FANDOM

Przechadzka po Egipcie cz. 1
Walk Like An Egyptian - Part 1
Sezon 3, Odcinek 1
S03E01 Uczestnicy TPWT podczas piosenki
Premiera Flaga Kanady 10.06.2010
Premiera Flaga USA 21.06.2010
Premiera Flaga Polski 09.09.2010
Piosenka/i Leć z nami już
Lokalizacja Giza, Egipt
Wyzwanie Przejście przez piramidę lub nad nią.
Nagroda/y Koza (Drużyna Chris Jest Naprawdę Bardzo Bardzo Bardzo Bardzo Słodki)
Wielbłąd (Drużyna Amazonek)
Patyk (Drużyna Zwycięzców
Wyeliminowana/y Duncan
Przewodnik odcinków
Poprzedni
" Wyścig Celebrytów Totalnej Porażki - powrót " (Plan Totalnej Porażki)
Następny
" Przechadzka po Egipcie cz. 2"

Trzeci sezon się rozpoczyna, jak siedemnaście zawodników wprowadza się do nowego domu i sposobie transportu do konkursu, wraz z nowymi zasadami programu. Jeden uczestnik został nagle wyeliminowany, ale po chwili wrócił. Zawodnicy zostali zabrani do nowej lokalizacji, gdzie uczestniczą w pierwszym wyzwaniu, a kiedy zdenerwowany zawodnik odchodzi z programu, zostają uformowane trzy nowe drużyny.

Fabuła

Siedemnastu zawodników (w tym dwoje nowych) podejmuje się kolejnej próby zdobycia miliona dolarów. Będą podróżować po świecie starym samolotem i podejmować się trudnych wyzwań w poszczególnych krajach. Na początku Chris przedstawia program i zawodników kolejno wysiadających z autobusu:

  1. Courtney
  2. Duncan
  3. Heather
  4. Gwen
  5. Leshawna
  6. Lindsay
  7. Owen
  8. DJ
  9. Harold
  10. Noah
  11. Cody
  12. Ezekiel
  13. Izzy
  14. Tyler
  15. Bridgette
  16. Alejandro
  17. Sierra

Od razu nowi uczestnicy dają się we znaki. Alejandro pomaga wstać Izzy i Bridgette, co je zachwyciło, a Sierra była bardzo podekscytowana wystąpieniem w programie i zachwycała się Codym. Po chwili przyjeżdża samolot. Stan maszyny zaniepokoił niektórych uczestników. Chris twierdził jednak, że i tak samolot jest bezpieczny. Gdy prowadzący zaczął oprowadzać uczestników po samolocie wspomniał im, że będą musieli śpiewać, co prawie wszystkich bardzo wkurzyło. Uświadomił im także, że będą musieli improwizować. Następnie oprowadził ich po innych ważnych miejscach samolotu m. in. toaletę( która była pokojem zwierzeń) i miejsce eliminacji ( zastosowanie pokazał na Ezekielu ), pierwszą klasę i klasę ekonomiczną. Harold przez przypadek weszedł do kabiny Chrisa, a ten uświadomił mu, że nie będą mieli aż takich luksusów. Niedługo później uczestnicy mieli okazję zaśpiewać swoją pierwszą piosenkę; co niektórym przychodziło to z trudem. Po piosence Szef ogłasza lądowanie w Egipcie. Po lądowaniu Chris podaję reguły wyzwania. Chris wydał komendę startu, lecz Ezekiel  mu przerwał i żądał powrócenie do gry. Gospodarz podszedł do tego obojętnie, ale mu pozwolił. Ponownie wydał komende. Duncan, Courtney, Gwen, Lindsay, Bridgette, Tyler i Alejandro wybrali drogę nad piramidą, zaś reszta przez piramidę. Po drodzę DJ zbił posąg psa, Izzy przebrała się za mumię, Sierra uruchomiła pułapkę( co wkurzyło Heather ), Tyler chciał zwrócić na siebie uwagę Lindsay( co przyszło mu z bólem ), a Duncan miał dosyć dyskutujących Gwen i Courtney. Jako pierwsi na metę dobiegli Leshawna, DJ i Harold, który wypowiedział po egipsku liczbę jeden, co zniesmaczyło Chrisa. Następnie dołączyli do nich Lindsay i Bridgette, zamykając pierwszą grupę. Następną rozpoczął Alejandro. Chris powiedział, że tym razem będą trzy drużyny. Do Alejandro dołączyli Tyler, Owen, Noah ( co skomentował wulgaryzmami po hiszpańsku) a następnie Sierra. Cody i Heather zapoczątkowali drużynę trzecią. Harold chaciał wypowiedzieć kolejną cyfrę, lecz Chris mu przeszkodził. Prowadzący widząc Duncana, Courtney i Gwen, rozkazał im zaśpiewać, lecz Duncan stanowczo zaprzeczył i zrezygnował z programu; poszedł do samolotu. Do drużyny trzeciej dołączyła jeszcze Gwen, Courtney i Izzy, a Ezekiel dołączył do drużyny pierwszej. Gdy drużyny były w komplecie Chris pozwolił nadać im nazwy. Pierwsza została nazwana Drużyną Zwycięzców, trzecia Drużyną Amazonek, a drugiej drużynie nazwę wymyśliła Sierra, nadając jej tytuł Drużyna Chris jest naprawdę bardzo bardzo bardzo bardzo słodki. Stwierdził on, że to najlepsza nazwa na świecie. Przedstawił nagrody: wielbłąd, koza i patyk. Chris powiedział, że każda nagroda ma zaletę, kończąc odcinek.

Ciekawostki

  • Na końcu odcinka Chris zapowiadał następny odcinek jako odcinek Podróży Totalnej Porażki.

Galeria

Zobacz także

Odcinki z Totalnej Porażki w Trasie
Przed połączeniem Przechadzka po Egipcie cz. 1 | Przechadzka po Egipcie cz. 2 | Zakręcony Czas w Japonii | Mróz w Yukonie, nie mogło być lepiej! | Ukochany Broadway | Podsumowanie: Łza Końca Problemów Bridgette | Spoliczkowana Rewolucja | Wyścig w Amazonii | Spadam w Louvrze i zero pomocy | Nowe dzieci Rocka | Moja upalna Jamajka | Podsumowanie: Ratunek przez Telefon | Gdy widzę Londyn to... | Greckie Ruiny | Z Archiwum 52 | Piknik pod Wiszącą Skałą | Kapitan Owen | Podsumowanie: Po Bólu!
Po połączeniu Bitwa nad Niagarą | Chińska Bujda | Społeczeństwo Kłamiącej Afryki | Rapa Phooey! | Dziwne Przypadki | Podsumowanie: Hawajski Styl | Samoloty, pociągi i pojazdy na gorące powietrze | Aloha, Finał!