FANDOM

Mała foczka
Mała foczka.png
Kolor Biały
Kolor oczu Czarne
Przyjaciele Wielka Stopa, Niedźwiedzie
Wrogowie Brody, DJ, Geoff, Izzy, Spud
Pierwsze Wystąpienie Czołówka (Totalna Porażka w Trasie)
Ostatnie Wystąpienie Władca obręczy

Mała foczka (ang. Baby seal) jest jednym z niewielu zwierząt, które zadebiutowały w Totalnej Porażce w Trasie. Pojawiła się ponownie w Totalnej Porażce: Wariackim Wyścigu.

Totalna Porażka w Trasie

W Czołówce po tym jak Izzy przebrana za niedźwiedzia polarnego przestraszyła Lindsay, mała foczka rzuciła się na Izzy gryząc ją w rękę przez co Izzy ucieka z krzykiem.

W Mróz w Yukonie, nie mogło być lepiej! DJ wpada prosto na małą foczkę ale jej nie widzi gdyż oczy mu zamarzły z powodu łez. Po tym jak ją potrącił, foczka spadła z klifu prosto do zimnego zamarzniętego jeziora. Leshawna i Lindsay okłamują DJ'a że foczce nic się nie stało. Lindsay nawet naśladuje odgłos foczki by było bardziej wiarygodnie. Po opuszczeniu miejsca zdarzenia, mała foczka kończy wspinaczkę gdzie wściekle spogląda na DJ'a. Mała foczka zemściła się pięć odcinków później.

Ta sama foczka pojawiła się w Spadam w Louvrze i zero pomocy, aby zemścić się na DJ'u. Chris sprowadził małą foczkę jako "motywacja" do wyzwania. Lindsay mówi DJ'owi że to ta sama foczka którą spotkali w Jukonie co powoduje u DJ'a strach. Przez cały odcinek, foczka ściga DJ'a który próbuje pozbyć się swego przekleństwa. Gdy go dopadła, razem z niedźwiedziem i wielką stopą, foczka wielokrotnie uderza DJ'a w krocze swoim ogonem. Powoduje to też wypadek w którym cała czwórka została ranna.

W Podsumowanie: Ratunek przez Telefon, mała foczka została sprowadzona wraz z innymi zwierzętami w klatce do części programu "DJ wśród zwierząt" by widzowie przekazali więcej pieniędzy. Później Blaineley wypuszcza zwierzęta z klatki przez co mała foczka wraz z innymi zwierzętami atakuje gospodarzy, gości i demoluje całe studio.

W Podsumowanie: Po Bólu! widać jak super fan rzuca małą foczką w stronę Bridgette która została wysłana na Syberię przez Blaineley.

W Dziwne Przypadki, mała foczka jest widziana uciekać z samolotu z kilkoma innymi zwierzętami i dzikim Ezekielem przed eksplozją którą Sierra wywołała.

W Samoloty, pociągi i pojazdy na gorące powietrze, mała foczka jest widziana w klatce wraz z innymi zwierzakami Totalnej Porażki i dzikim Ezekielem które są załadowane do ciężarówki przez stażystów.

Totalna Porażka: Wariacki Wyścig

W Wariacki koncert, mała foczka jest widziana pływać na kawałku lodu w zamarzniętej rzecze. Spud podpływa do niej by ją pocałować bo MacArthur mu kazała. Ale gdy się do niej zbliżył, mała foczka ugryzła go w głowę, przez co Spud zaczął krzyczeć z bólu.

W Władca obręczy, mała foczka pojawia się ponownie, kiedy Geoff rzuca obręcz która ląduje na jej szyi. Później Surferzy prawie ją potrącili gdy jechali skuterem śnieżnym. Mała foczka się później zemściła i zaatakowała Geoffa.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki