FANDOM

OpuszczonyPlanFilmowy.jpg

Opuszczony Plan Filmowy

Opuszczony plan filmowy jest lokacją gdzie rozgrywany jest Plan Totalnej Porażki. Znajduje się on w mieście Toronto, który jest w kanadzie. Jak sama nazwa mówi, jest niezadbanym planem filmowym, jest na nim pełno rekwizytów i dekoracji z planów filmowych. W odcinku Uwaga, potwór!, Chris mówi nam, że potwór był pod wysoko budżetowy film. Jednak, potwór wymknął się spod kontroli i zmusił plan do zamknięcia.

Wytwórnia4i5.png

Wygląd wytwórni 4 i pięć

Znajduje się tam wytwórnia cztery i pięć. Są też różne zestawy z innych produkcji filmowych. Takie zestawy to statek kosmiczny obcych, ma Dzikim Zachodzie tematyczne miasto, zestaw plażowy, a nawet replika klifu z Wyspy Totalnej Porażki. Poza zestawami filmowymi są dwie przyczepy. Dwie z nich są widoczne, jako miejsca do spania przez zawodników. W tym sezonie, przyczepy są przeciwne do obu płci, a nie jak w poprzednim, w zależności od zespołu. Znajduje się tam też namiot, gdzie Szef serwuje im dania i czasami odbywają się wyzwania. Zastąpiono też wychodek, gdzie zawodnicy się zwierzali pokojem charakterystycznym. Jednak ma taki sam cel jak wychodek, tylko posiada ładniejszy wygląd i make-up.

MiastoNaPlanieFilmowym.png

Miasto w pierwszym odcinku

Posiada też duże sztuczne miasto, które zostało przedstawione w Uwaga, potwór!. Istnieje też dużą scena, gdzie towarzyszy jej ceremonia pozłacanych Chrisów. Jest to odpowiednik ceremonii przy ognisku. Zawodnicy przegranej drużyny muszą udać się na trybuny i wyeliminować członka swojej drużyny, na specjalnych urządzeniach do głosowania. Wyeliminowany zawodnik, musi przejść przez Aleje Wstydu i odjechać limuzyną łajz

W specjalnym odcinku, gdy zawodnicy rozbijają się autobusem w kanionie, Chris ich ratuje i przenosi autobus helikopterem w bezpiecznie miejsce. Potem razem z zawodnikami są w namiocie gdzie Chef serwuje posiłki i wtedy Chris ogłasza nowy sezon.

Ciekawostki

  • Opuszczony plan filmowy ma dużo podobieństw do filmów, na przykład wieża ciśnień Warner Bros w tle. Jest tam również wiele nawiązań do Wawanakwy np. urwiska.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki