FANDOM

Związek Lindsay i Tylera to jeden ze związków
250px-L T=Love
miłosnych w serii "Totalnej Porażki". Bardzo szybko wykrystalizował się w I sezonie, ale później długi okres przerwy spowodowany absencją Tylera w programie. Lindsay nie raz o nim wspominała, często przekręcając imię. Znowu spotkali się w III sezonie, ale Lindsay musiała go sobie przypomnieć, więc Tyler próbował zwrócić jej uwagę. Przypomniała go sobie w końcu w odcinku 7.

Wyspa Totalnej Porażki

odc. 1.: Gdy Lindsay zaczęła krzyczeć przerażona widokiem karalucha, wszyscy się wtedy zeszli, a Duncan przeciał owada siekierą na pół. Tyler stwierdził, że też by tak potrafił. Spodobało się to dziewczynie.

odc. 2.: Gdy Courtney zasugerowała, by wywalić Tylera, Lindsay zaprotestowała.
250px-Canoe

odc. 4.: W trakcie II rundy gry w zbijaka, Tyler przypadkowo trafił piłką w Lindsay. Pobieg do niej i pomógł wstać. Powiedział, że wygląda wspaniale, mimo że była cała poobijana. poszli w ustronne miejsce pod Portem Wstydu. Znalazła ich tam Heather i przerwała schadzkę, rzucając w Tylera canoe.

odc. 5.: Lindsay w trakcie śledzenia Gwen, zobaczyła Tylera związango swoim yo-yo. Niedługo potem oboje się całowali w łazience. W trakcie swego występu, Bridgette zwymiotowała na Tylera. Wtedy Lindsay krzyknęła by ta wymiotowała na swojego chłopaka. Cofnęła te słowa, gdy usłyszała to Heather.

odc. 7.: Po tym jak Tyler, odpadł z programu, Lindsay w pokoju zwierzeń pożegnała go i powiedziała, że nigdy go nie zapomni. Jednak przez przypadek nazwała go Taylor. Nie była zbytnio smutna z odpadnięcia swego chłopaka.

Ciekawostki