FANDOM

Obłęd na Wawanakwa
Wyspa Totalnej Porażki
284px-Dsfsr
Premiera Flaga Kanady

11.11.2007
Premiera Flaga USA 16.10.2008
Premiera Flaga Polski 22.01.2009
Numer odcinka 20
Zadanie Zapolowanie i złapanie wylosowanego przez siebie zwierzęcia
Zwycięstwo Gwen
Wyeliminowany/a Izzy
Nawigacja
Poprzedni odcinek
Hak, lina i trudne zadanie
Następny odcinek
Próba potrójnie uzbrojonego triathlonu

Obłęd na Wawanakwa (ang. Wawanakwa Gone Wild!) to dwudziesty odcinek Wyspy Totalnej Porażki. Zawodnicy biorą udział w 19. konkurencji.

Fabuła

Przy obrzydliwym, jak zwykle, śniadaniu Chris ogłosił, że najbliższym wyzwaniem będzie złapanie dzikiego zwierza. Nagrodą zaś ma być ulubione danie. Potem uczestnicy wylosowali zwierzęta, jakie mają złapać. Karą za przegranie było wyszorowanie wspólnej łazienki. Chris dał obozowiczom minutę na znalezienie w szopie potrzebnych narzędzi. Przebieg łowów poszczególnych zawodników: Gwen miała złapać kaczkę. W szopie znalazła przynętę i siateczkę. Schowała się w krzakach i nasypała trochę karmy, by zwabić ptaka. Kaczka zjadła trochę pokarmu, ale gdy zauważyła dziewczynę uciekła jak Struś Pędziwiatr. Gotka ruszyła więc w pogoń za ptakiem. Potem sypiąc karmę zaprowadziła ją do klatki. Zrobiła to jako pierwsza, więc wygrała. Zażyczyła sobie zupę kaczą, pieczoną kaczkę, kaczkę z jabłkami i kaczkę w czekoladzie. Leshawna miała złapać żabę. Próbowała złapać płaza w wiadro, ale ta ciągle uciekała. W końcu dziewczyna wpadła w głęboką kałużę. Potem dziewczyna spróbowała skusić żabę serem gouda zawieszonym na wędce. Zwierzę jednak nie ruszało się z miejsca. Leshawna przybliżyła się jednak, by ją zachęcić i wtedy znów wpadła w kałużę. Udało jej się jednak ją złapać. Wrzuciła ją do klatki jako czwarta. Z zazdrością patrzyła na Gwen, siedzącą przy stole. Heather miała do złapania niedźwiedzia. Przyniosła pod jaskinię kosz ze śmieciami, ale uciekła słysząc ryk zwierzaka. Zgodziła się przyjąć pomoc Duncana, chociaż niechętnie. Chłopak dał jej do założenia poroże i ogonek jeleni, by misiek za nią pobiegł do klatki. Schowała się w krzakach, ale została trafiona przez Izzy. W tym czasie niedźwiedź przebiegł obok.

Duncan miał złapać szopa. Znalazł jednego i chciał go złapać, ale usłyszał jego niezadowolonych towarzyszy. Wtedy chłopak wyciągnął pilarkę i chciał zaatakować zwierzaki, gdy te utworzyły ze swoich ciał olbrzymiego robota. Zaczął
120px-RacoonAttack

Szop-robot pojawia się tuż przed Duncanem, który musi złapać owego zwierzaka

więc uciekać, a szoporobot biegł za nim i strzelał szopami. Jeden pocisk trafił chłopaka i uczepił się pazurami głowy punka. Duncan ściągnął zwierzaka z głowy i wrzucił go do klatki jako drugi. Zdecydował się pomóc Heather.

Izzy miała złapać jelenia. W szopie znalazła pistolet z nabojami usypiającymi. Aż trzy posłała w stronę Szefa, niosącego kosz ze śmieciami. Potem ustrzeliła magicznego konia, a następnie lecącą awionetkę, która wtedy zaczęła spadać. Na koniec ustrzeliła Heather, przebraną za jelenia. Owen miał złapać wiewiórkę. Wspiął się na drzewo i powolutku zbliżał się do gryzonia. Mówił do niego przyjacielsko, ale zwierzak nagle ugryzł go w nos. Nagły ruch chłopaka, spowodował złamanie się gałęzi. Owen próbował złapać, uciekającego po ziemi, zwierzaka. W końcu zapędził wiewiórkę do klatki, po drodze niszcząc stół z przysmakami dla Gwen. Sam wbiegł do klatki, gdzie uwięzione zwierzaki zaczęły go atakować. Geoff miał do złapania bobra. Wszedł on więc do żeremia. Tam rodzinka gryzoni zaczęła okładać ogonami. Przyniósł całe żeremię i wysypał do klatki całą rodzinkę. Zrobił to jako trzeci. Z zazdrością patrzył na siedzącą przy stole Gwen. W czasie eliminacji zagrożona była Gwen (wielu było zazdrosnych, o to że wygrała obiad), a wyeliminowana została Izzy (za to, że strzelała wszędzie, gdzie popadnie, a przede wszystkim w Heather). Heather nie złapała niedźwiedzia, ale ponieważ była sparaliżowana (przynajmniej tak udawała), to karę wykonał za nią Duncan ponieważ byli w sojuszu.

Ciekawostki

  • Z Pokoju Zwierzeń skorzystali: Duncan (x8), Geoff, Owen, Gwen (x6), Heather (x6), LeShawna (x6), Izzy (x2)
  • Jest to pierwszy odcinek, gdy wszyscy uczestnicy byli w Pokoju Zwierzeń.
  • Gwen była zagrożona, mimo, że wygrała konkurencję.
  • Po eliminacji Izzy, wszystkie oryginalne członkinie Zabójczych Okoni zostały wyeliminowane z Wyspy Totalnej Porażki.
  • Siedem postaci doznaje jakiś obrażeń w tym odcinku.
    • Chris zostaje pogryziony przez bobra we wprowadzeniu.
    • Szef i Heather zostają zestrzeleni przez Izzy.
    • Duncan zostaje zrzucony w przepaść przez Szopa.
    • Owen zostaje pogryziony przez wiewiórkę w nos, a następnie zaatakowany przez pozostałe zwierzęta w klatce.
    • Geoff był klepany przez bobry.
    • Leshawna ciągle wpadała w głęboką kałuże próbując złapać żabę.

Zobacz także

Wyspa Totalnej Porażki - odcinki
Miejsce takie sobie cz. 1 | Miejsce takie sobie cz. 2 | Wielkie spanie | Awantura przy grze w zbijaka | Niezbyt sławni | Kiepskie | Czynnik fobii | W górę strumienia | Polowanie złej woli | Skoro nie możesz znieść upału... | Komu możesz zaufać? | Podstawy musztry | Ekstremalna tortura | Posiłek obrzydliwości | Mów mi wujku | Skarby | Ukryj się i bądź podstępny | Przednia zabawa | Hak, lina i trudne zadanie | Obłęd na Wawanakwa | Próba potrójnie uzbrojonego triathlonu | Ekstrawaganckie Obozo-jmanie | Obóz rozbitków | Wielka stopa | Jak spękasz, to wylatujesz | Najbardziej dramatyczny odcinek ze wszystkich
Total Drama Island Recap | TDI Rundown
Wyspa Totalnej Totalnej Totalnej Porażki