FANDOM

Przechadzka po Egipcie cz. 2
Walk Like An Egyptian - Part 2
Sezon 3, Odcinek 2
S03E02 Drużyna CJNBBBS ucieka przed krokodylami
Premiera Flaga Kanady 09.09.2010
Premiera Flaga USA 28.06.2010
Premiera Flaga Polski 16.09.2010
Piosenka/i Na miłość czas, Płyniemy tam
Lokalizacja Giza, Egipt
Wyzwanie Dotarcie do nilu i przepłynięcie go ze swoimi nagrodami, łódkami zrobionymi z trzciny.
Nagroda/y Pierwsza klasa w samolocie
Zwycięzca/y Drużyna Amazonek
Wyeliminowana/y Ezekiel
Przewodnik odcinków
Poprzedni
Przechadzka po Egipcie cz. 1
Następny
Zakręcony Czas w Japonii

Trzy drużyny, wykorzystując swoje nagrody, muszą ścigać się przez pustynię do Nilu. Później, muszą one spleść łódki z trzciny, aby przepłynąć przez morderczą rzekę. Dwoje zawodniczek decyduje się na zamianę drużynami, tak by mogły być z kimś innym. W końcu, ktoś traci nagrodę swojej drużyny, a on wraz z resztą zespołu, jest zmuszony zmierzyć się z ceremonii eliminacji. W wyniku tego jest ponownie pierwszą osobą wyeliminowaną z Totalnej Porażki, ale ta osoba nie jest jedyną, którą spotka Skok Wstydu.

Fabuła

Chris przypomina zasady programu. Uczestnicy dyskutują na temat kolorów Drużyn, a Courtney i Gwen martwią się o Duncana, podczas gdy ten siedzi zadowolony w samolocie, nucąc piosenkę. Zauważył to Chris, ale Duncan zaprzeczył tej rzeczy. Sierra i Izzy wymieniały ciekawostki na temat Owena i Codyego. Po chwili Chris nakazał uczestnikom wymyślanie planu działania .Cody próbował umówić się z Gwen, co inne dziewczyny wyśmiały. Alejandro motywował swoją drużynę. Dwie dziewczyny przedstawiły swoje poglądy na jego temat w pokoju zwierzeń. W Drużynie Zwycięzców, Harold stwierdził zastosowanie ich nagrody. DJ zabrał mu go, po czym wyrzucił i trafił w nadlatującą mewę. Bardzo się zmartwił. Alejandro umieścił wszystkich swoich zawodników na kozie w idealnej równowadze. Szef zaniemówił na wypowiedź Alejandro w pokoju zwierzeń. Chris ostrzegł zawodników przed niebezpieczeństwami i mniej więcej wskazał kierunek Nilu. Po chwili skarabeusze, które zjadły stażystę, napadły na uczestników i musieli zaśpiewać kolejną piosenkę. Ezekiel rozzłościł skarabeusze, które bardziej się zdenerwowały, i drużyny musiały uciekać. W drodze do Nilu Drużyna Amazonek i Drużyna Chris jest naprawdę BBBB słodki prowadziły dialog. Alejandro zauważył Nil, i jego drużyna odstawiła Drużynę Amazonek w tyle. Drużyna Zwycięzców miała wątpliwości, co do swojej nagrody, lecz DJ zauważył, że patyk wskazuje drogę do Nilu, co od razu podniosło morale drużyny. Gdy Drużyna Chris jest naprawdę BBBB słodki, doszła pierwsza do Nilu, Chris wytłumaczył im zasady ostatniego wyzwania. Ogromnym plusem drużyny okazała się Sierra, która umiała wykonać wszystko z trzciny. W tym czasie, Amazonki dalej błądziły, ale Izzy poprowadziła wielbłąda do Nilu, gdzie Amazonki mogły przystąpić do ostatniego zadania. Sierra zamieniła się drużynami z Izzy, i szybko wyplotła łodź Amazonką, zostawiając jej poprzedniej drużynie niedokończoną łódź. Po chwili przybyła Drużyna Zwycięzców. Nieźle poradzili sobie z wykonaniem łodzi. Najpierw wystartowała Drużyna Chris jest naprawdę bardzo bardzo bardzo bardzo słodki, po niej Drużyna Zwycięsców. Amazonki nie radziły sobie z wprowadzeniem wielbłąda na łódź; Alejandro chciał równej walki i rozkazał Izzy wypowiedzieć słowa zmuszające wielbłąda o wejście na statek. Chris stwierdził, że uczestnikom zbyt łatwo się powodzi, więc zadał im piosenkę. Zawodników atakowały aligatory i jeden z nich zjadł Ezekielowi patyk. Zwyciężyły Amazonki. Drużyna Chris jest naprawdę BBBB słodki zajęła drugie miejsce, gdyż Ezekiel zgubił patyk i Drużyna Zwycięzców przegrała. Poddali się eliminacji. Chris tłumaczył jej zasady. Drużyna wykluczyła Ezekiela z gry. Chris rozkazał wykonać skok wstydu również Duncanowi(chociaż miał podwieźć go do domu). Alejandro przeprowadził bardzo ważny monolog. Stwierdził m. in, że nikt o nim nie wie absolutnie nic, i że "Heather jest przy nim święta". Po eliminacji Ezekiel złapał się skrzydła samolotu. Powiedział, że nie odpada i to będzie jego gra.

Ciekawostki

  • To jedyny odcinek Totalnej Porażki w Trasie nie będący Podsumowaniem, w którym śpiewano więcej niż jedną piosenkę.

Galeria

Zobacz także

Odcinki z Totalnej Porażki w Trasie
Przed połączeniem Przechadzka po Egipcie cz. 1 | Przechadzka po Egipcie cz. 2 | Zakręcony Czas w Japonii | Mróz w Yukonie, nie mogło być lepiej! | Ukochany Broadway | Podsumowanie: Łza Końca Problemów Bridgette | Spoliczkowana Rewolucja | Wyścig w Amazonii | Spadam w Louvrze i zero pomocy | Nowe dzieci Rocka | Moja upalna Jamajka | Podsumowanie: Ratunek przez Telefon | Gdy widzę Londyn to... | Greckie Ruiny | Z Archiwum 52 | Piknik pod Wiszącą Skałą | Kapitan Owen | Podsumowanie: Po Bólu!
Po połączeniu Bitwa nad Niagarą | Chińska Bujda | Społeczeństwo Kłamiącej Afryki | Rapa Phooey! | Dziwne Przypadki | Podsumowanie: Hawajski Styl | Samoloty, pociągi i pojazdy na gorące powietrze | Aloha, Finał!