FANDOM

Poniżej pokazana jest lista lokalizacji z Totalnej Porażki w Trasie w kolejności chronologicznej.

Giza, Egipt

Droga przy piramidzie
Egipt to pierwszy odwiedzony kraj w trzecim sezonie. Był on miejscem akcji odcinka Przechadzka po Egipcie cz. 1 i cz. 2. W nim właśnie uczestnicy wykonali trzy odrębne wyzwania. Pierwszym z nich było przejście nad lub pod Wielką Piramidę w Gizie, gdzie wyjściem zarówno wybrało składy drużyn jak i nagrodę/pomoc dla następnych dwóch zadań. Następnym zadaniem był wyścig przez niebezpieczną pustynię między piramidą a rzeką Nil, zaś ostatnim wyzwaniem było przepłynięcie przez Nil na samodzielnie skonstruowanej łódce z trzciny unikając w rzece krokodyli.

Tokio, Japonia

Wielka misa z ryżem
Japonia jest drugą lokalizacją sezonu, odwiedzoną w odcinku Zakręcony Czas w Japonii. Zawodnicy zostali wyrzuceni z samolotu lądując w studiu telewizyjnym, gdzie miały miejsce ich zadania dotyczące media kultury Japonii. Pierwszym zadaniem był ludzki paintball na podstawie japońskiego programu gdzie zawodnicy biegali w wielkich kulach zdobywając punkty. Drugim było zrobienie japońskiej reklamy do Totalnie Niejadalnych Mniam Mniam Rybich Ogonków Szefa Hatcheta. Przy tym można się było dowiedzieć, że Totalna Porażka jest bardzo popularna w Japonii, chociaż nie podobają im się głosy uczestników, dlatego je zdubbingowali mimo że są tam japońskie napisy.

Jukon, Kanada

Lodowce w Jukonie
Jukon, terytorium Kanady, to trzecia lokalizacja sezonu, odwiedzona w odcinku Mróz w Yukonie, nie mogło być lepiej!. Pierwszym zadaniem było przejście przez zamrożoną rzekę przeskakując po krze, zaś drugim było zjechanie ze wzgórza do mety po kolei zabierając ze sobą członków drużyny czekających przy słupach. W ekskluzywnym klipie siódmego odcinka Totalnej Porażki: Plejady Gwiazd Heather została spłuczona do Jukonu po jej eliminacji, gdzie jej język się przyczepił do zamrożonego słupa (jak przedtem Bridgette) i została zaatakowana przez niedźwiedzia polarnego.

Miasto Nowy Jork, Nowy Jork, USA

Twarz Statuy Wolności
Nowy Jork do czwarte miasto odwiedzone w tym sezonie, był miejscem akcji odcinka Ukochany Broadway. Po wpadnięciu do wody, zawodnicy musieli się wspiąć na szczyt Statuy Wolności by zabrać z jej korony wózki dziecięce dla ich drużyn. Po powrocie na dół, musieli przepłynąć przez ścieki, gdzie okazało się że legenda o aligatorach w podziemiach Nowego Jorku jest prawdziwa. Drugie zadanie polegało na dobiegnięciu do serca Central Parku. Jeden członek drużyny siedział w wózku, reszta go pchała. W drodze musieli zabrać ogromne jabłka z jeziora żółwi by dojść do mety ze wszystkimi członkami swojego zespołu. Po pierwszym odcinku Totalnej Porażki: Plejady Gwiazd Lindsay wylądowała w kanałach tego miasta na aligatorze który pojawił się w odcinku Trasy.

Alpy Niemieckie, Niemcy

Niemiecka część Alp
Niemieckie góry Alpy (umiejscowione na południowej części Niemiec) to piąta lokalizacja odwiedzona w odcinku Spoliczkowana Rewolucja. Po codziennym zadaniu zaśpiewania piosenki tym razem bardzo cicho żeby nie spowodować lawiny (jednak bez skutku), pierwszym zadaniem było zrobienie gigantycznej kiełbasy z surowego mięsa i użycia jej do zjechania z wzgórza. Drugim zadaniem był taniec na elektrycznej macie podczas którego należało wyrzucić konkurenta z maty, a jeśli ktoś zrobi zły krok, Chris włączy przycisk od którego mata na której stoi zawodnik go naelektryzuje. Przed tym zadaniem można się było dowiedzieć, że dziadkowie Sierry są właśnie Niemcami.

Amazońska Dżungla, Peru

Miasto w tle Amazonii
Peruwiańska część lasu deszczowego Amazonii to szósta lokalizacja podczas Totalnej Porażki w Trasie odwiedzona w odcinku Wyścig w Amazonii. Pierwszym zadaniem był wyścig po dżungli unikając przeszkód takich jak piranie, wielkie gąsienice a nawet "Zing-Zingów", aby ostatecznie dotrzeć do byłego miasta Inków Machu Picchu. Drugie zadanie polegało na odnalezienie tam skarbu ze złota dla zwycięstwa, w przeciwieństwie do innego który spowodował zniszczenie miejsca.

Paryż, Francja

Wieża Eiffela nocą
Paryż, stolica Francji to siódme miejsce, odwiedzone w odcinku Spadam w Louvrze i zero pomocy. Mimo że planowano wylądować przy Wieży Eiffela, przez Izzy która przejęła kontrolę nad samolotem wylądowano tuż przy Louvrze. Głównym wyzwaniem było znalezienie i złożenie w całość kawałków trzech słynnych rzeźb rozdzielonych przez Chefa, unikając takich przeszkód jak lasery czy zwierzęta (w tym niedźwiedzia, Yeti oraz małą foczkę którą DJ potrącił w Jukonie). Po przegranej drużyny Zwycięzców, Chris ogłosił dla nich dogrywkę polegającą na pokazie mody gdzie członek drużyny miał wybrać kogoś z innego zespołu i stworzyć dla niego strój, oceniany przez Heather, Owena i Chrisa. W ekskluzywnym klipie drugiego odcinka Plejady Gwiazd Lightning wylądował we Francji w rzecze, gdzie został potrącony przez Blaineley i Bruno płynących na łódce. Miejsce to pojawia się też w Wariackim Wyścigu, w odcinku Francja - nie zawsze elegancka.

St. John's, Nowa Fundlandia i Labrador, Kanada

Uczestnicy na plaży w Nowej Funlandii
Uczestnicy odwiedzili Nową Fundlandię, ósmej lokalizacji i rodzinnej prowincji Chrisa w odcinku Nowe dzieci Rocka. Po wylądowaniu na wodzie przy zatoce, pierwszym zadaniem było łowienie owoców morza i dopłynięcie do lądu. Druga część wyzwania składała się z różnych dziwnych zadań takich jak wypicie całego octu, przetłumaczenie zdania wypowiedzianego przez krewnego Chrisa, Jerda, oraz pocałowanie dorsza.

Montego Bay, Jamajka

Wybrzeża Jamajki
Montego Bay w Jamajce to dziewiąta lokalizacja odwiedzona przez uczestników w odcinku Moja upalna Jamajka, w której musieli zostać przez brak paliwa w samolocie aż do zakończenia drugiego Podsumowania sezonu. Planowano wylądować w stolicy Jamajki Ochos Rios, ale obsada przez problemy techniczne musiała jednak wylądować w innej części kraju, przez co Chris zaimprowizował wyzwanie. Pierwszym zadaniem było skoczenie z klifu i znalezienie w wodzie skarbu piratów i zabranie go z powrotem na szczyt klifu. Drugie zaś polegało na potrójnym wyścigu bobsleja w którym zwycięską drużyną była ta która miała w sumie najmniejszy czas.

Londyn, Wielka Brytania

LondonLocated
Londyn jest dziesiątą lokalizacją którą uczestnicy odwiedzili w odcinku Gdy widzę Londyn to... Mieli tam ujawnić prawdziwą twarz Kuby Rozpruwacza, który będzie przez ten czas porywać zawodników jeden po drugim. Po wylądowaniu w Tower Bridge, pojechali dwupiętrowym autobusem do Londyńskiej Wieży by tam odnaleźć wskazówki i złapać "Rozpruwacza" zanim on znajdzie ich. Duncan również był w tym mieście siedząc w klubie w Whitechapel, zanim Courtney i Gwen nie złapały go i zabrały z powrotem do Jambo Jetu gdzie Chris przywrócił go do gry.

Ateny, Grecja

Ateny są jedenastą lokalizacją, którą uczestnicy odwiedzili w odcinku Greckie ruiny . 

Strefa 51 i 52, Nevada, USA

Wisząca Skała, Australia

Gothenburg, Szwecja

Miasto Niagara Falls, Kanada

Pekin, Chiny

Park Narodowy Serengeti, Tanzania

Rapa Nui, Wyspa Wielkanocna, Chile

Prowincja Alberta, Kanada

Tijuana, Meksyk

Hawaje

Więcej z Fandomu

Losowa wiki