FANDOM

Niedźwiedzie często pojawiają się w serii "Totalnej Porażki".
Miś
Najczęściej są to grizli. Często są przeszkodą dla zawodników w wykonywaniu zadań.

Wyspa Totalnej Porażki

odc. 3.: Niedźwiedź pojawił się w śnie Tylera, gdy zaatakował śpiące Katie i Sadie.

odc. 6.: Chris ostrzegł obozowiczów, że w lesie mogą spotkać niedźwiedzie. Owen opowiedział historię w której wraz z dziadkiem upolował misia. Nagle z
Mis
krzaków wyłonił się niedźwiedź i wystraszył Susłów. Uciekli przed nim na drzewo. Owen przyznał, że ubarwił swoją historyjkę. Okazało się, że tym niedźwiedziem była przebrana Izzy. Później z krzaków wyłonił się prawdziwy niedźwiedź. Początkowo Owen myślał, że to ktoś przebrany za misia. Susły spędziły całą noc na drzewie. Niedźwiedź wrócił do jaskini rano i wystraszył stamtąd Katie i Sadie.

odc. 8.: Jeden z niedźwiedzi mieszkających na Wyspie Kości czochrał się o drzewo, gdy zobaczył wełniane bobry, goniące uczestników programu. Zdziwiony założył okulary, bo nie dowierzał, to co zobaczył (czyli olbrzymie bobry, mimo że powinien je widzieć i to nie raz). Potem uczestnicy uciekali przed pterodaktylami. Wtedy misiek zdecydował, że okulary są do kitu i przepołowił je na pół.

odc. 9.: Jednej niedźwiedź zobaczył okruszki czipsów i podążył ich
Misiek
tropem i trafił na Cody'ego, który zdążył już je wszystkie zjeść i zabierał się za jagody. Chłopak, gdy zobaczył miśka, chciał go poczęstować. Jednak niedźwiedzia interesowała tylko paczka czipsów. Pocharatał Cody'ego, tak że wylądował w szpitalu polowym. Susły pozbyły się kontuzjowanego chłopaka.

odc. 11.: Sadie, strzelając jabłkami, trafiła w niedźwiedzia.

odc. 13.: Rano jeden niedźwiedź wydobył z kosza na śmieci całą masę paczek z piankami. Usłyszał latającego Chrisa w samolocie i uciekł do wychodka. Jednak Chris rozwalił kryjówkę. Ten sam miś w środku odcinka zabierał się do zjedzenia tych pianek, ale wszystkie stratowała Leshawna jadąca na łosiu. Na koniec wpadła na niego Heather, gdy rozbiła się jej motorówka.

odc. 15.: W zadaniu finałowym, Leshawna miała za zadanie wytrzymać 10s. na kłodzie razem z Mołotowem (niedźwiedziem z rosyjskiego cyrku i mistrza Europy w tańcu na kłodzie). Początkowo to zwierzak narzucał tempo. Potem jednak Leshawna przyspieszyła. Misiek stracił pewność siebie. W pewnym momencie Leshawna zatrzymała kłodę i Mołotow
120px-Pain34
wylądował w wodzie pełnej piranii. Ryby pożarły mu całą sierść. W nocy w jaskini łysy zwierzak, ubrał się w strój Sadie.

odc. 16.: Owen miał za zadanie zdobyć klucz, uwieszony na szyi niedźwiedzia. Chłopak próbował go zabrać, gdy zwierzak spał. Niestety miś przytulił go. W końcu się obudził wściekły. Ostatecznie Owen zdobył klucz, który jednak nigdzie nie pasował. Na miejsce zbiórki dotarł on częściowo połknięty przez misia. Chris, za pomocą pocisków ze środkiem usypiającym, uśpił zwierzaka.

odc. 20.: Chris powiedział zawodnikom, że mają złapać zwierzęta. Stwierdził, że przyrodnicy muszą często narażać życie, by przenieść zwierzęta, tam gdzie nikomu nie będą zagrażać. Wtedy pokazano filmik, jak helikoptery zabierają niedźwiedzie i zrzucają na plac zabaw. Heather miała za zadanie złapać niedźwiedzia. Przyniosła do jaskini zwierza kubeł śmieci, mając nadzieję, że się skusi. Jednak ten ryknął i dziewczyna uciekła. Potem jednak postanowił jej pomóc Duncan. Za jego radą założyła jelenie rogi i w ten sposób zachęciła miśka do wyjścia. Jednak dziewczyna została trafiona środkiem usypiającym przez Izzy, gdy się ukrywała w krzakach. Biegnący zwierzak minął ją wtedy.

odc. 23.: W pewnym momencie słychać było ryk, najprawdopodobnej niedźwiedzia.

Zobacz też