż zaatakował i połknął zajączka. Geoff próbował złapać węża, ale ubiegł go orzeł. Ptak z wężem w szponach usiadł na brzegu Portu Wstydu. Już Geoff miał zamiar go złapać, gdy nagle z
S01E11 Rekin chce zjeść orła i węża

Rekin zjada orła razem z wężem z zającem DJ'a w środku

wody wynurzył się rekin i połknął orła z wężem i zajączkiem w środku.

W lazarecie Szef dał Trentowi bardzo bolący zastrzyk. Trzecia runda składa się z dodatkowych trzech zadań. Będą to trzy zadania w ciemno: Ślepy Wilhelm Tell. Zadanie polega na tym, że jeden zawodnik musi strzelając z procy jabłkami, zrzucić strzałę z głowy partnera, jak najmniej go uszkadzając. Będzie miał też zawiązane oczy. Chris zademonstrował to na DJ- u, ale trafił go w czułe miejsce. Z Susłów wybrani zostali Leshawna i Owen, zaś z Okoni Courtney i Sadie. Strzelały Leshawna i Sadie. Wszystkie jabłka rozpadały się w starciu z Owenem. Courtney zaś nieźle poturbowana. W końcu Leshawna trafiła w strzałę i wywalczyła zwycięstwo dla Susłów. Sadie jednak strzelała dalej i jeszcze raz trafiła w Courtney, a potem jeszcze w niedźwiedzia, mewę i Wielką Stopę. Ślepy Trapez. Heather i Bridgette miały z zawiązanymi oczami stanąć na pomoście i czekać na sygnał do skoku od Lindsay i Harolda, którzy wisieli na trapezie tuż nad stawem pełnym meduz. W międzyczasie Geoff przyznał DJ-owi, że Zajączka już nie ma Bridgette miała problemy z zaufaniem Haroldowi, ale jednak skoczyła i Harold ją złapał. Gdy Lindsay powiedziała już, Heather skoczyła. problem polegał na tym, że Lindsay za wcześnie kazała jej skakać i Heather wylądowała wśród meduz. Wściekła dziewczyna o własnych siłach poszła do lazaretu, by Szef ściągnął z niej meduzę. Courtney się obudziła i zauważyła Duncana z zajączkiem. Ślepe sanki. Każda para miała zjechać po zboczu na sankach. Jedna osoba miała być kierowcą z zawiązanymi oczami DJ i Leshawna), a druga nawigatorem (Geoff i Gwen). Sanki Susłów wpadły na muldę i poleciały do rzeki, spadły na dół prosto na gałąź od której się odbiły i wróciły na tor. DJ miał problemy by zaufać Geoffowi. Nagle Duncan pokazał zajączka, a Geoff powiedział o tym DJ'owi, który zdjął opaskę i zobaczył zwierzaka. Bardzo się ucieszył, założył opaskę i dalej już pewniej kierował. Nagle wpadli na bombę i polecieli w górę i spadli na linię mety. Okonie się bardzo cieszyły ze zwycięstwa, a DJ z odzyskania zajączka. Courtney pochwaliła Duncana za jego czyn. Okazało się jednak, że Okonie zostały zdyskwalifikowane, za to że DJ odsłonił na chwilę opaskę. Podczas eliminacji osobą zagrożoną był Harold ponieważ nie był zbyt lubiany. Wyelminowano była Sadie za to, że stratowała Courtney, mimo że już zadanie się skończyło.

Ciekawostki

  • Z Pokoju Zwierzeń skorzystali: Gwen (x2), Heather, Trent, Duncan, Courtney.
  • Courtney powiedziała Duncanowi, że brakuje im jednego gracza i dlatego nie chce by wyleciał. Naprawdę Okonie miały jednego zawodnika więcej niż Susły.
    • Jest to również jedyny odcinek tego sezonu kiedy Okoni jest więcej niż Susłów.
  • Katie jest pierwszym zawodnikiem, którego można było zobaczyć po jego odpadnięciu.
  • Jest to ostatni odcinek, w którym Sadie występuje jako zawodnik.

Zobacz także

Wyspa Totalnej Porażki - odcinki
Miejsce takie sobie cz. 1 | Miejsce takie sobie cz. 2 | Wielkie spanie | Awantura przy grze w zbijaka | Niezbyt sławni | Kiepskie | Czynnik fobii | W górę strumienia | Polowanie złej woli | Skoro nie możesz znieść upału... | Komu możesz zaufać? | Podstawy musztry | Ekstremalna tortura | Posiłek obrzydliwości | Mów mi wujku | Skarby | Ukryj się i bądź podstępny | Przednia zabawa | Hak, lina i trudne zadanie | Obłęd na Wawanakwa | Próba potrójnie uzbrojonego triathlonu | Ekstrawaganckie Obozo-jmanie | Obóz rozbitków | Wielka stopa | Jak spękasz, to wylatujesz | Najbardziej dramatyczny odcinek ze wszystkich
Total Drama Island Recap | TDI Rundown
Wyspa Totalnej Totalnej Totalnej Porażki