FANDOM

S05,2E04-(Jasmine, Samey i Scarlett

Dziewczyny Rodneya

Rodney w każdym odcinku swego udziału w Totalnej Porażce na Wyspie Pahkitew, beznadziejnie się zakochiwał w koleżankach z drużyny. Zazwyczaj Rodney się zakochiwał w dziewczynach przez np: kiedy go uciszały, dawały jedzenie i dotykały, przez to Rodney zakochał się w każdej koleżance z Pimâpotew Kinosewak, jednak kochanki jego serca, nie odwzajemniały jego uczuć i były też zdezorientowały jego zachowanie przez to niektóre go znienawidziły. Ilekroć Rodney się zakochiwał w nowej, "zrywał" z poprzednią dziewczyną (które niezrozumiały jego wypowiadań) gdyż Rodney był przekonany że są parą.

Amy

(Amy,Samey i Rodney w czołówce)

Amy odrzuca bukiet kwiatów Rodneya

Amy jest jedną z wielu dziewczyn, w której Rodney beznadziejnie się zakochał, jednak Amy (jak wszystkie zresztą) nie zwraca uwagi na niego, wręcz go atakuje, jednak Rodney nie zwraca na to uwagi, i nadal jest w niej zakochany.

W czołówce, Rodney daje Amy bukiet kwiatów, które ta je ręką odrzuca i krzywo na Rodneya patrzy.

W Więc, to jest moja drużyna?, kiedy Jasmine daje drużynie instrukcje działania, Amy chwyta za ucho, speszonego Rodneya i ciągnie go nazywając "marudą". Kiedy Rodney zebrał drewno na taczki, i zabiera bliźniaczki w bezpieczne miejsce.

W Kocham cię tłusta świnko, Rodney zakochuje się w
S05,2E02-Rodney jest zakochany w Amy

Rodney zakochuje się w Amy

Amy, gdy ta uderzyła go brzuch podczas dobieranie sobie partnera do wyzwania. Kiedy Rodney patrzy na Amy z miłością, ta wydaje się mieć mylone uczucia co do niego. W pokoju zwierzeń, Rodney mówi że wież między nim a Amy jest wyjątkowa, i uważa że zerwanie z Jasmine będzie trudne ale według niego to uczciwe rozwiązanie. Podczas wyzwania, Rodney upada na tyłek na drewnianą belkę, Rodney ma nadzieje że Amy tego nie widziała.
S05E16 Rodney dobiera słowa

Rodney "zrywa" z Amy

W Bliźniacy to nie wszystko, Rodney razem z innymi broni Amy przed Samey. Kiedy Jasmine daje Rodney'owi jagody, ten po raz kolejny się w niej zakochał, i musi teraz zakończy swój "związek" z Amy. Podczas wyzwania Rodney zastanawia się jak zerwać z Amy zęby ta niebyła "rozbita", ale nie umie dobrać odpowiednich słów. Później Rodney próbuje zerwać z Amy ale nie umie dobrać dobrych słów, a Amy odchodzi od niego a Rodney ucieka z płaczem.

W Kocham cię, kocham twoje węzły, Rodney po raz kolejny zakochuje się Amy, nie wiedząc że to Samey która ją udaje.

Ella

Runda nagłej śmierci

Rodney i Ella są wybrani do rundy nagłej śmierci

W Kocham cię, kocham twoje węzły, Rodney i Ella zostali wybrani do ostatecznej rundy śmierci, ich zadaniem było rozwiązać worek w których znajdował się pilot przeciwnej drużyny i ich porazić. Ella z łatwością rozwiązała swój worek i proponuje Rodney'owi pomoc.

Jasmine

Jasmine jest jedną z wielu dziewczyn, w której Rodney beznadziejnie się zakochał, jednak Jasmine (jak wszystkie zresztą) nie zwraca uwagi na niego, choć w przeciwieństwie do Amy, Jasmine nie nienawidziła Rodneya i go nie atakowała tylko uważa go za wariata. Jasmine była też pierwszą dziewczyną w której Rodney się zakochał.

Zakochany Rodney w Jasmine

Rodney zakochuje się w Jasmine

W Więc, to jest moja drużyna?, oboje dawali drużynie rozkazy, jednak Jasmine dała mu do zrozumienia że to ona będzie liderką i wtedy Rodney po raz pierwszy się w niej zakochał, i później próbował Jasmine pocałować czy była trochę szokowana. Podczas budowy domku na drzewie, przebiega stado łosi by sprawdzić wytrzymałość domku, Jasmine spada z dachu na ręce Rodneya który czule na nią patrzy, a ta na niego przeciwnie.

