FANDOM

Pierwsza eliminacja.png.png

Miotacz Wstydu.

Miotacz Wstydu (ang. Hurl of Shame) to środek eliminacji w Totalnej Porażce: Zemście Wyspy. Wyeliminowani zawodnicy po otrzymaniu Toksycznej Pianki Przegranych są wystrzeleni z katapulty na drugi koniec jeziora.

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy

Pierwszym zawodnikiem który został wystrzelony z Miotacza Wstydu, jest Staci w Większe! Gorsze! Brutalniejsze! po tym jak denerwowała swoją drużynę swoimi kłamstwami.

Drugim zawodnikiem wystrzelonym z Miotacza Wstydu jest Dakota w Prawda albo laser rekina, po tym jak paparazzi ją rozproszyli podczas wyzwania. Gdy siedziała w Miotaczu Wstydu, Chris pyta się jej czy chce coś powiedzieć. To pytanie okazało się być retoryczne gdyż wystrzelił Dakotę zanim ta coś powiedziała.

B jest trzecim zawodnikiem wystrzelonym z Miotacza Wstydu w Lód, lód dziecino po tym jak Scott oskarżył go o sabotowanie własnej drużyny. Gdy siedzi w Miotaczu Wstydu, Chris szydzi z niego z prośbą o ostatnie słowa, mając nadzieje że wreszcie przemówi. B otworzył usta by coś powiedzieć, ale zanim coś powiedział, Chris go wystrzelił z wyspy.

W Schwytani straceńcy, Chris jest rozczarowany tym że nie wystrzeli tej nocy żadnego zawodnika z Miotacza Wstydu ze względu na to że nikt nie został wyeliminowany. Postanawia wtedy wystrzelić Dakotę która wróciła odcinek wcześniej jako stażystka. W przeciwieństwie do innych eliminacji, Chris mówi Dakocie że jest mile widziana, jeśli uda się jej wrócić do obozu.

Po jej eliminacji w Ahoj, załogo! Dawn próbuje powiedzieć, że Scott jest zdrajcą swojej drużyny który sabotuje wszystkie wyzwania i wrobił ją w kradzież rzeczy zawodników. Zanim jednak powiedziała o kogo jej chodzi, Szef kuchni wkłada ją do worka a Chris wystrzeliwuje z Miotacza Wstydu.

W Uciekający model, Sam został wyeliminowany i musi zostać wystrzelony z Miotacza Wstydu. Zanim został wystrzelony, Dakota podbiegła do niego i przyznała, że będzie za nim tęsknić, i dała mu swój numer telefonu. Zaraz po tym, kartka z numerem telefonu wraca do jej rąk, gdyż Sam'owi wypadła z rąk gdy został katapultowany.

W Kopalnia jest kiepskim miejscem na odpady, Brick został wyeliminowany i musi zostać wystrzelony z Miotacza Wstydu. Przed wystrzeleniem, podchodzi Anna Maria która wskakuje do katapulty. Oświadcza wtedy że rezygnuje z konkurencji, gdyż dostała duży brylant od Ezekiela i uważa, że jest warty więcej niż milion. Chris wtedy ujawnia że brylant jest w rzeczywistości oszlifowaną cyrkonią, co oznacza że jest bezwartościowy. Słysząc to, Anna Maria zmienia zdanie, ale Chris wystrzelił ją i Bricka, zanim ta zdążyła wyjść z katapulty.

W Wyspa skarbów Dr McLeana, Dakota po raz trzeci i ostatni zostaje wystrzelona z Miotacza Wstydu, razem z Samem z którym nieustannie się całowała, nawet przy wystrzeleniu z katapulty.

W Grand Chef Auto, Mike zostaje wyeliminowany przez Scotta. Stał się wtedy pierwszym wyeliminowanym zawodnikiem po połączeniu drużyn. Przed tym, zaczął chodzić z Zoey i prawie ją pocałował, ale Chris go wystrzelił z Miotacza Wstydu.

W W górę, w górę, w moim żałosnym balonie, Jo zostaje wystrzelona z Miotacza Wstydu. Jest mocno rozgniewana swoją eliminacją i ślubuje zemścić się na Lightningu za jej eliminacje, ale zanim skończyła to co chciała powiedzieć, Chris wystrzelił ją z wyspy.

W Jedz, puszczaj i bądź ostrożny, Scott jest kolejnym zawodnikiem który zostaje wystrzelony z Miotacza Wstydu. Zanim został wystrzelony, Chris sprowadza nemezis Scotta, Kła który razem ze Scottem zostaje wystrzelony z Miotacza Wstydu.

W Zaczarowany Las, Lightning wyeliminował Zoey przez co ta musiała zostać wystrzelona z Miotacza Wstydu. Uczyniło to Zoey, ostatnim zawodnikiem wystrzelonym z Miotacza Wstydu. Był to również ostatni raz w który Miotacz Wstydu się pojawił.

Totalna Porażka: Plejada Gwiazd

W Bohaterowie kontra Złoczyńcy, Miotacz Wstydu został wspomniany przez Lindsay. Gdy została wyeliminowana zapytała się czy "musi wejść na te okropną katapultę". Wtedy Chris wyjaśnia że Miotacz Wstydu został zastąpiony Muszlą Wstydu.

Ciekawostki

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki