FANDOM

Opuszczony plan filmowy
OpuszczonyPlanFilmowy
Pierwsze Wystąpienie Uwaga, potwór!
Ostatnie Wystąpienie Wyścig celebrytów Planu Totalnej Porażki - powrót!

Opuszczony plan filmowy (ang. Abandoned film lot) jest lokacją gdzie rozgrywany jest Plan Totalnej Porażki. Znajduje się on w mieście Toronto, które jest w Kanadzie. Jak sama nazwa mówi, jest niezadbanym planem filmowym na którym jest pełno rekwizytów i dekoracji z planów filmowych. W odcinku Uwaga, potwór!, Chris mówi, że potwór był pod wysoko budżetowy film. Jednak, potwór wymknął się spod kontroli i zmusił plan do zamknięcia.

S02E01 Obsada TDA

Uczestnicy programu, przyjeżdżają na plan filmowy na początku Planu Totalnej Porażki.

Znajduje się tam wytwórnia nr cztery i pięć. Są też różne zestawy z innych produkcji filmowych. Takie zestawy to statek kosmiczny obcych, ma Dzikim Zachodzie tematyczne miasto, zestaw plażowy, a nawet replikę klifu z Obozu Wawanakwa. Poza zestawami filmowymi są dwie przyczepy. Dwie z nich są widoczne, jako miejsca do spania przez zawodników. W tym sezonie, przyczepy są przeciwne do obu płci, a nie jak w poprzednim, w zależności od zespołu. Znajduje się tam też namiot, gdzie Szef serwuje im posiłki i czasami odbywają się wyzwania. Zastąpiono również pokój zwierzeń, gdzie teraz zamiast w wychodku, uczestnicy zwierzają się w charakteryzatorni która ma dużo ładniejszy wygląd od wychodka i posiada wiele kosmetyków, przyrządów kosmetycznych i kostiumów.

Wytwórnia4i5

Wytwórnia nr 4 i 5 w opuszczonym planie filmowym.

Posiada też duże sztuczne miasto, które można było zobaczyć w Uwaga, potwór! Istnieje też duża scena, gdzie odbywa się ceremonia wręczenia pozłacanych Chrisów. Jest to odpowiednik ceremonii przy ognisku. Zawodnicy przegranej drużyny muszą udać się na trybuny i wyeliminować członka swojej drużyny, oddając głos na specjalnych urządzeniach do głosowania. Wyeliminowany zawodnik, musi przejść przez Aleje Wstydu i odjechać Limuzyną Łajz, która ich zawozi do studia Totalnej Porażki Podsumowania.

W specjalnym odcinku, gdy zawodnicy rozbijają się autobusem w kanionie, Chris ich ratuje i przenosi autobus helikopterem na opuszczony plan filmowy. Tam w namiocie gdzie Szef serwuje posiłki, Chris zaproponował uczestnikom udział w nowym sezonie.

Ciekawostki

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki