FANDOM

Przedmioty Marki McLeana (ang. McLean-Brand objects) to przedmioty pojawiające się wyłącznie w Totalnej Porażce: Zemście Wyspy z małymi wyjątkami. Są to przedmioty wyprodukowane przez Chrisa, które są wykorzystywane jako nagrody dla zwycięskiej drużyny, ale widać że Chris sam z nich korzysta.

Bomba

S04E01 Chris, Mike i Zoey

Chris trzymający Bombę McLeana w Większe! Gorsze! Brutalniejsze!

Bomba McLeana (ang. McLean-Brand TNT) po raz pierwszy została użyta w Większe! Gorsze! Brutalniejsze! Użyto jej do wysadzenia jachtu, na którym znajdowała się druga obsada, łodzi paparazzi Dakoty, a także do pozbycia się Owena, gdy ten się dowiedział że nie będzie konkurował w Totalnej Porażce: Zemście Wyspy. Po raz kolejny została użyta w Mózg kontra Tężyzna - Ostateczna bitwa, kiedy Chris chciał wysadzić łódź, na której zawodnicy odpływają z wyspy. Szef Hatchet usunął jednak bombę i umieścił ją na Porcie Wstydu na którym stał Chris, przez co samego siebie wysadził w powietrze.

Głowa Chrisa

Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej odwiedź stronę Oryginalna Głowa Chrisa McLeana.
100px-Chrisidol

Oryginalna Głowa Chrisa McLeana.

Oryginalna Głowa Chrisa McLeana (ang. McLean-Brand Chris Head) jest najważniejszym przedmiotem marki McLeana. Zawodnik, który ją posiada, zostaje nazwany najpotężniejszym zawodnikiem w historii Totalnej Porażki. Dzięki niej, zawodnik może uniknąć eliminacji. Może być użyta do tego celu, tylko raz.

Po raz pierwszy jest widziana i wspomniana w Większe! Gorsze! Brutalniejsze!, jako bonus, żeby dać fory nowym zawodnikom. Chris mówi, że schował figurkę gdzieś na wyspie przed ich przybyciem, co sprawiło, że Scott przez kilka odcinków, poszukiwał owej figurki. Wyrzeźbił nawet fałszywki by zmylić innych zawodników. Dawn próbowała użyć jednej w Ahoj, załogo!, ale okazała się jedną z replik Scotta. Scott natomiast w końcu znalazł figurkę w Wyspa skarbów Dr McLeana, którą w tym samym odcinku wykorzystuje by uratować siebie od eliminacji i wyeliminować Dakotę. Po tym figurka nie została ani pokazana ani wspomniana ponownie.

Chris ukrywa statuetkę ponownie w Totalnej Porażce: Plejadzie Gwiazd, ale tym razem na Wyspie Kości. Statuetkę może szukać tylko zawodnik który został wygnany na Wyspę Kości, po wygraniu ostatniego wyzwania. Fizycznie pojawia się w Hiszpańska Opozycja bez Jajecznych Ekspertów, gdzie została odnaleziona przez Heather w Strefie Zabawy. Ukrywa ją za skałą by nie rzucała się innym zawodnikom w oczy, ale zostaje skradziona przez Alejandro. Użył jej podczas ceremonii eliminacji, aby uratować się od eliminacji i wyeliminować Heather. Podobnie jak w poprzednim sezonie, figurka nie została ani pokazana ani wspomniana ponownie.

Gorąca Czekolada

Czekolada Mcleana

Gorąca Czekolada McLeana.

Gorąca Czekolada McLeana (ang. McLean-Brand Hot Chocolate) jest nagrodą za wygranie wyzwania w Lód, lód dziecino. Każdy członek Zmutowanych Larw otrzymał po kubku gorącej czekolady, po pokonaniu Toksycznych Szczurów.

Kawa Rozpuszczalna

Kawa Rozpuszczalna Chrisa McLeana

Chris trzymający kubek z Rozpuszczalną Kawą Chrisa McLeana.

Kawa Rozpuszczalna Chrisa McLeana (ang. McLean-Brand Instant Coffee) została pokazana w Wyspa skarbów Dr McLeana, podczas streszczenia poprzedniego odcinka. Chris się jej napił, ale po kilku sekundach ją wypluł, co sugeruje, że nie jest najwyższej jakości. Następnie wylewa resztę kawy do jeziora, a w miejscu w który ją wylał, wynurzyła się ryba która zaczęła wymiotować.

Kilof

Kilof McLeana

Kilof McLeana.

Kilof McLeana (ang. McLean-Brand Pickaxe) jest widziany tylko w Grand Chef Auto, po tym jak Chris zmiażdżył domek Zmutowanych Larw, gigantycznym blokiem cementu, aby uczcić połączenie drużyn. Zoey skarży się, że w domku zostały ich rzeczy, więc Chris daje im kilof, aby mogli je odkopać. Kilof ten jest "rozmiaru dziecięcego" i jest tak mały, że można go trzymać między dwoma palcami.

Mydło

Mydła McLeana

Mydło McLeana.

Mydło McLeana (ang. McLean-Brand Soaps) jest nagrodą za wygranie wyzwania w Prawda albo laser rekina. Zmutowane Larwy za pokonanie Toksycznych Szczurów, otrzymały koszyk z mydłem, szamponem i odżywką.

Ślizgacz

Ślizgacz McLeana

Ślizgacz McLeana.

Ślizgacz McLeana (ang. McLean-Brand Speedboat) jest nagrodą za wygranie pierwszej części wyzwania w Ahoj, załogo! Toksyczne Szczury zyskują przywilej korzystania ze ścigacza, dzięki temu mają dużą przewagę w wyzwaniu, ale przez sabotaż Scotta, przegrali wyzwanie.

Ślizgacz pojawił się ponownie w Wasze regaty, obiektem moich żartów, jako jeden z pojazdów wodnych których można było użyć w wyzwaniu. Od ostatniego pojawienia, ścigacz został mocno zaniedbany gdyż całe dno od zewnętrznej strony jest zardzewiałe a sam ścigacz jest oklejony taśmą. Nieco później, został jeszcze bardziej uszkodzony przez Mala a następnie zatonął gdy Cameron i Zoey próbowali go odpalić.

Wytwarzacz Dymu

Wytwarzacz Dymu McLeana

Wytwarzacz Dymu McLeana.

Wytwarzacz Dymu McLeana (ang. McLean-Brand Smoke Machine) jest nagrodą za wygranie wyzwania w W górę, w górę, w moim żałosnym balonie. Cameron wygrał urządzenie do wytwarzania dymu, ale Jo mu go zabrała. To pomogło Cameron'owi zdradzić Jo, aktywując małą bombę, którą potajemnie zamontował wcześniej. Jest to ostatni przedmiot marki McLeana, który się pojawił w Totalnej Porażce: Zemście Wyspy.

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki