FANDOM

Poniżej znajduje się Lista zwierzaków które są pod opieką zawodników. Odwiedź również Lista zwierząt a także Lista zmutowanych stworzeń.

Angus i Vampyra

Angus i Vampyra to domowe jaszczurki Gwen które zostały wspominane w Podsumowanie II i przez Beth w Bunt w studiu. Po raz kolejny zostały wspominane w Gdy widzę Londyn to... gdzie Gwen przyznała że sama je tresowała.

Bóbr Chrisa

Bóbr Chrisa był widziany tylko w Obłęd na Wawanakwa, podczas streszczania poprzedniego odcinka, gdzie karmił bobra orzeszkami ziemnymi. Gdy orzechy się skończyły, bóbr ugryzł Chrisa w rękę. Chris był z tego powodu zły i grozi bobrowi że dostanie masę zastrzyków przeciwko wściekliźnie. Po chwili postawia bobra na swoje głowie i zapowiada rozpoczęcie kolejnego odcinka.

Brittany

Brittany to szop należący do Courtney i Duncana. Po tym jak Courtney i Duncan się rozstali, walczyli o to kto będzie się opiekował Brittany a ich walka trafiła do sądu o to kto będzie sprawował opiekę nad szopem, pomimo tego, że Duncan niezbyt przepada za Brittany co widać w Wyścig celebrytów Planu Totalnej Porażki - powrót!

Bruiser

Bruiser to domowy biały kot Heather. Wystąpił jedynie w Wyścig celebrytów Planu Totalnej Porażki - powrót! gdzie Gwen wystawiła filmik z Bruisem i Heather na swoim blogu. W filmiku widać jak kot liże Heather po twarzy gdy ta śpi a przedtem lizał swój tyłek.

Bruno

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej odwiedź stronę, Bruno.

Byk Ezekiela

Byk Ezekiela wystąpił jedynie w Wyścig celebrytów Planu Totalnej Porażki - powrót! W klipie, Ezekiel wrócił na wieś do domu, gdzie się chwalił swym nowym łańcuszkiem w kształcie krowiego dzwonu. Naglę zaplątał się w nim i upadł. Byk stojący koło niego, pochyla się i całuje Ezekiela. Prawdopodobnie z powodował to hałas krowiego dzwonu na łańcuchu Ezekiela.

Chihuahua Lindsay

Chihuahua Lindsay pojawiła się jedynie podczas Taśmy przesłuchań, gdzie Lindsay ją trzymała. Lindsay wspominała o swym psie w Przednia zabawa, gdzie mówi w pokoju zwierzeń że kiedyś powiedziała swemu nauczycielowi że jego fryzura wygląda jak tyłeczek jej psa. Podkreśliła też że jej pies ma bardzo śliczny tyłeczek.

Chris

Ryby Sierry zostały wspomniane jedynie w grze "Oh No U Di'n't!!!". Nie wiadomo ile ryb Sierra posiada ale wiadomo że wszystkie nazywają się Chris McLean.

Cody 1 i 2

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej odwiedź stronę, Cody 1 i 2.

Cody Jr.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej odwiedź stronę, Cody Jr.

Czerwone mrówki Harolda

Harold zabiera farmę czerwonych mrówek na Obóz Wawanakwa. W Niezbyt sławni, Gwen chce się zemścić na Heather za kradzież i przeczytanie całemu światu jej pamiętnika. Gdy Heather zasnęła, Gwen poszła do Harolda pożyczyć mrówki a potem wrzuca je do łóżka Heather. Nieco później, Heather wybiega z krzykiem z domku a po niej łażą czerwone mrówki.

W promo Camp TV, widać jak Lindsay wybiega z krzykiem z domku mając całą twarz w czerwonych mrówkach.

Domowy kamyk Izzy

Domowy kamyk Izzy został wspominany jedynie w Pełny dramat. Technicznie Izzy nigdy o nim nie mówiła, kazała tylko przekazać Kamyczkowi że go kocha gdy wyskoczyła z samolotu podczas pierwszej części wyzwania.

Gdaka

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej odwiedź stronę, Gdaka.

Irena

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej odwiedź stronę, Irena.

Kot MacArthur

W Skazani na Geelong, MacArthur mówi że zadzwoni do swojego kota domowego, jeśli wygra jedno bezpłatne połączenie telefoniczne w nagrodę za wygranie wyzwania.

Krowa wujka Sugar

Krowa wujka Sugar wystąpiła tylko w retrospekcji Sugar w Upadek Sky. Gdy Sugar próbowała się podkraść do krowy, nadepnęła na widły przez co uderzyła się w twarz a krowa wydawała się być zadowolona z tego powodu.

Larry

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej odwiedź stronę, Larry.

Loki

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej odwiedź stronę, Loki.

Młodsza Leshawna

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej odwiedź stronę, Młodsza Leshawna.

Nerwus

Nerwus (ang. Dander Boy) to koci pomocnik Pythonicusa w Super Haro-ld. Razem sabotowali prace zawodników gdy ci próbowali uszyć dla siebie kostium super bohatera. Nerwus wtedy rozszarpał na strzępy kostium Leshawny. W pierwszej części wyzwania, Nerwus jest jednym z sędziów, i jest przerażony super mocą Courtney.

Obleś

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej odwiedź stronę, Obleś.

Pan Króliś

Pan Króliś (ang. Mr. Bunny Rabbit) został wspominany przez Leshanique w Pewnej nocy, zaatakowała grypa, gdy była w szoku gdy zobaczyła płaczącą Leshawne, gdyż ta nawet na pogrzebie pana Królisia nie płakała.

Panna Pysia

Panna Pysia (ang. Miss Puffycheeks) jest chomikiem Zoey. Pierwszy raz pojawiła się podczas audycji Zoey. Siedziała wtedy w klatce które stało na biurku. Jej nazwa była nieznana aż do Zaczarowany Las, gdy Zoey wspomina ją w pokoju zwierzeń. Panna Pysia jest niezwykle silnym chomikiem gdyż Zoey powiedziała że jej chomik jest silniejszy od Camerona. Następnie jest pokazany filmik w którym Panna Pysia jedynym ciosem pokonuje kota.

Co ciekawe, podczas audycji Zoey, Panna Pysia jest koloru brązowego a w Zaczarowany Las jest koloru żółtego.

Papuga Chrisa

Chris posiada trzy papugi. Każda wystąpiła w jednym odcinku. Były to odcinki: Skarby, Dobry piesek i Bunt w studiu.

Petey

Petey to pies należący do Duncana gdy ten miał sześć lat albo i mniej. Petey uciekł od Duncana gdy ten właśnie był w tym wieku. Udowodnione zostało że Duncan nadal przezywa utratę zwierzaka. Widać to było gdy opowiada o tym Leshawnie w Próba potrójnie uzbrojonego triathlonu.

Pies Izzy

Izzy wspomina swego psa w Projekt piaskowa czarownica, gdzie stwierdza że jej własny pies się jej boi.

Pies Owena

Owen wspomina swego psa w Jak spękasz, to wylatujesz, gdzie musi zjeść karmę dla psa. Pies Owena kocha karmę którą Owen musiał zjeść a ten sam przyznał że zawsze był ciekawy co się w niej znajduje.

Psy Chrisa

Chris posiada trzy psy które wabią się Banjo i Tanya które zostały wspomniane przez Sierre w Wyścig celebrytów Planu Totalnej Porażki - powrót! Imię trzeciego psa jest nieznane gdyż bateria w pokoju zwierzeń, się wyczerpała zanim Sierra skończyła gadać.

Psy MacArthur

MacArthur w Z deszczu pod wodospad, wspomina że przez całe swoje życie miała psy, kiedy idzie zrobić sobie selfie z nosorożcem. Twierdzi również że by oswoić zwierze, trzeba pokazać mu kto tu rządzi, i że tak wytresowała swoje psy.

Steve i Steve

Steve i Steve to dwa psy należące do Brady'ego. Zostały na chwilę wspomniane przez Beth w Super Haro-ld.

Szef kuchni

Szef kuchni (ang. Chef) to domowy kot należący do Tophera. Był widziany drzemiąc podczas gdy Topher nagrywa swoją taśmę przesłuchań. Jego właściciel głośno krzyczy przez megafon budząc Szefa. Ten nie był zadowolony i rzuca się na Tophera który przez resztę audycji krzyczy z bólu i strachu.

Toksyczna Maź

W Superkrólik w Meksyku, Ennui wspomina że kiedyś na Boże Narodzenie, dostał w prezencie czarnego kota którego nazwał Toksyczna Maź. Potem mówi że pewnego dnia wymknął się z jego domu i już nie wrócił.

Vince

Vince to aligator albinos który był pierwszym zwierzątkiem DJ'a. DJ stracił Vince gdy przez przypadek spuścił go w toalecie. Ale DJ spotyka dorosłego Vinca w kanałach Nowego Jorku jak pokazano w materiale dodatkowym Ukochany Broadway.

Wąsik

Wąsik (ang. Whiskers) jest kotem Jasmine. Najwyraźniej łatwo go sprowokować, gdyż ma bardzo zepsute zachowanie. Jasmine wydaje się bardzo adorować Wąsika gdyż często tłumaczy jego akty przemocy. Pierwszy raz się pojawił się na taśmie przesłuchań gdzie skacze na ramie swojej właścicielki. Na pierwszy rzut oka wydaje się być oswojony ale nagle ugryzł swoją właścicielkę przez co ta upada. Szybko się podnosi i mówi do kamery że Wąsik chce się bawić.

Wąski został wspomniany przez Jasmine w Upadek Sky gdzie ta stwierdza że Wąsik jest bardziej agresywniejszy od robo-krokodyli. Następnie w filmiku domowym, pokazano jak Jasmine mówi Wąsikowi że nadszedł czas na kąpiel. Ten wtedy wpada w szał i atakuje Jasmine.

Węże Spuda

W Australijska plaga, Spud wspomina że posiadał wiele węży w swoim życiu. Według Spuda, zjadły wiele rzeczy, w tym jego telefon, dziecięcy rowerek i kota sąsiadów. Dzięki temu, Spud jest w stanie rozpoznać, co jest w brzuchu węża.

Wielka Bertha

Wielka Bertha (ang. Big Bertha) to świnia należąca do Beth którą ma od prosiaka. Została tylko wymieniona w biografii Beth.

Zajączek DJ'a

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej odwiedź stronę, Zajączek DJ'a.

Złoty Labrador Noah

Złoty labrador Noah (ang. Noah's golden labrador) został przez niego wspomniany w Ekstrawaganckie Obozo-jmanie, gdy ten stwierdza że jego labrador nie ślini się tak na widok steku jak Courtney na widok Duncana. Został po raz kolejny wspomniany w Spadam w Louvrze i zero pomocy, kiedy Noah wykorzystuje wyimaginowaną piłeczkę by rozproszyć wielką stopę, tłumacząc, że taktyka ta zawsze działa na jego psa.