W Kocham cię tłusta świnko, Rodney chce by on i Jasmine byli partnerami w jednej ufszkodzie, jednak nie umie dobrać odpowiednich słów, a zirytowana Amy ucisza go zadają mu cios w brzuch. Wtedy Rodney się w Amy zakochuje i musi teraz "zerwać" z Jasmine. Kiedy drużyna Kinosewak wraca do domku na drzewie, Rodney zrywa z Jasmine i ucieka z płaczem i zostawia zdezorientowaną Jasmine. W pokoju zwierzeń, Rodney przyznaje że zerwanie Jasmine było najtrudniejszą rzeczą do wykonani a Jasmine mówi w konfesjonale że nie skumała co ten "farmer" jej powiedział.

W Bliźniacy to nie wszystko, Rodney po raz kolejny zakochuje się w Jasmine kiedy ta dała mu jagody.

W Kocham cię, kocham twoje węzły, Jasmine była jedną z trzech dziewczyn, w których Rodney się zakochał i nie wiedział która to prawdziwa miłość.

Samey

W Więc, to jest moja drużyna?, Rodney zabrał Amy i Samey na taczki.

S05,2E04-Rodney zauroczony Samey

Rodney zakochuje się w Samey myśląc że to Amy

W Bliźniacy to nie wszystko, Rodney broni Amy przed Samey. Później Rodney spotyka kłócące się ze sobą siostry. Rodney prosi Samey by zostawiła go sam na sam z Amy. Samey mówi Rodney'owi że może sobie z Amy gadać przez całą wieczność.

W Kocham cię, kocham twoje węzły, Rodney zakochuje się w Smaey myśląc że jest Amy gdy ta proponowała mu jagody. Rodney próbuje jej zaimponować mówiąc że Amy zbiera smaczniejsze jagody niż Samey, co bardzo wkurzyło Samey. Samey była też jedną z trzech dziewczyn w których Rodney się zakochał i nie wiedział która to prawdziwa miłość.

Scarlett

Rodney zakochany w Scarlett

Rodney zakochuje się w Scarlett

W Więc, to jest moja drużyna?, Rodney był pod wrażeniem inteligencji Scarlett.

W Kocham cię, kocham twoje węzły, Rodney zakochuje się w Scarlett, gdy ta go zatrzymuje z powodu odchodów szopa. Scarlett była też jedną z trzech dziewczyn w których Rodney się zakochał i nie wiedział która to prawdziwa miłość.

Sky

W Kłamstwa, szepty i jedna wielka nagroda, Sky chciała by to Rodney był jej pomocnikiem ze względu na jego siłę fizyczną, ale wylosowała Dava.

Sugar

W Bliźniacy to nie wszystko, Rodney znajduje Sugar gdy ta myje twarz wężem, Rodney był gotów rzucić w nią balona ale ucieka gdy ta rzuciła w niego wężem.

W Kocham cię, kocham twoje węzły, kiedy Rodney nie jest w stanie odpowiedzieć na pytanie "która dziewczyna jest jego zdaniem najbardziej atrakcyjna" gdyż nie chce zranić "Amy", Jasmine i Scarlett. Rodney gra na złoke i wybiera pierwszą lepszą Sugar. Jednak Gdaka uznaje to za kłamstwo i razi prądem drużynę Kinosewak jednak Sugar uważała że Rodney powiedział prawdę i obraża Gdake która ta z zemsty razi drużynę Maskawak. Podczas rundy nagłej śmierci, pomiędzy Ellą a Rodneyem, Sugar dopinguje Rodneya krzycząc "poraź ją Rodny, poraź ją".

Ciekawostki

Zobacz także

Rodney
Relacje Rodney i Dziewczyny
Relacje ze wszystkimi
Gospodarze Chris | Szef
Pierwsza Obsada Alejandro | Beth | Bridgette | Courtney | DJ | Duncan | Eva | Ezekiel | Gwen | Harold | Heather | Izzy | Justin | Leshawna | Lindsay | Owen | Sierra
Druga Obsada Cameron | Jo | Lightning | Mike | Scott | Zoey
Trzecia Obsada Dave | Jasmine | Rodney | Scarlett | Shawn | Sky | Sugar

Więcej z Fandomu

Losowa wiki