FANDOM

Niedźwiedź polarny
Niedźwiedź polarny
Kolor Biały
Kolor oczu Czarny
Wrogowie Cody, DJ, Heather, Owen, Sierra
Pierwsze Wystąpienie Mróz w Yukonie, nie mogło być lepiej!
Ostatnie Wystąpienie Hiszpańska Opozycja bez Jajecznych Ekspertów

Niedźwiedź polarny (ang. Polar bear) jest dużym biało futrzanym ssakiem, żyjącym na Arktyce. Zadebiutował w Mróz w Yukonie, nie mogło być lepiej!

Totalna Porażka w Trasie

W czołówce Totalnej Porażki w Trasie, niedźwiedź polarny straszy Lindsay. Okazuje się być to Izzy nosząca kostium niedźwiedzia polarnego.

Niedźwiedź polarny oficjalnie pojawił się po raz pierwszy w Mróz w Yukonie, nie mogło być lepiej! Podczas pierwszej części wyzwania zawodnicy muszą przejść na drugi brzeg zamarzniętej rzeki, skacząc po kry. Kiedy Cody i Owen skaczą na to samo kry, z rzeki wynurza się niedźwiedź polarny i wskakuje na drugi koniec kry, przechylając ją, tak by obaj zsunęli się w jego stronę. Został jednak powstrzymany przed zjedzeniem ich przez Sierre która rzuciła ogromny blok lodu w jego głowę tak mocno że niedźwiedź polarny stracił przytomność i wpadł do wody.

W Podsumowanie: Łza Końca Problemów Bridgette, podczas klipu "To musiało zaboleć" pokazany został Tyler który ślizga się i opada na lód w Yukonie. Tymczasem niedźwiedź polarny to widzi z brzega i zakrywa oczy swojemu młodemu, który również obserwuje to wydarzenie.

W Podsumowanie: Ratunek przez Telefon, niedźwiedź polarny pojawia się w klipie "DJ wśród zwierząt" podczas materiału z Nowej Fundlandii. Kiedy DJ próbuje uruchomić silnik swojej łodzi, wpada na górę lodową na której znajduje się niedźwiedź polarny. Góra lodowa rozpada się, a na niedźwiedziu polarnym ląduje helikopter.

W Społeczeństwo Kłamiącej Afryki, sam niedźwiedź polarny się nie pojawia, ale widać go w halucynacjach Cody'ego wywołanych przez herbatę miłości. Widzi w Sierrze, wściekłego niedźwiedzia polarnego który ryczy na niego.

Totalna Porażka: Plejada Gwiazd

W materiale dodatkowym Hiszpańska Opozycja bez Jajecznych Ekspertów, po tym jak Heather wylądowała w Yukonie i przykleiła sobie język do słupa, niedźwiedź polarny zaatakował ją od tyłu.

Ciekawostki

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki