FANDOM

Las

Las.

Las (ang. Forest) to ogromny obszar, który zajmuje zajmuje dużą część terenu Obozu Wawanakwa i dosłownie całą Wyspę Pahkitew. Odbywało się tam wiele wyzwań. W lesie mieszka wiele dzikich i niebezpiecznych zwierząt, takich jak Niedźwiedzie i Wielkiej Stopy. Las był najlepiej widoczny w odcinku Kiepskie i odegrał dużą rolę w Wielka stopa (odcinek). Las jest również pokazany na Planie Totalnej Porażki. Tam również odbywały się niektóre wyzwania. Nie pojawił się w Totalnej Porażce w Trasie, ale był widziany w klipie pierwszego odcinka Totalnej Porażki Podsumowanie. W Totalnej Porażce: Zemście Wyspy ekipa ponownie wraca na Obóz Wawanakwa, który był przez pewien czas przechowalnią toksycznych odpadów. Przez to w lesie było pełno beczek z radioaktywnymi odpadami, które spowodowały wiele zmian. Natomiast w Totalnej Porażce: Plejadzie Gwiazd wyspa została oczyszczona i wszystko wróciło do normy, a z lasu usunięto radioaktywne materiały. W Totalnej Porażce na Wyspie Pahkitew, akcja przeniosła się na Wyspę Pahkitew, na której gęsty las obejmuje całą wyspę, przez co prawie wszystkie wyzwania odbywają się w lesie.

Wyspa Totalnej Porażki

Kiepskie

Czynnik fobii

Polowanie złej woli

Komu możesz zaufać?

Posiłek obrzydliwości

Skarby

Ukryj się i bądź podstępny

Hak, lina i trudne zadanie

Obłęd na Wawanakwa

Wielka stopa

Wyspa Totalnej Totalnej Totalnej Porażki

Plan Totalnej Porażki

Plaża, upał i trudne zadanie

Skulona Courtney, ukryty Owen

Dobry piesek

Totalna Porażka w Trasie

Podsumowanie: Łza Końca Problemów Bridgette

Podsumowanie: Ratunek przez Telefon

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy

Większe! Gorsze! Brutalniejsze!

Schwytani straceńcy

Zaczarowany Las

Totalna Porażka: Plejada Gwiazd

Chroń Prywatności Pijawko-Ball'em

Totalna Porażka na Wyspie Pahkitew

Więcej z Fandomu

Losowa wiki