FANDOM

Miles
Miles
Płeć Kobieta
Kolor włosów Jasny brąz
Kolor oczu Czarne
Eliminacja TPWW: Brazylijski las deszczowy
Miejsce TPWW: 15
Przyjaciele Laurie
Dubbing CAN: Katie Griffin
PL: Agnieszka Fajlhauer

Miles jest uczestniczką Totalnej Porażki: Wariackiego Wyścigu gdzie konkurowała w drużynie Weganki wraz z Laurie.

Osobowość

Miles jest kochającą weganką która ma czyste intencje i kładzie "Dobro ziemi" na pierwszym miejscu. Jest pogodną osobą, ale każdą niesprawiedliwość wobec natury, przeżywa bardzo emocjonalnie. Podróżowała także dużo po świecie razem z Laurie, przez co zdobyła głęboki szacunek wobec kultur, jak i tamtejszej fauny i flory. Kocha również wszystkie zwierzęta dla których chce otworzyć fundacje ochrony, z wyjątkiem dla tych zwierząt które ją skrzywdziły. Jest również opanowaną dziewczyną, ale gdy jest taka potrzeba, potrafi być stanowcza. Jest jej też trudno, brać odpowiedzialność za własną drużynę, ale pomimo swoich wątpliwości, zdołał zapewnić sobie i Laurie pierwsze miejsce, ale jej wysiłki poszły na marne z powodu kary czasowej.

Totalna Porażka: Wariacki Wyścig

Laurie i Miles-ridonculous-race

Przedstawiona Miles wraz ze swoją partnerką.

Miles pierwszy raz spotkała Laurie na spotkaniu "mięsu mówimy nie" gdzie od razu się z nią zaprzyjaźniła gdy Laurie zaproponowała żeby nazywać się "mięsunie". Zgłosiły się do Wariackiego Wyścigu, by przeznaczyć główną nagrodę, na swoje ulubione fundacje charytatywne, które obejmują Ratowanie Zgarbionego Morsa, Ekologiczne Kozie Mleko i o Etyczne Traktowanie Mrówek. W trakcie wyścigu, Miles i Laurie często rozpoczynają kampanie na rzecz ratowania zwierząt i przyrody. Jednak ich przyjaźń dla środowiska jest istotną wadą, ponieważ wolą korzystać z alternatywnych metod podróżowania, takie jak chodzenie zamiast jeżdżenie na wielbłądach i pedałowanie zamiast używanie motoroweru. Z tego powodu są one uważane za jedną z najgorszych drużyn z wyścigu, gdyż często są one ostatnimi drużynami które docierają do Strefy Luzu.

Miles w świecie mięsa

Miles jest przerażona, kiedy ona i Laurie są zmuszone do zjedzenia mięsa.

W Rozmówki islandzkie, Weganki postanowiły wydobyć skamielinę w wyzwaniu Albo/Albo. Szybko udało się im wydobyć skamielinę, ale gdy udawały się z nią do Strefy Luzu, Miles i Laurie poświęciły chwilę aby pomedytować. Przez to, zgubiły swoją skamielinę którą znaleźli Dwayne i Junior. Gdy ci zabrali ją do Strefy Luzu, dowiedzieli się że należy ona do Weganek, i chcieli ją im oddać ale Don zabronił i kazał Weganką zacząć jeszcze raz. Zdając sobie sprawę że nie uda im się wydobyć kolejnej skamieliny na czas, Laurie zasugerowała żeby spróbowały swoich sił w wyznaniu: jedzenie tradycyjnej uczty Islandzkiej. To przeraziło Miles i pomimo swoich zasad, obie niechętnie zjadają posiłek, składający się głównie z mięsa. Przez to Miles pozostaje chora i zrozpaczona. Mimo że skończyły swoje danie, zajęły ostatnie miejsce, ale Don ujawnił że to runda bez eliminacji, dzięki czemu mogły pozostać w wyścigu.

Deportacja Weganek

Eliminacja Weganek.

W Brazylijski las deszczowy, Weganki wyraźnie ubolewają nad zjedzeniem mięsa w poprzednim odcinku, a zwłaszcza Laurie. Jednak Miles udaje się uspokoić Laurie, mówiąc jej by nie wracały do tego co było w Islandii. Po wylądowaniu w Brazylii, Laurie została ubezwłasnowolniona gdyż jej twarz została pogryziona przez jadowite mrówki, przez co częściowo oślepła, więc Miles została zmuszona przejąć kontrole nad drużyną. Sprawdziła się w tej roli bardzo dobrze, ponieważ jako pierwsze dotarły do Strefy Luzu, ale niestety otrzymały 30 minut kary gdyż w wyzwaniu Wspólnym, Miles zrobiła obie części karnawałowego kostiumu, sama. Przez to, ich udział w wyścigu się zakończył gdyż wszystkie inne drużyny dotarły do Strefy Luzu przed zakończeniem ich kary. Weganki odchodzą i są smutne, ponieważ nie udało im się osiągnąć swoich celów dla ratowania środowiska. Miles też próbowała rozweselić Laurie, ale stale jej wypominała to że zjadła mięso, przez co Laurie kazała się jej zamknąć.

Waganki są wspomniane po swojej eliminacji w Ence pence, W której... trumnie, przez Dona który żartuje że ich samolot musiał awaryjnie wylądować na wyspie, pełnej kanibali.

Miles wystąpiła w Milion sposobów, by stracić milion dolarów, gdzie wraz z innymi wyeliminowanymi drużynami ogląda wyścig finalistów do ostatniej Strefy Luzu. Po otrzymaniu zwycięzcy wyścigu, Miles wraz z innymi ustawiła się do grupowego zdjęcia, kończącego wyścig.

Występ

Ciekawostki

Galeria

Zobacz także

Wyeliminowana z Totalnej Porażki: Wariackiego Wyścigu
Wcześniej Odcinek Kolejny
Ellody i Mary Brazylijski las deszczowy z Laurie Jen i Tom

Więcej z Fandomu

Losowa wiki