FANDOM

Sadie
Zabójcze Okonie
Sadie1
Płeć Kobieta
Kolor włosów Czarne
Kolor oczu Czarne
Eliminacja WTP: Komu możesz zaufać?
Miejsce WTP: 15
Związki Alejandro (zauroczenie)
Justin (zauroczenie)
Trent (zauroczenie)
Rodzina Mama, Cindy (siostra), Gwen (ciocia)
Przyjaciele Bridgette, Gwen, Harold, Izzy, Katie, Leshawna, Lindsay, Justin (jednostronnie, z jej strony)
Wrogowie Courtney, Ezekiel
Dubbing CAN: Lauren Lipson
PL: Magdalena Stużyńska
Katarzyna Pysiak
Agnieszka Kudelska

Sadie jest uczestniczką Wyspy Totalnej Porażki gdzie konkurowała w drużynie Zabójczych Okoni. Niedostała się na Plan Totalnej Porażki i do Totalnej Porażki w Trasie ale pojawiła się we wszystkich odcinkach Podsumowania gdzie odgrywała role komentatorki. Wystąpiła również gościnnie wraz z resztą oryginalnej obsady, na jachcie w pierwszym odcinku Totalnej Porażki: Zemsty Wyspy..

Osobowość

Główną cechą rozpoznawalną u Sadie jest jej bliska przyjaźń z Katie. Obie wszystko robią razem, a nawet noszą podobne ubrania. Sadie jest osobą z wrażliwą i słodką naturą. Jest też bardziej emocjonalna niż Katie, co sugeruje jej płacz nad Katie, kiedy ta zostaje wyeliminowana w Kiepskie. Z jej biografii wynika, że w życiu częściej używa rozumu niż serca, co kontrastuje z Katie, która używa więcej serca, niż rozumu.

Wyspa Totalnej Porażki

120px-1Unhappy17

Katie i Sadie są podekscytowane przyjazdem na wyspę.

Po przyjeździe Sadie na wyspę w Miejsce takie sobie cz. 1, ona i Katie są podekscytowane, myśląc, że będą w obozie letnim. Kiedy Sadie zostaje umieszczona w drużynie Zabójczych Okoni, a Katie we Wrzeszczących Susłach, Sadie jest smutna z powodu tego, że nie będą razem w drużynie. Na pocieszenie przychodzi jej Courtney. W Miejsce takie sobie cz. 2, obie przyjaciółki dalej są załamane z powodu bycia w przeciwnych drużynach i proszą Chrisa, o to by były w jednej. Kiedy Izzy zgadza się zamienić z Katie na drużyny, Chris przychyla się do tego. ku uciesze, Katie i Sadie wykonują skok do wody.

180px-Famous5

Katie i Sadie prezentują taniec do konkursu talentów.

W kolejnych odcinkach, Sadie nie radzi sobie dobrze w wyzwaniach. Ona i Katie szybko zasypiają w Wielkie spanie. Sadie także nie radzi sobie w Awantura przy grze w zbijaka, oraz zostaje od razu odrzucona w Niezbyt sławni, po zaprezentowaniu swojego tańca z Katie.

S01E06 Przytulas Katie i Sadie

Drużyna jest zła na Katie i Sadie za przegranie wyzwania.

W Kiepskie, Katie i Sadie oddzielają się od drużyny, kiedy znajdują jagody. Kiedy okazuje się, że się zgubiły, zaczynają przeczesywać las w poszukiwaniu pozostałych konkurentów. Wówczas dochodzi też między nimi po raz pierwszy do poważnej sprzeczki, gdzie obie obwiniają się o to, przez którą się zgubiły. Po pewnym czasie, Katie i Sadie znajdują schronienie w jaskini. Kiedy się budzą, stają twarzą w twarz z niedźwiedziem, i gdy zaczynają przed nim uciekać ich przyjaźń została odrodzona. Jednakże przez ich spóźnienie się do obozu, drużyna Okoni przegrała, przez co jej członkowie byli źli na Katie i Saide. Podczas ceremonii eliminacji, kiedy Katie jest wyeliminowana, Sadie zaczyna płakać nad odejściem przyjaciółki.

210px-Sadiecry

Zrozpaczona Sadie po eliminacji Katie.

W Czynnik fobii, Sadie nadal rozpacza nad eliminacja Katie w porcie wstydu, dopóki Bridgette jej nie uspakaja mówiąc, że Katie chce by walczyła dalej. Ale to wcale nie uspakaja Sadie. Podczas dyskusji na ognisku, Sadie przyznaje się, że najbardziej boi się "fatalnych fryzur", a jej zdanie podziela Lindsay. Podczas wyzwania, obie dostają peruki, które muszą nosić cały dzień, i obie sprostują swojemu strachowi.

S01E11 Ślepa Sadie

Sadie ma za zadanie strącić strzałę z głowy Courtney.

W Komu możesz zaufać?, Sadie i Courtney konkurują razem ślepym "William Tell'u", gdzie zadaniem Sadie, która miała opaskę na oczach, było strącenie z głowy Courtney za pomocą jabłka, strzały. Sadie jednak cały czas trafiała w Courtney, powodując u niej ból. Kiedy z drużyny Susłów, Leshawna strąciła strzałę z głowy Owena, Sadie nie przestawała, co denerwowało Courtney. Kiedy Sadie uświadomiła sobie, ze wyzwanie się skończyło, Courtney była na nią zła i przekonała drużynę by ją wyeliminowali. Sadie z tego powodu opuszcza program w tym odcinku i początkowo jest smutna, ale jej humor wraca, kiedy spotyka się ponownie z Katie.

S01E22 Katie, Sadie i Noah na basenie

Sadie wraz z Noah i Katie w Playa De Los Przegranos.

W Ekstrawaganckie Obozo-jmanie, Katie i Sadie spędzają czas w barze przy basenie w Playa De Los Przegranos, gdzie mówią o tym jak dla nich udział w Totalnej Porażce był trudny. Nawiązały tam również kontakt z Noah. Sadie nieświadomie jest odpowiedzialna za eliminacje Leshawny, kiedy mówi, że najbardziej tęskni za nią, nie rozumiejąc pytania jakie zadał jej Chris. W Najbardziej dramatyczny odcinek ze wszystkich, Sadie wraca, gdzie wraz z Katie kibicuje Gwen w finale. Obie jednak zmieniają zdanie i stają po stronie Owena, gdy ten ogłasza, że zrobi imprezę na jachcie gdy wygra.

S01E27 Katie i Sadie w PZ

Katie i Sadie komplementują Justina w pokoju zwierzeń.

W Wyspa Totalnej Totalnej Totalnej Porażki, Sadie tworzy zespół wraz z Katie i Justinem i razem szukają walizki z milionem dolarów. Jednakże Justin zostawia Katie i Sadie w jaskini, mając dość komplementów z ich strony. Podczas pobytu w jaskini, między przyjaciółkami dochodzi do kłótni o to, która bardziej podoba się Justinowi. Po opuszczeniu jaskini, relacja między Katie i Sadie jest nadal napięta. Kiedy idą przez las, spotykają Bridgette i Geoffa, którzy uciekają przed łosiem powodując, że Katie i Sadie także zaczęły uciekać. Cała czwórka wraz z Courtney, Cody'm, Tylerem, Owenem i DJ'em znajdują się na desce, (z której Courtney miała skakać do zielonej galaretki w Czynnik fobii), aby uciec przed łosiem. Kiedy deska się załamuje Sadie wpada do galaretki i nie kwalifikuje się na Plan Totalnej Porażki, jednak nie jest zła z tego powodu, podobnie jak jej przyjaciółka Katie.

Plan Totalnej Porażki

Totalna Porażka w Trasie

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy

S04E01 Część starej obsady przy dziobie jachtu

Katie i Sadie przytulają się do Trenta

Sadie pojawiła się w odcinku Większe! Gorsze! Brutalniejsze! razem z resztą weteranów, gdzie razem z Katie ściskały Trenta na dziobie jachtu.

Ciekawostki

Galeria

Zobacz także

Sadie
Relacje Justin | Katie | Trent
Wyeliminowana z Wyspa Totalnej Porażki
Wcześniej Odcinek Kolejny
Beth Komu możesz zaufać? Courtney
Zabójcze Okonie
Bridgette | Courtney | DJ | Duncan | Eva | Ezekiel | Geoff | Harold | Izzy | Katie | Sadie | Tyler