FANDOM

Muszla Wstydu

Muszla Wstydu.

Muszla Wstydu (ang. Flush of Shame) to sposób eliminacji zawodników w Totalnej Porażce: Plejadzie Gwiazd. Wyeliminowany zawodnik zostaje spłukiwany w gigantycznej obrzydliwej toalecie która po spłukaniu pluska wodą oblewając przy tym zawodników a Chris się przed tym chroni używając parasola.

Chris zaprezentował Muszle Wstydu w Bohaterowie kontra Złoczyńcy, gdzie na jej widok, Bohaterskie Chomiki skręcały się z obrzydzenia z wyjątkiem Sierry która zrobiła Muszli, zdjęcie.

Lindsay jest pierwszym zawodnikiem spłukanym w Muszli Wstydu w Bohaterowie kontra Złoczyńcy, gdyż przez to że niebyła w stanie pchać wózka, Bohaterskie Chomiki przegrały.

Lightning jest drugim zawodnikiem spłukanym w Muszli Wstydu w Zły lęk, gdyż denerwował swoją drużynę swoją arogancją.

Jo jest trzecim zawodnikiem który został spłukany z Muszli Wstydu w Chroń Prywatności Pijawko-Ball'em, gdyż przegrała dla Nikczemnych Sępów wyzwanie a także postrzeliła kolegę z drużyny, Scotta. A tak poza tym, denerwowała kolegów tym że chciała dowodzić drużyną.

Sam jest czwartym zawodnikiem który został spłukany w Muszli Wstydu w Walka na Jedzenie, gdyż został przyłapany na oszustwie przez co jego drużyna przegrała. Gdy został spłukany, zaklinował się w rurach ale został odklinowany przez Szefa kuchni który oczyścił rury przy pomocy wielkiego przepychacza.

Heather jest piątym zawodnikiem który został spłukany w Muszli Wstydu w Hiszpańska Opozycja bez Jajecznych Ekspertów, gdyż Alejandro ukradł jej Oryginalną Głowę Chrisa McLeana dzięki której uratował się od eliminacji, i tylko jego głos na Heather się liczył wiec to Heather została wyeliminowana. Gdy też siedziała w Muszli, Alejandro proponuje jej by wrócili do siebie a ta w odpowiedzi zepchnęła Alejandro z Muszli i kazała Chris'owi aktywować Muszle.

Sierra jest szóstym zawodnikiem który został spłukany w Muszli Wstydu w Frajerskie Uderzenia, przez Nikczemne Sępy które miały prawo wyeliminować zawodnika z przeciwnej drużyny.

Cameron jest siódmym zawodnikiem który został spłukany w Muszli Wstydu w Będziecie poszukiwać Zeeka, gdyż doznał dużych obrażeń w ostatnim wyzwaniu. Gdy też zostaje spłukiwany w Muszli, Kucharz przekuwa jego balon a Chris natychmiast włącza muszle.

Alejandro jest ósmym zawodnikiem który został spłukany w Muszli Wstydu w Trafiony, zatopiony i zabity, dzięki Mal'owi który przekonał wszystkich by głosowali na Alejandro gdyż ten odkrył jego tajemnice. Gdy Alejandro zostaje spłukiwany, ostrzega Zoey przed "Mike'em" mówiąc "Prawda kryje się w sztuce", odnosząc się do miejsca gdzie schował płytę DVD w której jest prawda o Malu.

Courtney jest dziewiątym zawodnikiem spłukanym w Muszli Wstydu w Lody błotnistych Lodziarzy, gdyż Mal wyjawił jej plan eliminacji przez co straciła zaufanie wszystkich najbliższych jej osób. Gdy też siedzi w Muszli Wstydu, próbuje opóźnić jej spłukanie mówiąc że jeszcze je lody ale Chris to zignorował i ją spuścił.

Na początku Odważne poszukiwanie łupów, Wielka Stopa, korzysta z Muszli Wstydu jak ze zwyczajnego WC ku złości Chrisa. Na koniec, Gwen jako jedenasta została spłukana w Muszli Wstydu, po przemalowaniu portretu Chrisa używając do tego odchodów niedźwiedzia podczas wyzwania, czym Chris był wściekły za bezczeszczenie jego portretu. Zaraz po niej, Scott jako ostatni zawodnik podjął się Muszli Wstydu, przez Zoey która postanowiła wpuścić Mike'a (Mala) do finału razem z nią. Przed wejściem do muszli, Scott próbuje ostrzec Zoey przed Mike'em ale ta zapewnia go że wie z kim się zmierzy w finale, a zirytowany Chris wpycha Scotta do Muszli i go spuszcza.

Po ostatnim wyzwaniu w Zrujnowany finał, Wielka Stopa idzie ponownie skorzystać z Muszli Wstydu jako WC i jest wstrząśnięty, gdy zobaczył jak z muszli tryska woda. Muszla Wstydu na koniec, zatonęła z całym Obozem Wawanakwa.

Ciekawostki

  • Duncan, Mike i Zoey to jedyni zawodnicy którzy nie podjęli się Muszli Wstydu:
    • Duncan został aresztowany przez policje za to że wysadził wille Chrisa a Mike i Zoey są finalistami.
    • Jak na ironie, cała trójka była jedynymi członkami Bohaterskich Chomików którzy dotarli do scalenia drużyn.
  • Jak widać w materiałach dodatkowych, wszyscy zawodnicy którzy zostali spłukani w Muszli Wstydu, wylądowali w miejscach odwiedzonych podczas Totalnej Porażki w Trasie, gdzie groziło im niebezpieczeństwo:
  • Scott to jedyny zawodnik który siłą został umieszczony w Muszli Wstydu.
  • Jest to jedyny środek eliminacji z którego dwóch zawodników nie skorzystało jednocześnie. Chociaż Gwen i Scott zostali wyeliminowani w podwójnej eliminacji ale oddzielnie zostali spłukani.

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki