FANDOM

S05E08 Wszyscy patrzą na Al'a

Alejandro często wykorzystywał swój urok osobisty, oraz inteligencje, by manipulować innymi uczestnikami.

Poniższy artykuł skupia się na Sojuszach Alejandro w Totalnej Porażce w Trasie i Totalnej Porażce: Plejadzie Gwiazd. Alejandro staje się nowym uczestnikiem w Totalnej Porażce w Trasie, gdzie jest potężnym manipulatorem. W przeciwieństwie do sojuszy Heather, jego sojusze są krótkotrwałe, gdyż pozbywa się członków, kiedy stają się bezużyteczni lub znajdzie nowych na ich miejsce.

Totalna Porażka w Trasie

Nowe dzieci Rocka

S03E10 Al i DJ

Alejandro przekonuje DJ'a, że pozbył się klątwy, dzięki egipskiemu znakowi na rybie, który w rzeczywistości sam namalował.

Kiedy DJ zostaje ostatnim członkiem Drużyny Zwycięzców, Alejandro wraz ze swoją drużyną, próbują przekonać go by się do nich dołączył. Podczas wyzwania, Alejandro i Heather (która także próbowała przekonać DJ'a do swojej drużyny), zwracają uwagę na jedną z ryb na której namalowany został egipski symbol. Po tym jak DJ pocałował rybę, wierzył, ze pozbył się swojej klątwy, gdyż przez następne dwie godziny nie skrzywdził żadnego zwierzęcia. Później okazuje się, że Alejandro osobiście namalował egipski symbol na rybie w celu zdobycia zaufania DJ'a.

Moja upalna Jamajka

Drużyna Alejandro i DJ'a spędzają czas w pierwszej klasie. Alejandro wykorzystuje sytuacje i pyta się Chrisa, czy zgodzi się na to aby DJ był w ich drużynie. Ten jednak odmawia, gdyż wie, że wtedy będą mieli przewagę nad Amazonkami. Alejandro zdaje sobie sprawę, że DJ jest mu już niepotrzebny i planuje go wyeliminować. Przed ostatnim wyzwaniem, wyjawia mu, że to on namalował egipski symbol na rybie, a DJ nadal jest przeklęty. Ostatecznie DJ odpada w tym odcinku.

Gdy widzę Londyn to...

Alejandro słyszy jak Noah nazywa go "oślizgłym węgorzem" i wie o jego naturze. Wówczas zakłada sojusz z Tylerem i Duncanem chcąc pozbyć się konkurenta i Noah odpada w tym odcinku.

Greckie Ruiny

Owen potwierdza, że nie głosował na Noah poprzedniej nocy i obawia się, że będzie następną ofiarą Alejandro. Alejandro wyczuwa napięcie między Duncanem, Gwen i Tylerem i chce dowiedzieć się o co chodzi. Alejandro chce przekonać Tylera, by powiedział co wie o Duncanie i Gwen, przed Courtney. Kiedy prawda wychodzi na jaw, obaj głosują na Duncana, ale ten nie został wyeliminowany, ponieważ Chris chciał podtrzymać dramat. Zamiast tego wypycha stażystę z samolotu.

Z Archiwum 52

S03E15-Alejandro, Duncan i kosmita

Duncan ratuje Alejandro, w zamian za to, że ten na niego nie zagłosuje.

Alejandro zdaje sobie sprawę, że Duncan jest groźnym rywalem i ma nadzieje, że się go w końcu pozbędzie. Wykorzystuje on fakt, że Duncan zdradził Courtney i prosi ją by flirtowała z Tylerem by wzbudzić zazdrość u Duncana. Później Duncan idzie na układ z Alejandro, że jeśli ten na niego nie zagłosuje, ten zdejmie z jego twarzy obcego. Ostatecznie ich drużyna przegrywa, kiedy Tyler potyka się i niszczy kosmiczny artefakt. Alejandro jest zły i wraz z Duncanem eliminuje Tylera.

Piknik pod Wiszącą Skałą

Alejandro i Duncan w Australi

Alejandro i Duncan zaczynają współpracować by wyeliminować Courtney z gry.

Duncan chce pozbyć się swojej byłej dziewczyny, aby zyskać ochronę. Zyskuje on pomoc od Alejandro, który ma za zadanie darzyć Courtney komplementami, a Duncan ma udawać, że jest o nią zazdrosny. Alejandro nie podejrzewa, że Courtney chce przegrać by pozbyć się Gwen.

Kapitan Owen

Al i Courtney romantico

Alejandro flirtuje z Courtney by zdobyć jej zaufanie, a później wyeliminować.

Alejandro nadal flirtuje z Courtney aby zdobyć jej zaufanie, przynosząc jej ciasteczka. W pokoju zwierzeń, Alejandro przyznaje, że Courtney łatwo manipulować, po tym jak zerwała z Duncanem, a gdy zdobędzie już jej zaufanie, pozbędzie się jej, co wyraża przez pokruszenie ciastka. W między czasie Duncan ujawnia, że nigdy nie ufał Alejandro i przekazuje Owenowi, żeby wziął sobie do serca "pożegnalne" słowa Noah, w których ostrzega on przed Alejandro. Alejandro stara się być w tym odcinku również cierpliwy wobec Owena. Po zakończeniu wyzwania, Heather spotyka się z Alejandro i żąda od niego wyjaśnień, dlaczego flirtuje z Courtney. Alejandro mówi jej, że to część jego planu.

Bitwa nad Niagarą

Nowi zawodnicy Alejandro i Sierra

Alejandro manipuluje Sierrą, wykorzystując jej miłość do Cody'ego.

Kiedy drużyny zostały połączone, Alejandro zaczyna obawiać się o siebie z powodu Owena, który jest popularny, oraz z powodu jego niechęci do niego. Alejandro udaje się przekonać Duncana, aby zagłosował na Owena, a ten w zamian przy następnej okazji zagłosuje na osobę wskazaną przez Duncana. Jednak w pokoju zwierzeń, Duncan ujawnia, że wcale nie ma zamiaru słuchać się Alejandro. Alejandro zgadza się być także świadkiem na "ślubie" Cody'ego i Sierry, po to by Sierra zagłosowała na Owena. Owen otrzymuje na ceremonii najwięcej głosów i zostaje wyeliminowany.

Chińska Bujda

S03E20 Courtney pomaga Alejandro

Courtney pomaga Alejandro zjeść posiłek w wyzwaniu o jedzeniu.

Pomimo faktu, że Alejandro i Duncan są nadal w sojuszu, to żaden nie ufa temu drugiemu. Kiedy Alejandro oferuje pomoc Courtney na chińskim murze, Duncan tego odmawia, ale powiedział Alejandro by robił co chce. Alejandro ma problem z jedzeniem ze względu na jego słaby żołądek, ale udaje mu się przekonać Courtney by mu pomogła. Kiedy oszustwo wychodzi na jaw, Chris karze zakryć usta Courtney maską, co ostatecznie nie prowadzi Alejandro do zwycięstwa.

Społeczeństwo Kłamiącej Afryki

S03E21-Zdrada Alejandro

Alejandro, z pomocą Heather zdradza Duncana.

Alejandro i Duncan współpracują w poszukiwaniu Ezekiela, którego obecność została niedawno zdradzona. Po chwili jednak, Alejandro zdradza Duncana i współpracuje z Heather. Podczas ich rozmowy, Alejandro podkłada mu nogę, a ten wpada w krzak z "krwawymi jagodami Serenghetti", które wabią Ezekiela. Kiedy Ezekiel bije Duncana, Alejandro bez problemu strzela w niego kulkami usypiającymi. Kiedy Duncan zostaje wyeliminowany, Alejandro planuje także namieszać w życiu Cody'ego i Sierry i zaprasza Cody'ego do pierwszej klasy.

Rapa Phooey!

S03E22 Dzięki Al

Alejandro udaje się zdobyć zaufanie Cody'ego.

Alejandro próbuje zyskać zaufanie Cody'ego, więc częstuje go mnóstwem słodyczy. Obaj są także partnerami podczas większości zadań. Sierra, która nie ufa Alejandro, ostrzega Cody'ego by trzymał się z dala od niego. Kiedy Sierra otrzymuje 3 głosy na ceremonii, Chris deklaruje, że była to runda bez eliminacji, co doprowadza Alejandro do frustracji.

Dziwne Przypadki

S03E23 Heather na rękach Alejandro

Alejandro i Heather łączą siły.

Alejandro odkrywa, że Cody nie będzie mu więcej potrzebny i fałszuje zdjęcie, tak by było widać go w ramionach Heather. Kiedy pokazuje to zdjęcie Sierrze, ta wpada w szał i kilkukrotnie w odcinku atakuje Heather. W końcu wychodzi na jaw, że Alejandro z fabrykował zdjęcie, po czym Cody i Sierra namawiają Heather, by zagłosowała na niego. Pomimo, że Alejandro otrzymuje 3 głosy, jego eliminacja się nie powiodła, ponieważ Sierra wysadziła przypadkowo samolot Chrisa, przez co ten ją zdyskwalifikował.

Totalna Porażka: Plejada Gwiazd

Chroń Prywatności Pijawko-Ball'em

Podobnie jak Jo i Heather, Alejandro próbuje zawiązać sojusz z Gwen ponieważ wie, że "tam gdzie jest Gwen, jest i Duncan". Cała trójka pozwala jej na kierowanie drużyną, a także wykonuje jej rozkazy. Kiedy Gwen proponuje aby się rozdzielić, cała trójka kłóci się o to, kto idzie z Gwen.

Hiszpańska Opozycja bez Jajecznych Ekspertów

Alliance between villains

Alejandro i Heather zakładają fałszywy sojusz.

Kiedy Alejandro i Heather zauważają przyjaźń pomiędzy Cameronem, a Gwen, planują założyć sojusz. Tak naprawdę jednak, każde z nich chce pozbyć się tego drugiego co ujawniają w pokoju zwierzeń. Heather przekonuje także pozostałych uczestników, by pozbyli się Alejandro. Jej plan działa, choć Alejandro kradnie jej figurkę niezwyciężoności i to Heather zostaje wyeliminowana.

Wasze regaty, obiektem moich żartów

AllianceMikeAlejandroAllStars

"Mike" oferuje Alejandro sojusz z nim.

Po tym jak Alejandro nie zabiera żadnego z uczestników do Hotelu Spa, Mal proponuje Alejandro sojusz. Ten zgadza się, ponieważ Mal zrobił to niespodziewanie, co Alejandro lubi. Jednakże sojusz nie trwał długo i Alejandro odkrywa prawdziwy charakter Mala w następnym odcinku.

Będziecie poszukiwać Zeeka

Po tym jak Alejandro zauważa materiały wideo z Malem, który planuje spreparować dowody przeciwko niemu świadczące o sfałszowaniu głosowania przeciwko Cameronowi, ten przeszkadza mu w tym. "Mike" przekonuje Camerona by nie ufał Alejandro. Kiedy ten zostawia go wiszącego nad przepaścią, Alejandro znalazłszy go oferuje mu pomoc. Ten jednak uparcie mu odmawia, mówiąc, że mu nie ufa. Ostatecznie Alejandro odchodzi, pozostawiając Camerona nad przepaścią.

Trafiony, zatopiony i zabity

Alejandro jest już pewien o osobowości Mala i próbuje przeciągnąć innych uczestników na swoją stronę. Nie udaje mu się to jednak z powodu braku zaufania innych wobec niego, oraz faktu, że Mal przeszkadza mu na każdym kroku. Ostatecznie to Malowi udaje się przekonać resztę do wyeliminowania Alejandro i to on zostaje wyeliminowany.

Członkowie

Sojusze Alejandro
Uczestnik Utworzony w Zakończony w
Cody Rapa Phooey! Dziwne Przypadki
Courtney Piknik pod Wiszącą Skałą Chińska Bujda
DJ Nowe dzieci Rocka Moja upalna Jamajka
Duncan Gdy widzę Londyn to... Społeczeństwo Kłamiącej Afryki
Heather Bitwa nad Niagarą Dziwne Przypadki
Tyler Gdy widzę Londyn to... Z Archiwum 52
Heather Hiszpańska Opozycja bez Jajecznych Ekspertów Hiszpańska Opozycja bez Jajecznych Ekspertów
Mal (fałszywy) Wasze regaty, obiektem moich żartów Będziecie poszukiwać Zeeka

Zobacz także

Alejandro
Relacje Wszyscy | Bridgette | Chris | Cody | Courtney | Duncan | Heather | Leshawna | Noah | Owen | Sierra | Tyler
Inne José | Oblechy Totalnej Porażki | Porażko Miernik | Sojusze Alejandro

Więcej z Fandomu

Losowa wiki