FANDOM

Potwór
S02E00 Monster.png
Związki Izzy (zerwane)
Przyjaciele Izzy, Stażyści, Justin, Szef Hatchet
Wrogowie Duncan, Harold, Owen

Potwór (ang. Monster) jest animatronicznym robotem, który jest ręcznie kontrolowany przez personel Planu Totalnej Porażki. Po raz pierwszy się pojawił w Uwaga, potwór! gdzie był kontrolowany przez Szefa Hatcheta.

Plan Totalnej Porażki

S02E01 Potwór ryczy na Owena i Duncana.png

Animatroniczny potwór atakuje Duncana i Owena.

W Uwaga, potwór! Chris twierdzi, że powodem dla którego plan filmowy został porzucony, jest potwór który wymknął się spod kontroli. Potwór jest używany w wyzwaniu, gdzie próbuje schwytać wszystkich uczestników i umieścić ich w dmuchanym zamku w pobliżu przyczep. Okazuje się później że potwór jest kontrolowany przez Szefa kuchni za pomocą kostiumu VR. Twarz potwora nie jest widoczna aż do końca odcinka, kiedy stoi przed Duncanem i Owenem. Jest w stanie schwytać wszystkich, z wyjątkiem Owena który jest zbyt ciężki by potwór go podniósł. Izzy twierdzi że była na randce z potworem w nocy, kiedy Izzy zniknęła i wróciła dopiero następnego dnia kiedy Owen dotarł do przyczep i dmuchanego zamku. Jednak mówi "Zrywam z tym potworem" kiedy ten zmiażdżył przyczepę dziewczyn którą zdobyły.

Potwór powraca w Duma księżniczki. Tym razem jest przebrany za smoka w drugiej części wyzwania. Duncan, Harold i Justin mają za zadanie uratować księżniczkę Courtney z wieży, strzeżonej przez smoka. Jest wtedy ponownie kontrolowany przez Szefa kuchni. Justin'owi udaje się uszkodzić potwora, dzięki pomocy Harolda.

Potwór jest znowu sprawny w Bunt w studiu. Duncan musi pocałować potwora by zaliczyć wyzwanie. Potwór nie jest kontrolowany przez Szefa kuchni tylko przez blond stażystę. Duncan pocałował potwora i przeszedł do następnego wyzwania.

Ciekawostki

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki