FANDOM

Niezbyt sławni
Wyspa Totalnej Porażki
S01E05Szefowi spodobał się występ Trenta.png
Premiera Kanada

31.07.2007
Premiera Stany Zjednoczone 03.07.2008
Premiera Polska 25.09.2008
Numer odcinka 5
Zadanie Konkurs talentów
Zwycięstwo Zabójcze Okonie
Przegrana Wrzeszczące Susły
Wyeliminowany/a Justin
Nawigacja
Poprzedni odcinek
Awantura przy grze w zbijaka
Następny odcinek
Kiepskie

Niezbyt sławni (ang. Not Quite Famous) to 5. odcinek Wyspy Totalnej Porażki. Uczestnicy biorą udział w 4. wyzwaniu.

Fabuła

Chris ogłasza, że zadaniem w tym odcinku będzie konkurs talentów. Obie drużyny dostają 8 godzin na wytypowanie po trójce reprezentantów. U Wrzeszczących Susłów kapitanem mianuje się Heather, ku niezadowoleniu Gwen. Gotka proponuje Trentowi, aby zaśpiewał. Do castingu zgłaszają się: Owen, który beka alfabet na jednym wdechu. Podoba się to wszystkim chłopakom, ale nie znajduje uznania u Heather i innych dziewcząt. Heather, która zaprezentowała swe baletowe umiejętności zyskuje uznanie u Beth i Lindsay. Izzy pokazuje hipnotyczny taniec grzechotnika. Bardzo podoba się on Owenowi.

S01E05Gwen zapisuje coś w pamiętniku.png

Gwen pisze w pamiętniku będąc obserwowana przez Lindsay

Beth z kolei prezentuje sztuczkę z płonącymi pochodniami. Gdy podrzuca je do góry, okazuje się, że nie potrafi ich łapać. Jedna pochodnia podpala krzak, który zostaje ugaszony przez Justina. Ostatecznie u Susłów mają wystąpić Trent, Justin i Heather. U Zabójczych Okoni kapitanem obwołuje się Courtney. Do castingu zgłaszają się: Katie i Sadie, które prezentują swój taniec, ale nie zostaje on przyjęty przychylnie. Tyler, który pokazuje swoje umiejętności w posługiwaniu się yo-yo. Niestety zaplątuje się w nie. DJ, który prezentuje swój taniec ze wstążką. Zyskuje on uznanie jury. Courtney niezbyt chętnie, ale wpisuje go. Bridgette, która chce pokazać jak stoi 20 minut na rękach, ale Courtney powstrzymuje ją. Harold, któremu Courtney nawet nie daje szansy pokazać, co umie. Geoff, który prezentuje wystrzałową jazdę na desce. Ostatecznie u Okoni mają wystąpić: Courtney (gra na skrzypcach), DJ i Geoff. Heather każe Lindsay, aby śledziła Gwen. Nie ufa gotce i czuje, że ta coś kombinuje. Gwen jednak tylko pisze na uboczu swój pamiętnik. Lindsay zauważa Tylera, który idzie związany swoim yo-yo. Obydwoje potem całują się w łazience. Gwen w samotności dalej redaguje swój pamiętnik, gdy Cody bezskutecznie próbuje z nią pogadać. Ubiera się w strój kąpielowy i przechadza się do Portu Wstydu. Tam spędza miły czas z Trentem. Jednak przyjemną pogawędkę przerywają Cody z Owenem, którzy skaczą do wody, mocząc Gwen. Dziewczyna biegnie do pokoju się przebrać, ale zatrzymuje ją Lindsay (Heather szuka pamiętnika Gwen i go w końcu znajduje). W czasie próby Bridgette zakłada się z kilkoma Okoniami, że ustanie 20 minut na rękach. Jednak przez przypadek zrzuca reflektor na Courtney, niszcząc jej skrzypce. W pewnym momencie przychodzi Heather i sugeruje, że Bridgette może sabotować, co wkurza "surferkę". Konkurs talentów: występy zawodników ma oceniać Szef, za pomocą dziewięciostopniowej skali (0-9) na kucharzo-metrze. Justin pokazuje swój taniec z wszystkimi jego atrybutami. Dostaje 6 pkt. 

S01E05DJ'owi nie udał się występ.png

DJ zaplątuje się w swojej wstążce

DJ pokazuje swój taniec ze wstążką. Niestety, obwiązuje sobie nią nogi i upada. Dostaje tylko 2 pkt. Trent śpiewa piosenkę o Gwen. Dostaje 8 pkt. Bridgette występuje zamiast Courtney i pokazuje swój spacer na rękach. Niestety, zaczyna wymiotować (zjadła za dużo chipsów) i ślizga się na własnych wymiocinach, spadając na kolana Tylera. Wtedy Lindsay krzyczy na nią, żeby rzygała na swojego chłopaka. Surferka dostaje aż 2 pkt. Heather zamiast zatańczyć, jak planowała, postanawia uraczyć wszystkich lekturą pamiętnika Gwen. Nikomu się to jednak nie podoba, a gotka kompletnie zawstydzona pragnie, żeby ten konkurs już się skończył.

S01E05Eliminacja Justina.png

Justin zostaje wyeliminowany

Geoff tuż przed występem rozwala swoją deskę. Bridgette z Courtney zadecydowują, by wystawić Harolda. Ten zaś śpiewa niesamowity beat-box, za co dostaje 9 pkt. i zapewnia Okoniom nietykalność. Podczas ceremonii przy ognisku zagrożona jest Heather za przeczytanie publicznie pamiętnika Gwen. Zostaje wyeliminowany Justin (Heather namawia do tego zwariowaną Izzy i przekupia ciastkami Owena). Na niego zagłosowały też oczywiście Heather, Lindsay i Beth). Tym samym Justin staje się drugą osobą wywaloną z gry przez Heather.

Ciekawostki

  • Wrzeszczące Susły zdobyły łącznie 14 pkt., a Zabójcze Okonie tylko 13 pkt. Mimo to Okonie wygrały.
  • Z pokoju zwierzeń skorzystali: Heather (x2), Owen (x2), Bridgette i Gwen.
  • Justin, Tyler, Duncan, Katie, Sadie i Leshawna pojawili się, ale nic nie powiedzieli. Katie tylko krzyczała.
  • Heather, mimo, że wystąpiła, nie dostała żadnych punktów.
  • Heather powiedziała, że zdobyła głosy od Lindsay, Beth, Izzy i Owena. Razem z nią to 5 głosów, więc musiała zdobyć jeszcze jeden głos, by wyeliminować Justina, bo Susłów było 10.

Zobacz także

Wyspa Totalnej Porażki - odcinki
Miejsce takie sobie cz. 1 | Miejsce takie sobie cz. 2 | Wielkie spanie | Awantura przy grze w zbijaka | Niezbyt sławni | Kiepskie | Czynnik fobii | W górę strumienia | Polowanie złej woli | Skoro nie możesz znieść upału... | Komu możesz zaufać? | Podstawy musztry | Ekstremalna tortura | Posiłek obrzydliwości | Mów mi wujku | Skarby | Ukryj się i bądź podstępny | Przednia zabawa | Hak, lina i trudne zadanie | Obłęd na Wawanakwa | Próba potrójnie uzbrojonego triathlonu | Ekstrawaganckie Obozo-jmanie | Obóz rozbitków | Wielka stopa | Jak spękasz, to wylatujesz | Najbardziej dramatyczny odcinek ze wszystkich
Total Drama Island Recap | TDI Rundown
Wyspa Totalnej Totalnej Totalnej Porażki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki