FANDOM

Nikczemne Sępy
Nikczemne Sępy
Liczba zawodników 9
Najlepszy zawodnik

Scott,3 -ci

Najgorszy zawodnik Lightning, 13-ty
Zawodników dobierał:

Chris McLean

Nikczemne Sępy  (ang. Villainous Vultures) to jedna z drużyn w Totalnej Porażce: Plejadzie Gwiazd. Przedstawia czarne charaktery.

Zawodnicy początkowi

Zawodnicy dochodzący

  • Cameron (dochodzi w 5 odcinku)
  • Courtney (zamienia się z Duncanem w 3 odcinku)

Zawodnicy zmieniający drużynę

  • Duncan (zamienia się z Courtney w 3 odcinku)

Wyniki rywalizacji

Odcinek Efekty rywalizacji Zagrożony Wyeliminowany
01 Wygrana - -
02 Przegrana Jo Lightning
03 Przegrana Heather Jo
04 Wygrana - -
05 Wygrana - -
06 Przegrana Alejandro Heather
07 Wygrana - -

Tabela eliminacji

Imię Płeć Miejsce w drużynie Miejsce w grze Powód
Lightning Mężczyzna 8-smy 13-sty Denerwował swoich kolegów z drużyny i robił głupie rzeczy.
Jo Kobieta 7-dma 12-sta Denerwowała swoich kolegów z drużyny tym że chciała przewodzić.
Heather Kobieta 6-ta 10-ta Alejandro zabrał jej statuetkę, więc tylko na nią głos się liczył.
Cameron Meżczyzna 5-ty 7-my Chris odsunął go od konkurencji, gdyż doznał wielu kontuzji podczas ostatniego wyzwania.
Alejandro Meżczyzna 4-ty 6-ty Mal wszystkich przekonał żeby głosowali na niego, gdyż Alejandro odkrył jego sekret.
Courtney Kobieta 3-cia 5-ta Mal zdradził wszystkim listę ze strategią Courtney, i większość na nią zagłosowała.
Gwen Kobieta 2-ga 4-ta Zniszczyła portret Chrisa przez co została zdyskwalifikowana z konkurencji.
Scott Meżczyzna 1-szy 3-ci Zoey mogła decydować kogo wyeliminować pomiędzy Malem/Mike'm a Scott'em i wybrała Scotta.

Ciekawostki

  • To jedna z sześciu najlepszych drużyn. Inne to Wrzeszczące Susły, Trzeszczące Żarówy, Drużyna Amazonek, Zmutowane Larwy i Waneyihtam Maskwak.
  • Jest to czwarty raz w którym Gwen i Heather są w tej samej drużynie.
  • W tej drużynie na początku było trzy dziewczyny i czterech chłopaków, a w drużynie Bohaterskich Chomików na początku było trzech chłopców i cztery dziewczyny.
    • Po zamianie Duncana i Courtney drużynami, w tej drużynie były trzy dziewczyny i trzech chłopaków.
    • Po przełączeniu Camerona do tej drużyny było równo 4 dziewczyny i 4 chłopaków w Sępach.
  • Od Chroń Prywatności Pijawko-Ball'em zespół składa się ze wszystkich antagonistów (oprócz Justina) z poprzednich sezonów.
  • W tej drużynie znajduje się 6 finalistów z poprzednich sezonów.
  • Jest to pierwsza drużyna która w nagrodę za wygranie wyzwania mogła wyeliminować członka z przeciwnej drużyny.
  • Jest to pierwszy zespół od Wrzeszczące Susły w której Gwen nie odpadła jako pierwsza.
  • Lightning i Jo byli dwoma ostatnimi osobami z drużyny Toksycznych Szczurów, a w tej drużynie odpadli jako dwoje pierwszych zawodników.
  • Jest to trzeci zespół w którym 5 członków odpadło po kolei Cameron, Alejandro, Courtney, Gwen i Scott. Pierwszą była Drużyna Zwycięzców a drugą Toksyczne Szczury.
    • Jest to jednak pierwszy raz po scaleniu drużyn.
  • Jo i Courtney to jedyni zawodnicy z tej drużyny, którzy nigdy nie zajęli najwyższego rankingu w żadnym zespole.
    • Obie też nigdy nie znalazły się w półfinale.
  • Jo jest jedyną osobą z drużyny, która nigdy nie wygrała wyzwania po połączeniu drużyn.
  • Jest to jedna z czterech drużyn z której każdy zawodnik doszedł do połączenia drużyn przynajmniej raz.

Galeria

Zobacz także

Nikczemne Sępy
Alejandro | Cameron | Courtney | Duncan | Gwen | Heather | Jo | Lightning | Scott
Totalna Porażka
Wyspa Totalnej Porażki Wrzeszczące Susły | Zabójcze Okonie
Plan Totalnej Porażki Trzeszczące Żarówy | Zabójcze Makiety
Totalna Porażka w Trasie Drużyna Amazonek | Drużyna Chris Jest Naprawdę Bardzo Bardzo Bardzo Bardzo Słodki | Drużyna Zwycięzców
Totalna Porażka: Zemsta Wyspy Zmutowane Larwy | Toksyczne Szczury
Totalna Porażka: Plejada Gwiazd Nikczemne Sępy | Bohaterskie Chomiki
Totalna Porażka na Wyspie Pahkitew Waneyihtam Maskwak | Pimâpotew Kinosewak