FANDOM

Polowanie złej woli
Wyspa Totalnej Porażki
S01E09 Sadie na celowniku.png
Premiera Kanada

26.08.2007
Premiera Stany Zjednoczone 31.07.2008
Premiera Polska 23.10.2008
Numer odcinka 9
Zadanie "Polowanie" na kolegów z przeciwnej drużyny.
Zwycięstwo Zabójcze Okonie
Przegrana Wrzeszczące Susły
Wyeliminowany/a Cody
Nawigacja
Poprzedni odcinek
W górę strumienia
Następny odcinek
Skoro nie możesz znieść upału...

Polowanie złej woli (ang. Paintball Deer Hunter) to 9. odcinek Wyspy Totalnej Porażki. Uczestnicy biorą udział w swojej 8 konkurencji.

Fabuła

Rano Chris obudził wszystkich przelotem śmigłowcem nad obozem. Potem dał obozowiczom na śniadanie fasolę w puszce, jednak wszystkie puszki opróżnił Owen. Chris oświadczył, że następne zadanie to pierwsze paintballowe polowanie na jelenia. Potem przydzielił uczestnikom zadania: Myśliwymi zostali: Bridgette, Geoff i Harold z Zabójczych Okoni (dostali zielone karabiny z nabojami z niebieską farbą) oraz Beth, Leshawna, Lindsay i Owen z Wrzeszczących Susłów (dostali czerwone karabiny z pomarańczową farbą). Wszyscy założyli stylowe okulary i czapki patrolówki. Jeleniami zostali: Courtney, DJ, Duncan i Sadie z Zabójczych Okoni oraz Cody, Gwen, Heather i Trent z Wrzeszczących Susłów. Wszyscy musieli założyć poroża, czerwone nosy i ogonki. Nie mogli też tego zdjąć. Jako pierwsze wyruszyły jelenie. DJ odłączył się od reszty swej drużyny i zaczął biec tak szybko jak jeleń, co wprawiło w osłupienie resztę. Gwen stwierdziła, że to najbardziej żenująca rzecz, jaką kiedykolwiek robiła. Cody stwierdził, że może być fajnie na co wrogim wzrokiem zareagowała reszta jeleni. Więc się zmył. Heather postanowiła poczekać na Beth i Lindsay, by ją osłaniały. Później wyruszyli łowcy. Niezbyt entuzjastycznie podchodziła do zadania Bridgette, ale Harold przypomniał, że wśród jeleni jest Heather, co też pomogło. Owen polał się własnymi siuśkami, ku przerażeniu koleżanek. Beth wytłumaczyła, że nie musi maskować swego zapachu, bo polują na kolegów. Rozpoczęły się łowy:

Beth i Lindsay po wyczerpującym marszu natrafiły na Heather, która rozkazała im przynieść coś do jedzenia. Lindsay z radością pobiegła po jagody, a Beth po czipsy. Beth podkradła się do stołówki i weszła tam po tym, jak Szef poszedł popływać. Zaczęła wracać czipsami, gdy do stołówki zbliżał się Szef. Cudem udało jej się
S01E09 Heather po trafieniu farbą.png

Heather i Beth się kłócą

przed nim uciec, gubiąc po drodze czipsy. Potem postanowiła sobie coś z nich zjeść. Idąc natrafiła na Cody'ego, któremu zwierzyła się że uciekała przed kucharzem. Heather, gdy zobaczyła, że zostało tylko 11 czipsów i to barbecue, kazała przynieść ogórkowe. Wtedy Beth odmówiła i poszła polować, Cody wziął czipsy i się zwinął, zaś Bridgette z Haroldem trafili Heather. Wściekła Heather wzięła ze sobą Lindsay i poszła do Beth dać jej jeszcze jedną szansę. Wołając dziewczynę spłoszyła Sadie, na którą zasadziła się Beth. Zaczęły się znowu kłócić. Krzyki usłyszała Leshawna, ale nie widziała kto to i trafiła w Heather. Zaraz potem Beth strzeliła w uda Heather i obie łowczynie zaczęły się śmiać. Heather zabrała Lindsay karabin i zaczęła strzelać do Beth i Leshawny. Na to obydwie łowczynie odpowiedziały ogniem. Geoff, Bridgette i Harold usłyszeli krzyki dziewcząt i zdziwili się tym co zobaczyli. Oddali salwę w kierunku Susłów. Owen ciągle gadając do siebie skradał się w poszukiwaniu ofiary. Natrafił na DJ-a zajadającego się trawą. Owen pierdnął, co zaniepokoiło ofiarę, ale nie spłoszyło.
S01E09 Owen czai się na DJ'a.png

Owen ukrywa się czając się na DJ'a

Nagle Owen natrafił w krzakach na grzechotnika i odrzucił go od siebie i to spłoszyło DJ. Owen rozpoczął wściekłą pogoń, co chwila strzelając w biegającego na czworaka DJ-a, ale ani razu nie trafił. DJ zaczął uciekać na klif i tam Owen odciął mu drogę ucieczki, ale okazało się, że skończyła się mu amunicja. Wtedy DJ otrząsnął się z przerażenia i zrzucił myśliwego do wody. Potem wściekły Owen zobaczył Duncana i postanowił się na niego zasadzić. Wlazł na drzewo i stamtąd chciał trafić w jelenia, ale puścił mocnego bąka. Duncan to wyczuł, domyślił się że to Owen i ze śmiechem zwiał. Zaś bąki Owena sprowadziły go na ziemię.

Cody po opuszczeniu Beth i Heather zajadał się zdobytymi czipsami, gubiąc okruszki. W przeciwieństwie do Heather uwielbia smak barbecue. Po wyjedzeniu czipsów, postanowił skosztować jagód leżących sobie w kupce. Niestety z tyłu pojawił się niedźwiedź, który zaatakował chłopaka.

Duncan po ucieczce Owenowi, zaczął malować na drzewie czaszkę sprayem. Spotkała go Courtney i spytała się czemu śmierdzi. Duncan
S01E09 Courtney przyłapała Duncana na gorącym uczynku.png

Courtney spotyka Duncana po tym jak Owen chciał na niego zapolować

odpowiedział, że to smród Owena. Potem pokłócili się o to gdzie jest obóz. Każde z nich poszło w swoją stronę i z czepili się porożami. I w takim stanie wrócili do obozu, wywołując sensację.

Chris kazał przez megafon wszystkim wrócić do obozu i tam ogłosił, że zwycięzcami są Zabójcze Okonie. Farbą zostali trafieni tylko przedstawiciele Susłów: jeleń Heather, a nawet myśliwi Leshawna, Beth i Lindsay. Z tego tylko ta ostatnia ociekała tylko niebieską farbą. Pozostałe dziewczyny ociekały zarówno farbą niebieską, jak i pomarańczową.. Podczas eliminacji zagrożona była Heather (zaczęła coraz bardziej działać na nerwy innym członkom drużyny), a wyeliminowany został Cody (ponieważ, był cały połamany).

Ciekawostki

  • Z pokoju zwierzeń skorzystali: Cody (x3), Beth (x2), niedźwiedź, Duncan, Leshawna, Owen, Lindsay.
  • Bridgette i Harold za pierwszym razem trafili w Heather pomarańczową farbą (a mieli przecież niebieską). Potem już wspólnie z Geoffem oddali salwę w kierunku nie tylko Heather, ale też Beth, Leshawny i Lindsay i naznaczyli ich już teraz niebieską farbą.
  • W pewnym momencie, gdy Owen poluje na DJ, widać jak trzyma zieloną broń, chociaż w takim kolorze broń ma drużyna przeciwna, czyli Zabójcze Okonie.
  • Chef, Geoff, Sadie i Trent pojawili się, ale nic nie mówili.

Zobacz także

Wyspa Totalnej Porażki - odcinki
Miejsce takie sobie cz. 1 | Miejsce takie sobie cz. 2 | Wielkie spanie | Awantura przy grze w zbijaka | Niezbyt sławni | Kiepskie | Czynnik fobii | W górę strumienia | Polowanie złej woli | Skoro nie możesz znieść upału... | Komu możesz zaufać? | Podstawy musztry | Ekstremalna tortura | Posiłek obrzydliwości | Mów mi wujku | Skarby | Ukryj się i bądź podstępny | Przednia zabawa | Hak, lina i trudne zadanie | Obłęd na Wawanakwa | Próba potrójnie uzbrojonego triathlonu | Ekstrawaganckie Obozo-jmanie | Obóz rozbitków | Wielka stopa | Jak spękasz, to wylatujesz | Najbardziej dramatyczny odcinek ze wszystkich
Total Drama Island Recap | TDI Rundown
Wyspa Totalnej Totalnej Totalnej Porażki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki