FANDOM

Podstawy musztry
Wyspa Totalnej Porażki
S01E12 Duncan rozmawia z Szefem o Haroldzie
Premiera Flaga Kanady

16.09.2007
Premiera Flaga USA 21.08.2008
Premiera Flaga Polski 13.11.2008
Numer odcinka 12
Zadanie Kilka specjalnych zadań przygotowanych przez Szefa Hatcheta
Zwycięstwo Wrzeszczące Susły
Przegrana Zabójcze Okonie
Wyeliminowany/a Courtney
Nawigacja
Poprzedni odcinek
Komu możesz zaufać?
Następny odcinek
Ekstremalna tortura

Podstawy musztry (ang. Basic Straining) to 12. odcinek Wyspy Totalnej Porażki. Uczestnicy biorą udział w 11. zadaniu.

Fabuła

Rano Harold wkurzył się na Duncana i Geoffa za to, że zrobili kanapkę z jego bielizny. Zaraz potem wyrzucił ją wprost pod nogi Courtney. Nagle z głośników rozległ się głos Szefa, który kazał się natychmiast zgłosić w Porcie Wstydu. Szef przebrany w strój wojskowy zrobił odprawę. Cały czas mówił przez głośnik. Kazał wszystkim stanąć w szeregu na baczność. Nieposłuszeństwo karał kijem. Przedstawił na czym będzie polegać konkurencja. Jego rozkazy będą po kolei eliminowały mięczaków, aż zostanie jedna osoba, która zapewni drużynie nietykalność. Przedstawił też trzy ważne zasady: Wszyscy mają się do niego zwracać per Panie Kucharzu. Będą jeść, kiedy pozwoli jeść oraz spać, kiedy pozwoli spać. Kto chce zrezygnować ma pójść do Portu Wstydu i zadzwonić dzwonkiem. Jeszcze tego dnia musi odpaść jedna osoba. Szef kazał drużynom trzymać w górze canoe. Osoba, która pierwsza opuści ręce zostanie wyeliminowana. Nie będzie lunchu póki ktoś nie odpadnie. On i Chris utrudniali zadanie obozowiczom, siedząc na łódkach. Jednak wszyscy dzielnie się trzymali, mimo że byli głodni. By zabić czas Geoff wędką rozwlił majtki Harolda. Wszyscy wytrwali do wieczora. Wtedy Szef usypiał ich wojennymi opowieściami. W końcu poddała się Lindsay i poszła do Portu Wstydu, gdzie zadzwoniła dzwonkiem. Wtedy dopiero Szef pozwolił wszystkim pójść do stołówki zjeść kolację.

Szef dał wszystkim 10 min. na zjedzenie kolacji przed wieczornym treningiem. Do jedzenia były resztki ze śniadania. Heather i Courtney odmówiły jedzenia. Duncan dał Haroldowi do napicia się oleju do smażenia i powiedział, że to sok.
S01E12 Zawodnicy, którzy wytrwali powtarzają taniec szefa

Uczestnicy tańczą w zadaniu Chefa

Potem po przedrzeźniał się z Courtney.

Wieczorny trening polegał na tym, że wszyscy tańczyli, tak jak to robił Szef. W pewnym momencie Duncan wyłączył radio i stwierdził, że na dzisiaj wystarczy. Wtedy Szef kazał mu zrobić 20 pompek. Kolejne zadanie odbyło się na stołówce. Wszyscy mieli napisać esej na 300 słów o tym jak bardzo kochają Szefa. Ten kto zaśnie lub nie dokończy zadania zostanie wyeliminowany. Dał im na to 3 godziny. Po napisaniu eseju wszyscy byli bardzo śpiący. Trent i DJ zasnęli, więc Szef ich wyeliminował. Reszta miała iść do łóżek i zameldować się o 5 rano. Duncan znowu wkurzył Szefa, za co Courtney go zrugała.

Rano mieli biec na torze z przeszkodami, tak długo aż wszyscy
S01E12 Owen utknął w oponie na torze przeszkód

Owen utknął na torze przeszkód

zejdą poniżej 1 min. Harold, pokonując ścianę spadł na ziemię i nałykał się błota. Szef kazał mu uderzyć w dzwonek i pójść do szpitala. W czasie mijania zatapiającej się w błocie Leshawny, Duncan powiedział do niej "poległy żołnierzu oddaję Ci hołd". Za to chłopak ponownie dostał 20 pompek. W zamian Duncan pocałował go w nos. To wkurzyło Szefa i kazał spać mu w szopie z łodziami.

Courtney postanowiła odwiedzić Duncana w szopie. Kiedy Geoff zasugerował jej, że go lubi, ta się oburzyła. Przyniosła mu kleik, który dostali od Szefa. Tam też Duncan namówił Courtney, żeby zamienić kleik na masło orzechowe. Ostatecznie się zgodziła, mimo że trzeba będzie złamać parę zasad. Oboje podkradli się do namiotu, gdzie stołowali się Chris z Szefem. Zabrali parę łakoci i zostawili w lodówce okonia. Wszyscy zajadali się normalnym jedzeniem w jednym z domków. Harold znalazł na swoim łóżku uśmiech z masła czekoladowego. Potem Courtney zjadła o jedną kanapkę za dużo i wszystko wyrzygała. Przyznała się Duncanowi, że to co zrobili bardzo się jej spodobało. Potem go pocałowała. Harold, który to widział z okna był bardzo niezadowolony. Zaraz potem rozległ się głos Szefa, który kazał tym co zostali stawić się o 7 rano.

Zostali Duncan, Geoff i Courtney z Zabójczych Okoni oraz Owen, Gwen i Heather z Wrzeszczących Susłów. Wszyscy wisieli na gałęziach do góry
S01E12 Zawodnicy, którzy wytrwali, wiszą na drzewie

Zawodnicy wykonują "starożytną formę tortur"

nogami. Szef wytłumaczył, że to starożytna forma tortur. Krew uderza do głowy, a potem pojawiają się nudności. Potem zawroty głowy i wypieki oraz mogą oślepnąć. Słysząc to Duncan spadł z gałęzi. Bridgette uspokoiła Courtney, że wszystko z nim w porządku. Niedługo potem Owen pierdnął, co wkurzyło Heather. Zeskoczyła ona na ziemię, a potem spadł na nią Owen. Rozśmieszyło to Courtney, tak że nie mogła się powstrzymać i spadła z drzewa. Zaraz potem powiedziała Szefowi, że powinien wziąć tabletkę na luz, co u wszystkich wywołało szok. Zaraz potem Geoffowi krew uderzyła do głowy i spadł. Oznaczało to, że Gwen wywalczyła dla Susłów nietykalność.

Podczas eliminacji osobą zagrożoną był Harold (nie był lubiany)zaś wyeliminowano Courtney (była to zemsta Harolda na Duncanie za jego kawały)

Ciekawostki

  • Z Pokoju Zwierzeń skorzystali: Gwen, Geoff i Harold.
  • Trent pojawił się, ale nic nie mówił.
  • Lindsay została wyeliminowana w pierwszym zadaniu. Mimo tego musiała tańczyć na wieczornym treningu. Nie musiała jednak, jako jedyna, pisać eseju.
  • W lodówce w namiocie Chrisa i Chefa jest karton z mlekiem na którym widać Ezekiela.
  • Nie było pokazane, jak Bridgette i Leshawna zostały wyrzucone z zadania.
  • Duncan, broniąc Courtney, stwierdził że co najmniej trzy osoby na nią zagłosowały. Tyle że głosuje się na osobę, którą chce się wyeliminować. Oznaczało to, że nie powinno być dziwne, że Courtney odpada.
  • Muzyka włączona przez Chefa podczas tańca to piosenka Thriller Michaela Jacksona. Taniec który wykonywał Chef i zawodnicy jest również z teledysku do tego utworu. 
  • Jest to pierwszy odcinek w którym zostało sfałszowane głosowanie. Drugim jest odcinek Wasze regaty, obiektem moich żartów
  • Po eliminacji Courtney, Bridgette została ostatnią dziewczyną w drużynie Zabójczych Okoni

Zobacz także

Wyspa Totalnej Porażki - odcinki
Miejsce takie sobie cz. 1 | Miejsce takie sobie cz. 2 | Wielkie spanie | Awantura przy grze w zbijaka | Niezbyt sławni | Kiepskie | Czynnik fobii | W górę strumienia | Polowanie złej woli | Skoro nie możesz znieść upału... | Komu możesz zaufać? | Podstawy musztry | Ekstremalna tortura | Posiłek obrzydliwości | Mów mi wujku | Skarby | Ukryj się i bądź podstępny | Przednia zabawa | Hak, lina i trudne zadanie | Obłęd na Wawanakwa | Próba potrójnie uzbrojonego triathlonu | Ekstrawaganckie Obozo-jmanie | Obóz rozbitków | Wielka stopa | Jak spękasz, to wylatujesz | Najbardziej dramatyczny odcinek ze wszystkich
Total Drama Island Recap | TDI Rundown
Wyspa Totalnej Totalnej Totalnej Porażki