FANDOM

Mama DJ'a
Mama DJ.png
Płeć Kobieta
Kolor włosów Czarne
Kolor oczu Czarne
Rodzina DJ (syn)
Przyjaciele DJ i Leshawna
Wrogowie Cała pierwsza obsada
Dubbing CAN: Clé Bennett
PL: Michał Maciejewski

Mama DJ'a jest osobą bardzo często wspominaną przez DJ'a w serii. Pojawia się w śnie i halucynacji DJ'a, gdzie naprawdę wisi na linie Heather podczas odcinka Projekt piaskowa czarownica.

Zdenerwowana mama DJ na niego .png

Zdenerwowana Mama DJ , na niego .

Wystąpiła w dwóch innych odcinkach : Podsumowanie II i w Wyścig Celebrytów Planu Totalnej Porażki - powrót!

Charakter

Jest bardzo surową i ostrą kobietą, która chce aby jej synek był najlepszy. Wydaje się, że spędziła z nim większość życia na tym, jak być dobrze wychowanym dżentelmenem. W wyniku tego, DJ stał się bardzo przywiązany do matki i stał się Maminsynkiem.

Jego więź z dyscyplinarnego synka do matki jest tak silna, że sama myśl o niej jest w stanie wyczuć jego sumienie do przyznania się do winy. Mama DJ'a pokazuje również jak być nietolerancyjnym wobec wybryków. Gdy atakowała ich Sierra poczuła, że jest to inwazja na ich prywatność. W odcinku Wyścig Celebrytów Planu Totalnej Porażki - powrót! zawodnicy otrzymują zgodę na wykorzystanie jej do kierowania autobusem do Nowego Jorku. Jest bardzo wykwalifikowana w kuchni. Jest również prawdopodobieństwo, że właśnie dlatego umiejętności kulinarne DJ'a są tak aż wyjątkowe.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki