FANDOM

Projekt piaskowa czarownica
Sezon 2, Odcinek 9
Thesandwirchprojeccy321
Premiera Flaga Kanady 19.04.2009
Premiera Flaga USA 06.08.2009
Premiera Flaga Polski 05.11.2009
Gatunek filmu Horror
Wyzwanie Jak najgłośniejsze krzyczenie; Wystraszenie drużyny przeciwnej z namiotu - stołówki do ranka.
Zwycięzca/y Trzeszczące Żarówy
Wyeliminowana/y DJ
Przewodnik odcinków
Poprzedni
"Pewnej nocy, zaatakowała grypa"
Następny
"Mistrzowie katastrofy"

Członkowie obu drużyn konkurują w wyzwaniu o tematyce horroru. Jedna uczestniczka mianuje siebie liderem swojego zespołu, a kogoś zaczynają dręczyć wyrzuty sumienia związane z ostatnimi czynami. W końcu prowadzi to do rezygnacji tego uczestnika z rywalizacji, mimo że jego drużyna wygrała wyzwanie. Tym samym oszczędził on dwie inne osoby od ewentualnej eliminacji.

Fabuła

Już na początku odcinka DJ-a po raz kolejny zżera sumienie z powodu zawarcia sojuszu z Szefem . Gdy uczestnicy przychodzą na miejsce, zastanawiają się gdzie podział się gospodarz programu... Nagle daje się słyszeć krzyk trwogi i strachu, a z nieba spada, nie kto inny tylko Chris i zostaje nabity na pal. Oczywiście wszystko to jeden wielki żart, który ma wprowadzić obozowiczów w tematykę nowej kategorii filmowej... horroru!!! Z tego powodu drużyny wybierają zabójcę, który ma doprowadzić resztę do jak najgłośniejszego krzyku. Żarówy mają zamiar wybrać oczywiście Duncana idealnie nadającego się do tej roli, jednak Szef kategorycznie stwierdza, że to DJ będzie zabójcą. U Makiet o posadę zabójcy bezwzględnie walczą Izzy i Justin. Lindsay oznajmuje im, że to Beth musi być zabójcą, bo ona nie umie krzyczeć. Jako pierwsi wystraszeni mają zostać Justin i Harold. Beth wychodzi zza krzaków, krzyczy i wtedy Justin udaje że się boi, jednak jego krzyk nie należał do najgłośniejszych (jako model nie powinien nadwyrężać swoich strun głosowych). Kiedy DJ wystrasza Harolda ten wrzeszczy tak, że zmierzono to jako najgłośniejszy krzyk. W następnej rundzie Lindsay wystraszona drze się najgłośniej ze wszystkich do tej pory, a kiedy DJ stara się przestraszyć Leshawnę, to ona wybucha perlistym śmiechem. W finałowej rundzie biorą udział jeszcze 2 pary: Izzy z Owenem i Duncan z Heather. Bohaterowie mają za zadanie "się obściskiwać". Beth nie potrafi przestraszyć Izzy i Owena którzy zinterpretowali scenariusz bardzo dosłownie i zajęli się sobą w stu procentach. Kiedy DJ stara się wystraszyć Duncana i Heather oni obrzydzeni swoim pocałunkiem nie zwracają uwagi na Wielkoluda. Jednak Szef z piłą mechaniczną bierze sprawy w swoje ręce i dzięki niemu Żarówy zwyciężają w pierwszej części wyzwania. DJ-a nadal męczy sumienie i nachodzą go halucynacje, dlatego koniecznie chce zerwać sojusz z Szefem. Okazuje się, że "kucharz" przechodzi właśnie rozmowę dyscyplinarną z producentami. Makiety mają więc spędzić całą noc w ciemnej stołówce. Chris przychodzi do nich i opowiada im straszną historię o strażniczce planu filmowego, która przez 25 lat pracowała na planie, aż do swojej tajemniczej śmierci. Podobno duch umarłej kobiety błąka się wieczorami po stołówce w poszukiwaniu zapłaty. Jeśli Makietom uda się przetrwać noc w stołówce i nie opuszczą tego miejsca ani razu do rana, to zdobędą nietykalność. Aby łatwiej mogli poradzić sobie z nadprzyrodzonymi zjawiskami, Makiety dostają specjalne ducho-metry. Tymczasem Żarówy muszą za pomocą przeróżnych efektów specjalnych wystraszyć Makiety i spowodować aby wszystkie opuściły namiot kantyny. Żarówy za radą Harolda próbują wzbudzić trwogę u Makiet piłką owiniętą w prześcieradło. Kiedy cały zespół znajduje się prawie poza stołówką Lindsay, oznajmia że ducho-metr nic nie wykrył (Pani Einstein zaczyna przewodzić drużynie) i kategorycznie zabrania pozostałym wyjścia. Z powodu tej żałosnej wpadki Duncan wymyśla inny sposób na nastraszenie Makiet i produkuje sztuczną krew. Żarówy udają efekt krwawienia ściany, jednak Lindsay znowu demaskuje ten pomysłowy trik. Dlatego drużyna "strasząca" wskazuje DJ-a jako twórcę następnej akcji (to dlatego że siedzi cicho i się nie odzywa). Duży obmyśla nowy plan, który rozpoczyna się odłączeniem światła przez Duncana. Kiedy Makiety dostają gesiej skórki, Lindsay znów ich uspokaja. Kolejną fazą planu jest zawieszenie na linie Heather przebranej za strażniczkę i udawanie wycia przez Leshawnę. Lindsay zauważa, że ducho-metr nic nie wykrywa i już chce zakazać drużynie wyjścia z pomieszczenia, ale DJ w odpowiedniej chwili przestawia strzałkę, rzucając w nią łyżeczką i Makiety uciekają z namiotu. Żarówy wygrywają, dzięki wspaniałemu planowi DJ-a! Niestety chłopaka ciągle nachodzą halucynacje i wyrzuty sumienia. Podczas eliminacji zagrożeni są Lindsay i Justin. W momencie ogłaszania osoby odpadającej, dzieje się coś zupełnie niespodziewanego: DJ wychodzi na scenę ze swoją drużyną i oznajmia wszystkim że chce dobrowolnie opuścić Plan. Przyznaje się również do sojuszu z Szefem. Jednak ludzie, którym smakowało jedzenie DJ-a nie chcą, żeby odszedł. Mimo tego DJ postanawia pozostać lojalny wobec Mamusi i swojego sumienia...

Ciekawostki

  • Jest to pierwszy odcinek w historii Totalnej Porażki, w którym jedna drużyna wygrywa wyzwanie, a jednak zostaje wyeliminowany członek owej drużyny.
  • Jest to również pierwszy odcinek, w którym ktoś zrezygnował z programu.
  • W jednym ze snów DJ'a zostało wspomniane, że jego inicjały to skrót od "Devon Joseph".
  • Beth wspomina, że nie potrafi krzyczeć po tym jak kolczyk pielęgniarki wpadł jej do gardła podczas operacji migdałków. Mimo to w kilku poprzednich odcinkach sezonu jak i w następnych można było zauważyć, że jednak umie krzyczeć.

Galeria

Zobacz także

Odcinki z Planu Totalnej Porażki
Przed połączeniem Uwaga, potwór! | Poszukiwanie kosmicznych jaj | Zamieszki na planie | Plaża, upał i trudne zadanie | 3:10 do Obłędowa | Podsumowanie I | Wypożyczona kuchnia Szefa | Pewnej nocy, zaatakowała grypa | Projekt piaskowa czarownica | Mistrzowie katastrofy | Pełny dramat | Podsumowanie II | Ocean ośmiu lub dziewięciu | Milion dolarów P. C. | Dzieci za milion dolarów
Po połączeniu -M- Wykręcone połączenie | Super Haro-ld | Podsumowanie III | Duma księżniczki | Poszlaka | Reguła kołysania | Skulona Courtney, ukryty Owen | 2008: Owen w kosmosie | Dobry piesek | Bunt w studiu | Kto będzie milionerem?
Specjalny Wyścig celebrytów Planu Totalnej Porażki - powrót!