FANDOM

Pan Kokos
100px-Mrcoconut
Kolor włosów Zielone
Eliminacja WTP: Obóz rozbitków
Przyjaciele Owen
Wrogowie Chris, Szef Hatchet

Pan Kokos (ang. Mr. Coconut) to orzech kokosowy z namalowanymi ustami. Owen zrobił z niego swojego przyjaciela w Obóz rozbitków, gdy zwariował, ze względu na odizolowanie od innych zawodników. Wtedy stał się też "uczestnikiem" tego programu, ale został w tym samym odcinku wyeliminowany, choć po tym zagrał kilka epizodycznych ról w późniejszych sezonach, w tym również w serii spin-offu.

Wyspa Totalnej Porażki

EliminacjaPanaKokosaWTP

Pan Kokos dryfuje po jeziorze Wawanakwa.

W Obóz rozbitków, Pan Kokos został stworzony przez Owena który na jedenaście minut został odizolowany od innych zawodników. Owen jest jedyną osobą która potrafi się komunikować z Panem Kokosem, który uratował Owena od całkowitego szaleństwami, przez jego jedenaście minut samotności. Przez cały odcinek, Pan Kokos siedzi w pokoju zwierzeń, z Owenem gdzie został postrzelony strzałą wystrzeloną przez Duncana. Pan Kokos pozostaje z Owenem do końca odcinka, a wraz z nim Owen pozostaje w stanie szaleństwa.

Pod koniec odcinka, Chris "eliminuje" Pana Kokosa i rzuca go na Port Wstydu gdyż niecodzienna przyjaźń Owena z kokosem zaczyna go przerażać. Pan Kokos odbija się o Port Wstydu i wpada do jeziora gdzie odpływa z wyspy. Smutny Owen jego eliminacją mówi "Nie martw się Panie Kokosie, nigdy cię nie zapomnę!"

Pan Kokos pojawił się na początku Wielka stopa podczas streszczenia ostatniego odcinka, gdzie Szef Hatchet pokroił go na pół i wylał z niego mleczko kokosowe.

Plan Totalnej Porażki

Pan Kokos pojawił się gościnnie pod koniec Milion dolarów P. C. gdzie Chris pił napój z przekrojonego Pana Kokosa w pokoju zwierzeń.

Totalna Porażka w Trasie

Pan Kokos został jakby wspomniany w Rapa Phooey! gdy Alejandro wyjął kokos z rzeźby głowy Owena.

Totalna Porażka: Plejada Gwiazd

Pan kokos jako broń

Występ Pana Kokosa na stojaku z bronią w Zrujnowany finał.

Pan Kokos pojawił się w czołówce, gdy Heather i Sierra walczą pod wodą o kufer który się otwiera pokazując w środku Camerona, kilka statuetek niezwyciężoności McLeana i Pana Kokosa.

Pan Kokos pojawił się po raz kolejny w Będziecie poszukiwać Zeeka. Pojawił się wewnątrz pieca jednego z domków kiedy Cameron "Mike" i Zoey szukają wskazówek które im powiedzą, dlaczego Cameron otrzymał wszystkie głosy na siebie w poprzednim odcinku.

W Zrujnowany finał, Pan Kokos jest jedną z broni które Mal i Zoey mogą wybrać by uwolnić swoich potencjalnych pomocników z balonów.

Totalna Porażka: Wariacki Wyścig

Pan Kokos pojawił się na krótko w stosie orzechów kokosowych w Brazylijski las deszczowy, gdy Don wyjaśnia zasady wyzwania Wspólnego.

Taśma przesłuchań

Kliknij tutaj aby zobaczyć audycję Pana Kokosa.
Pan kokoa

Pan Kokos siedzi na leżaku w swoim przesłuchaniu.

O dziwo, Pan Kokos ma swoją taśmę przesłuchań pomimo faktu, że został stworzony w Obóz rozbitków, który miał miejsce przy samej końcówce programu. Taśma jest nagrywana na nieznanej plaży, na której Pan Kokos siedzi na leżaku. Pozostaje on bezruch przez większość filmu, z wyjątkiem końcówki na której spada z leżaka.

Ciekawostki

Galeria

Zobacz także

Owen
Relacje Wszyscy | Alejandro | Chris | DJ | Duncan | Gwen | Harold | Heather | Izzy | Justin | Noah | Szef Hatchet | Trent
Inne Pan Kokos | Sojusz Facetów