FANDOM

Obóz rozbitków
Wyspa Totalnej Porażki
284px-CampCastawaysHQMainImage
Premiera Flaga Kanady

02.12.2007
Premiera Flaga USA 06.11.2008
Premiera Flaga Polski 12.02.2009
Numer odcinka 23
Zadanie Brak (zawodnicy musieli wytrzymać na "bezludnej wyspie", ale nie ma pewności czy to było zadanie konkursowe)
Wyeliminowany/a Pan Kokos
Nawigacja
Poprzedni odcinek
Ekstrawaganckie Obozo-jmanie
Następny odcinek
Wielka stopa

Obóz rozbitków (ang. Camp Castaways) to 23 odcinek Wyspy Totalnej Porażki. Uczestnicy muszą zmierzyć się ze swoim 21 zadaniem.

Fabuła

Na początku odcinka Chris oznajmia, że zawodnicy będą mieli ciężkie zadanie - mimo, że jest deszcz.

Chris z parasolką

Chris z parasolem na początku odcinka

Z głośników Chris wyraża swoją opinię na temat pogody oraz woła uczestników pod warsztat na 7:00. Heather wyśmiewa się z Gwen, że ma zmarszczki, ponieważ jest zła z powodu eliminacji Leshawny. Gwen odpowiada, że ulżyło by jej (i całej reszcie) gdyby zrezygnowała. Duncan złośliwie to komentuje. Zastanawia się, czy Owen też się nudzi. Tymczasem w Pokoju zwierzeń Owen cieszy się ze swojej pozycji w grze. Mówi, że nawzajem sobie ufają. I cieszy się, że nikt nie wie, że cichaczem podprowadza żarcie z kuchni. Przenosimy się na chwilę do domku gdzie jest pokazane łóżko Owena zapchane jedzeniem. Grubas kontynuuje swój monolog. Dopiero kiedy wygadał, że boi się co zrobi Szef Hatchet, gdy się dowie o tym co robi, doszedł do wniosku, że pomieszczenie w którym jest ma na niego dziwny wpływ (przypomnijmy, że był w Pokoju zwierzeń. Pozostali zawodnicy zamykają się w domkach. Jedynie Owen pozostaje w Pokoju zwierzeń. Tymczasem część wyspy podtapia się. Rano kiedy Chef dzwoni na śniadanie Chris podjeżdża quadem pod kuchnię. Pyta kucharza, czy widział zawodników. Ten odparł przecząco. I wkurzył się, bo obrał worek zgniłych ziemniaków. Chris powiedział, że zniknęły domki Pozostałych obozwiczów. W tym samym czasie domki wraz z zawodnikami wypłynęły razem z wodą w jezioro. Pierwszy zbudził się Duncan. Kiedy wyszedł z domku ziewając, wpadł do wody. Następnie zrobiła to Heather, budząc się z krzykiem. Później wpadła Gwen. Duncan naśmiewał się z tej sytuacji. Przestał gdy zobaczył rekina. Wszyscy uciekli z wody i trzymali się domku. Gwen zaproponowała, aby wsadzić rekinowi do twarzy coś dużego. Heather przyszedł na myśl Owen. Grubas w tym czasie opowiadał kolejną ciekawą historię o swoich kradzieżach. Kiedy uznał, że jest głodny, otworzył drzwi kabiny. Krzyknął kiedy zobaczył wodę i natychmiast powrócił do pokoiku. Zaczął krzyczeć, że jest sam - i to bez śniadania.  Pozostała trójka przypłynęła na jakąś plażę. Heather uznała, że wszystko to tandetne dekoracje.Kiedy jednak kopnęła w głaz, przekonała się, że są prawdziwe. Duncan uznał, że producenci zaczną ich szukać. Chris w pokoju zwierzeń (najprawdopodobniej po programie, ponieważ w trakcie odcinka tam siedział Owen) oświadczył, że kamienie są prawdziwe i trzech stażystów zginęło przenosząc je. A jeśli chodzi o poszukiwania - nie. Zawodnicy muszą sami sobie poradzić. W obozie Chris odwołał planowany dzień rzemiosła. Postanowił pójść z szefem do baru coś zjeść. W pokoju zwierzeń: Duncan cieszył się, że został na wyspie z dwoma "dżagami" ale żałuje, że są tak złośliwe. Gwen była pewna, że zaraz umrze. Heather radziła innym i sobie, żeby unikać reality-show. Na wyspie Duncan postanowił czekać na producentów. Gwen chciała zbudować tratwę i wrócić do Obozu Wawanakwa. Zaczęli się kłócić. Heather powiedziała, że Chris chce ich wypróbować. Za to chciała mu przylać (Chris w pokoiku zwierzeń oznajmił, że "strasznie się boi..."). Heather poszła na spacer. W pokoju zwierzeń powiedziała, że bohatersko w ciężkiej sytuacji tylko ona zachowała spokój. Znalazła domek na drzewie. Tymczasem Owen w Pokoju zwierzeń próbuje się uspokoić. Potem zadryfował na wyspę. Uznał, że jest w obozie. Zaczął biec przed siebie - jednak gdy zobaczył szkielet dinozaura krzyknął i wrócił do pokoju zwierzeń. Chris w PZ powiedział, że szczątki T-Rexa to był jego pomysł i że warto było poświęcić stażystę. Mówi to w taki sposób jakby przetrwanie na bezludnej wyspie było zaplanowane. Heahter ucieszyła się ze znalezienia domku i powiedziała, że tu mogą odpocząć. Kiedy po otworzeniu drzwi wyskoczył szkielet człowieka spadła na ziemię. Gdy się odwróciła zobaczyła czaszkę T-Rexa. Do niej dołączyli Gwen i Duncan. Zaledwie parę metrów od nich Owen w zamkniętym pokoiku zwierzeń wzywał pomocy. Kiedy wyszedł i zobaczył kokosy ucieszył się. Chef w pokoju zwierzeń zdziwił się skąd palmy z kokosami w Kanadzie. Chris powiedział, że to resztki dekoracji z filmu o dinozaurach. Owen zjadł wszystkie kokosy. Grubas przestał gadać do siebie a zaczął do.... Pana Kokosa. Grubas w towarzystwie Kokosa poszedł do toalety. Heather przypomniała sobie, że to szkielet to dekoracja z ósmego odcinka i uznała, że to kolejne wyzwanie. Gwen i Duncan znów zaczęli się kłócić. Gotka skrytykowała producentów, czym obraziła Chrisa i Chefa. Heahter uznała, że lepiej poradziła by sobie bez pozostałej dwójki. Postanowili się rozdzielić. Owen rozpaczał z powodu 11 minut samotności. Owen dorobił Panu Kokosowi usta i włosy. Nagle ktoś przebił owoc strzałą z łuku. Był to Duncan. Chwilę poźnej chłopak znalazł górę bananów i ananasów oraz jajo pterodaktyla. Postanowił to zjeść. Powrócił na plażę skąd przybyli. Tam Gwen budowała tratwę. Heather jadła czekoladę, znalazła schowek Owena. Duncan chce, aby Heather się podzieliła. Ale ponieważ każdy liczy na siebie Heather zachowała czekoladę dla siebie. Kiedy usłyszeli ryk, Heather zmieniła zdanie. Tymczasem Owen postanowił bronić swego nowego przyjaciela. Kiedy usłyszał ryk, zamknął drzwi wychodka. W tym czasie Chef i Chris zajadają Brunch. Znów rozlega się dzwięk ryku. Heather przerażona je batonik. Od razu widzi w tym podstęp Chrisa. Gwen burczy w brzuchu. Jednak postanawia odpłynąć. Duncan proponuje oddanie jajka w zamian za zabranie go ze sobą. W PZ przyznała się, że nie chciała tego robić, ale była strasznie głodna. Zgodziła się. Heather nie zgadza się, Ci jednak odpływają. W Pokoju Zwierzeń (PZ) przyznała, że się przestraszyła gdy pozostała dwójka ją opuściła. Następnie przeprosiła Lindsay i Beth.

Owen ubrany i wymalowany jak jaskiniowiec postanawia wyruszyć na polowanie.
Owen lowca glow

Owen przebrany za jaskiniowca

Chef i Chris zabawiają się w najlepsze. Chef gra na bębenku, a Chris gra w grę. Żałuję, że skończyli się stażyści. Duncan kłóci się z Gwen. Duncan mówi, że kręcą się w kółko. Kiedy wysiedli z tratwy wyszli na plaże, którą Duncan już widział. Kiedy Gwen zobaczyła resztki kokosów, stwierdza, że wyspa nie jest bezludna. Duncan ucieka z jajem. Gwen goni go.

D&G jajko

Gwen i Dancan trzymają jajko pterodaktyla w cieniu owego ptaka

Nadleciał pterodaktyl. Wtedy jedno chciało oddać jajo drugiemu. Ptak porwał Duncana z jajem. Gwen rzuciła sznur i złapała Duncana za nogę niczym lasso. Ptak okazał się silniejszy i Gwen również wzbiła się w powietrze.

Nieświadomy Owen skrada się pod domek Heather. Krzyczy jak jaskiniowiec. Gwen z Duncanem krzyczą z przerażenia. Heather rzuca czym popadnie we wspinającego się do domku Owena. Kiedy Owen je rzucony w niego batonik, Heather rozpoznaje grubasa. Chce oderwać sztuczną brodę. Jednak ona jest prawdziwa. Z powietrza spadają Gwen i Duncan. Owen ściska ich. Atakuje ich wąż . Wchodzą do domku. Są przerażeni. Gwen również nabiera się na sztuczną-prawdziwą brodę Owena. Są przerażeni. Chef z Chrisem popijają kawę. Dyskutują co mogło stać się obozowiczom. Prowadzący postanawia sprawdzić co z nimi. Chef przytula Chrisa z wzajemnością, co pozwala wysnuć wniosek, że pomiędzy nimi jest jakieś uczucie. Tymczasem zawodnicy grają w zgaduj zgadulę. Heather zaczyna się buntować. Zaczynają się kłócić. Owen stwierdza, że przed pewną śmiercią na wyspie powinni się sobie wyspowiadać. Po pewnym czasie wszyscy czują się dziwnie. Duncan powiedział, za co trafił do poprawczaka. Coś złego zrobiła Heather. A Gwen może mieć inaczej na imię. Na nosie Owena pojawia się pająk. W przerażeniu Owen wychodzi na taras i widzi dym. Informuje o tym resztę. Owen powiedział, że wie jak to sprawdzić. Zawodnicy wg pomysłu Owena wymalowali się jak on. Gwen oświadczyła, że nie jest przekonana co do tego pomysłu. Duncan mówi, że jest mały problem - 15-metrowy wąż pod nimi. Owen zrzuca Pana Kokosa na węża, który traci przytomność. Zawodnicy znajdują obóz ekipy. Chef ze strachu wskakuje na Chrisa. Owen wyznaje Panu Kokosowi, że ma omamy. Chef zdziwił się, że Grubas mówi do kokosa. Ale Chris, oznajmia, że nie ma halucynacji. Mówi, że to tajna kryjówka ekipy. Była tajna. Obozowicze pytają się o czaszkę T-Rexa, jajo pterodaktyla. Chris wyjawia, że to rekwizyty z filmu o dinozaurach. Heather oburza się na ekipę. Rozpadał się deszcz. Chirs i Chef wchodzą do campingu, zostawiając zawodników na dworze. Na ceremonii: Chris daje kilka rad zawodnikom. Duncan dziwi się, kiedy zobaczył 4 pianki. Dostali je: Owen, Gwen, Duncan i Heather. Nikt nie był zagrożony.

Odpadł Pan Kokos, ku niezadowoleniu Owena. Chris stwierdził że to przez to, że zaczynał go nim przerażać. Prowadzący wyrzuca owoc. Heather mówi, że sekrety mają pozostać między nimi. Reszta zgadza się z nią. Na koniec widać dryfującego Pana Kokosa.

Ciekawostki

  • Z Pokoju zwierzeń skorzystali, Owen (3x), Chris (5 razy (2 razy z Szefem)), Szef (2x, razem z Chrisem), Duncan (2x), Gwen (3x) i Heather (4x).
  • Nie wiadomo jak postacie "spowiadały się" w PZ, ponieważ przez większość odcinka siedział w nim Owen. Możliwe że wypowiadali się po "wyzwaniu", ponieważ zwykle mówili w czasie przeszłym.
  • Heather znalazła tajny schowek Owena w domku na drzewie po drugiej stronie wyspy, mimo że powinien on być w domku chłopaków w obozie.

Zobacz także

Wyspa Totalnej Porażki - odcinki
Miejsce takie sobie cz. 1 | Miejsce takie sobie cz. 2 | Wielkie spanie | Awantura przy grze w zbijaka | Niezbyt sławni | Kiepskie | Czynnik fobii | W górę strumienia | Polowanie złej woli | Skoro nie możesz znieść upału... | Komu możesz zaufać? | Podstawy musztry | Ekstremalna tortura | Posiłek obrzydliwości | Mów mi wujku | Skarby | Ukryj się i bądź podstępny | Przednia zabawa | Hak, lina i trudne zadanie | Obłęd na Wawanakwa | Próba potrójnie uzbrojonego triathlonu | Ekstrawaganckie Obozo-jmanie | Obóz rozbitków | Wielka stopa | Jak spękasz, to wylatujesz | Najbardziej dramatyczny odcinek ze wszystkich
Total Drama Island Recap | TDI Rundown
Wyspa Totalnej Totalnej Totalnej Porażki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki