FANDOM

Pete
Pete
Płeć Mężczyzna
Kolor włosów Czarne
Kolor oczu Czarne
Eliminacja TPWW: Francja - nie zawsze elegancka
Miejsce TPWW: 17
Przyjaciele Gerry
Dubbing CAN: Adrian Truss
PL: Janusz Zadura

Pete jest uczestnikiem Totalnej Porażki: Wariackiego Wyścigu gdzie konkurował w drużynie Tenisowi Rywale wraz z Gerry'm.

Osobowość

Pete jest emerytowanym zawodowym tenisistą z lat 70-tych. Wtedy on i Gerry byli najlepszymi tenisistami ale te czasy dawno minęły, ale Pete nadal uważa że jest w świetnej formie. Pete jest wesołym staruszkiem który często opowiada kawały z których tylko on i Gerry się śmieją. Lubi również opowiadać o swoich dawnych występach w reklamach. Mimo że jest emerytowanym sportowcem, umie się pogodzić z przegraną w przeciwieństwie do Gerry'ego.

Totalna Porażka: Wariacki Wyścig

Gerry i Pete w pierwszym odcinku

Pete zostaje wprowadzony, u boku swojego partnera.

Gerry i Pete wiele lat temu byli największymi rywalami tenisowymi. Ich rywalizacja zwróciła uwagę wielu ludzi dzięki czemu otrzymywali wiele ofert sportowych, sponsorów a nawet udział w wielu reklamach telewizyjnych. Pomimo ich zażartej konkurencji, Pete i Gerry stali się bliskimi przyjaciółmi i często żartują ze sobą.

Gdy ich sponsoring się zakończył wiele lat temu, Gerry i Pete wzięli udział w Wariackim Wyścigu w nadziei na to że zdobędą nowych sponsorów. Często porównują się do młodszych drużyn i żartują na temat swojego wieku i przeszłości. W Dalej, osiemnastka zaczyna! cz. 1, Pete cierpi po spacerze po podniebnym tarasie, gdyż złamał swoją protezę kolana. Podczas korzystania z tyrolki, Gerry spycha Pete'a z niej z zemsty za turniej z lat 70-tych, ale sam Gerry z niej spadł po złapaniu Wskazówki. O wiele lepiej sobie poradzili w Dalej, osiemnastka zaczyna! cz. 2, gdzie zajęli miejsce czwarte.

Deportacja Tenisowych rywali

Eliminacja Tenisowych Rywali.

Wiek Pete'a sprawia mu kłopoty w Francja - nie zawsze elegancka, kiedy zasypia w taksówce, zapominając powiedzieć taksówkarzowi, gdzie ma ich zawieść. Z tego powodu on i Gerry są jednymi z ostatnich kilku drużyn które dojechały na pierwsze wyzwanie. Widząc swoją niekorzyść, postanawiają śledzić Weganki by wyjść z katakumb i znaleźć blok sera a później je wyprzedzić. Pomimo tego że są bardziej wysportowani od innych, Gerry i Pete byli szokowani że nie udało im się wyprzedzić Weganek. W ostatniej chwili wyścigu, Rywale zdecydowali przenieść blok sera zamiast go przetoczyć, co ich kosztuje wiele cennego czasu. Gdy już dotarli do Strefy Luzu, kara Starych Wymiataczy się skończyła, więc obie drużyny skoczyły na Strefę Luzu. Niestety to Tenisowi Rywale zostali wyeliminowani, bo stopa Gerry'ego była poza Strefą Luzu. Pete od razu zaakceptował swoją porażkę w przeciwieństwie do Gerry'ego który się pogodził z porażką trochę później i odpłynęli na bloku sera, jednocześnie żartując sobie.

Pete powraca w finale, gdzie patrzy na wyścig finałowych drużyn o pierwsze miejsce. Jednak wraz z Gerry'm nie wykazywał żadnego zainteresowania finałem i razem z nim, śmiał się z Kadetek i Surferów. Po otrzymaniu zwycięzcy wyścigu, Pete wraz z innymi ustawił się do grupowego zdjęcia, kończącego wyścig.

Występ

Ciekawostki

Galeria

Zobacz także

Wyeliminowany z Totalnej Porażki: Wariackiego Wyścigu
Wcześniej Odcinek Kolejny
Leonard i Tammy Francja - nie zawsze elegancka z Gerry'm Ellody i Mary