FANDOM

Rzuć i szukaj!
Hurl & Go Seek
Sezon 5.2, Odcinek 9
S05.2E09 Sky i Dave w lesie
Premiera Flaga Kanady 23.10.2014
Premiera Flaga USA 15.07.2014
Premiera Flaga Polski 10.09.2014
Wyzwanie Zjedzenie pucharu tłustych kąsków i schowanie się przed Sugar.
Zwycięzca/y Sugar i Jasmine
Wyeliminowana/y Dave
Przewodnik odcinków
Poprzedni
Trzy strefy i niemowlę
Następny
Gorączka Scarlett

Obie drużyny zostają połączone w tym odcinku. Finowa siódemka, bierze udział w wyzwaniu z jedzeniem tłustych kąsków. Osoba, która wygrywa, poluje na pozostałych w drugiej części wyzwania. Pewien zawodnik wykorzystuje rady swojego przyjaciela, by pokazać swojej dziewczynie, że jest twardy. To jednak kończy się nie po jego myśli. Ostatecznie prowadzi on kampanie przeciwko sobie i zostaje wyeliminowany.

Fabuła

S05E22 Tłuste kąski

Tłuste kąski.

Obie drużyny smacznie śpią, gdy nagle Chris budzi ich swoim klaksonem. Wszyscy zjawiają się na wezwanie i żądają od Chrisa wyjaśnień. Chris z uśmiechem na twarzy mówi, że nastąpi połączenie drużyn. Jasmine była zła na Chrisa i pyta się go, czy nie mogło to poczekać do rana. Chris mówi im wówczas, że w ramach tego przygotował dla nich ucztę. Zawodnicy byli zachwyceni widząc piękny stół. Jednak Chris powiedział im, że koszty dekoracji były zbyt duże, więc do jedzenia dostaną przeterminowane "tłuste kąski". Szef informuje Chrisa, że termin przydatności do spożycia minął lata temu.

Z gwinta tłuste kąski

Dave wypija tłuste kąski, by zaimponować Sky.

Wszyscy z wyjątkiem Sugar krzywili się na myśl, gdy mieli to wszystko wypić. Shawn chciał uspokoić Jasmine, lecz ta nadal była na niego zła za jego zachowanie. Wówczas Dave wykorzystuje rady Shawna, by pokazać Sky, że jest twardy i postanawia wypić tłuste kąski, zanim Sky to zrobi. Dave też wyśmiewał się ze Sky, co skończyło się tym, że ta otwarcie mu powiedziała, że nie będzie jej chłopakiem. Dave był smutny. Dodatkowo Chris drażnił Dave'a przypominając mu, że Sky złamała mu serce i "wrzuciła je do toalety". Sky cały czas prosiła Chrisa, by przestał naśmiewać się z Dave'a.

S05E22 Zawodnicy biegną

Część uczestników zaczyna uciekać do lasu.

W kolejnym wyzwaniu osoba, która jako pierwsza zjadła tłuste kąski musiała poszukiwać i łapać resztę uczestników. Kto uchroni się przed wschodem słońca również będzie nietykalny. Każdy kogo Sugar złapie dołącza do niej i razem będą poszukiwać reszty, ale nie mogą się rozdzielać. Podczas gdy inni zawodnicy uciekają, Sugar nadal je tłuste kąski. Gdy zobaczyła, że się skończyły była zła na Chrisa uważając, że ma więcej tłustych kąsków, które przed nią schował. Chris mówi "zaczynam się Ciebie bać" po czym kazał jej zmykać i szukać reszty. Shawn ponownie chciał przeprosić Jasmine, lecz ta nadal była zła na niego. Dave ponownie chce zdobyć serce Sky. Przez chwilę oboje czule patrzeli sobie w oczy. Dave powiedział do Sky "chciałbym być Twoim chłopakiem". Ta wtedy zezłościła się na niego mówiąc, że nigdy nie będą parą i odeszła. Ten wtedy ze złości, rzuca swoim butem w kierunku Sky, i wyje jak wilk.

S05E22 To zatrucie pokarmowe

Scarlett odkrywa sekretny panel sterowania.

Max i Scarlett mają sensacje żołądkowe. W pokoju zwierzeń, Scarlett narzeka na Maxa, lecz stwierdza, że będzie się trzymać niego gdyż "celem jest najsłabszy członek stada". Po chwili Max został uderzony butem Dave'a i powalony na ziemie. Ten wtedy ze wściekłości odrzuca but i trafia nim w Sugar. Sugar była zdezorientowana i pyta "Teraz robią latające buty?". Dave który siedział na drzewie prosi Sugar by oddała mu but. Ta mówi, że rzuci go delikatnie, lecz rzuciła go z całej siły, przez co Dave spadł z drzewa, a Sugar go złapała. Chris otrzymał telefon od prawników. Po zakończeniu rozmowy mówi, że niewolno podawać przeterminowanego jedzenia, gdyż mogą się pojawić zatrucia, wymioty, nudności i inne groźne objawy. Po chwili Max upada na drzewo, w którym odpada pień. Wówczas okazuje się, że ukryty był tam sekretny panel sterowania.

S05E22 Max i Scarlett złapani

Max i Scarlett zostają schwytani.

Sugar, wraz z Dave'm współpracują w poszukiwaniu innych zawodników. Sugar mówi Dave'owi, żeby znaleźli Sky, i to go zmotywuje. Ze względu iż Dave był zły na Sky i zatruty tłustymi kąskami podaje on Sugar miejsce jej ostatniej lokalizacji. Znalezienie Sky nie było dla nich trudne, gdyż nadal była w swojej kryjówce, którą wskazał Dave. Sugar również zaczyna mieć sensacje żołądkowe, lecz nic sobie z tego nie robi. Z powodu zatrucia, Scarlett nie może rozgryźć panelu sterowania ukrytego w drzewie. Po chwili Max wymiotuje na panel, powodując awarie. Oboje opuszczają to miejsce gdy nagle zaczęło padać i oboje potykają się na upadając na Dave'a, Sky i Sugar i zostają pokryci błotem. Sensacje żołądkowe, deszcz, błoto i jęki sprawiają, że zawodnicy zachowują się jak zombi.

Shawn ratuje Jasmine

Shawn ratuje Jasmine przed "zawodnikami zombi".

Jasmine i Shawn zostali jedynymi zawodnikami w wyzwaniu. Shawn ukrywał się na drzewie, natomiast Jasmine w jaskini. Sugar ją zauważa i zaczyna ją gonić. Shawn widzi jak "zombi" chcą schwytać Jasmine i postanawia jej pomoc, mówiąc, że drugi raz nie popełni tego samego błędu. Jasmine potyka się i skręca kostkę a Shawn zeskakuje z drzewa i leci jej na ratunek. Początkowo Jasmine nadal była zła na Shawna. Po chwili jednak jej złość opadła. Shawn podniósł Jasmine chcąc ją zabrać jak najdalej od "zombi". Jednak ta upada na niego mówiąc "zostaw mnie tu". Shawn mówi do Jasmine, że skoro nie może biec, to żeby się wspinała, po czym podrzuca ją na gałąź. Oboje zaczęli się wspinać. Shawn uważał, że będą tam bezpieczni lecz "zombi", ku jego zaskoczeniu zaczęli wspinać się za nimi. Jako, że Shawn i Jasmine nie mieli gdzie dalej uciec, ten poświęcił się dla niej i zeskoczył na "zombi". Gdy wszyscy (oprócz Jasmine) dotknęli ziemi, Chris ogłosił, że Jasmine również zdobyła nietykalność.

Dave wykonuje Armate wstydu

Dave wykonuje Armatę Wstydu.

Na ceremonii Eliminacji wszyscy zawodnicy wrócili już do "pełni życia". Zagrożeni byli Dave (przeprowadził kampanie przeciwko sobie) i Sky (odrzuciła uczucia Dave'a). W pokoju zwierzeń Sky była przerażona, że może odpaść. Ostatecznie jednak otrzymała ona ostatnią piankę, a Chris ujawnia, że Dave głosował na siebie, gdyż chciał uratować Sky przed jej eliminacją. Również Jasmine wybaczyła Shawnowi i pocałowała go w policzek. Gdy Dave siedział w Armacie Wstydu, chciał pożegnać się ze Sky. Był jednak rozczarowany, że ona nawet nie przyszła i mówi "ognia" po czym Chris go wystrzelił. Sky jednak przybiegła pożegnać się z Dave'm, lecz było już za późno. Gdy Chris ogłasza zakończenie, na wyspie zaczynają się dziać dziwne rzeczy, po tym jak Max wymiotował na panel sterowania wywołując zwarcie. Początkowo Chris próbował zachować zimną krew, lecz na koniec mówi "Co tu się u licha wyprawia!?".

Ciekawostki

Zobacz także

Totalna Porażka na Wyspie Pahkitew - Odcinki
Więc, to jest moja drużyna?

| Kocham cię tłusta świnko | Bliźniacy to nie wszystko | Kocham cię, kocham twoje węzły | Podmuch z przeszłości | Problemy Ma' Ma' Małpy | To jest dziura! | Trzy strefy i niemowlę | Rzuć i szukaj! | Gorączka Scarlett | Upadek Sky | Obozowicze z talentem | Kłamstwa, szepty i jedna wielka nagroda

Więcej z Fandomu

Losowa wiki