FANDOM

Cameron proponuje sujusz z Lightningiem

Cameron pyta Lightninga, czy zgodzi się wyeliminować Scotta w Jedz, puszczaj i bądź ostrożny.

W Totalnej Porażce: Zemście Wyspy, Cameron dowiaduje się o antagonistycznej naturze Scotta, pomimo, że są w przeciwnych drużynach. Kiedy Scott dołącza do drużyny Zmutowanych Larw, Cameron próbuje ostrzec przed nim resztę uczestników i wyeliminować go. Za każdym razem jednak, nie udaje mu się to. W końcu po wielu próbach, Cameron i Zoey eliminują Scotta dzięki swojej współpracy w Jedz, puszczaj i bądź ostrożny. Ich sojusz utrzymywał się dalej w celu zwalczenia innych zagrożeń.

W Totalnej Porażce: Plejadzie Gwiazd, Cameron nadal pozostaje lojalny wobec swoich przyjaciół, Mike'a i Zoey. Nie wie jednak, że od pewnego czasu, nad Mike'em przejęła kontrolę jego nikczemna osobowość Mal. W Wasze regaty, obiektem moich żartów cała trójka decyduje się na wspólny finał. Jednakże w Będziecie poszukiwać Zeeka, Mal zostawia Camerona, któremu groził upadek z wysokości zdradzając sojusz. W tym samym odcinku, Cameron odpada z programu.

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy

Kopalnia jest kiepskim miejscem na odpady

Dzięki, Dzięki Dzięki

Mike dziękuje Cameronowi za to, że zgodził się mu pomóc z jego problemem.

Cameron od dłuższego czasu prowadził badania na temat zachowania Mike'a i pyta się go czy cierpi na osobowość wieloraką. Mike początkowo się zdenerwował, ponieważ nie wiedział jak Cameron się o tym dowiedział, ani jakie ma zamiary. Cameron oznajmia Mike'owi, że pomoże mu poradzić sobie z jego osobowościami w zamian za to, że ten pomoże mu wyeliminować Scotta.

Wyspa skarbów Dr McLeana

S04E08 Cameron i Mike

Cameron ratuje Mike'a, kiedy pojawia się Vito.

Cameron przez cały odcinek pomaga Mike'owi w walce ze swoimi osobowościami. W pokoju zwierzeń, Cameron ujawnia, że wie w jaki sposób poszczególne osobowości się pojawiają, lecz nie wie w jaki sposób sprowadzić Mike'a z powrotem. Kiedy Mike przymierza kapelusz, Cameron popycha Zoey do wody, zanim mu go zdejmie. Podczas szukania Gwen i Sama, Mike zahacza koszulką o gałąź, przez co ta podciąga się do góry i pojawia się Vito. Cameron wówczas również ratuje Mike'a zakładając mu bluzkę z powrotem. Mike pyta się Zoey, czy tak jak on i Cameron zagłosuje na Scotta. Zoey głosuje jednak na Dakotę z powodu jej wielkiego wzrostu, oraz tym, że Zoey wiedziała, iż Scott posiadał figurkę niezwyciężoności. Scott sprytnie pyta się Camerona, czy pomógł Mike'owi z jego problemem, przez co ten przypadkowo wygadał mu o jego osobowości wielorakiej.

Grand Chef Auto

Cameron błaga Scotta o dochowanie tajemicy

Cameron prosi Scotta, by nie wygadał o tajemnicy Mike'a.

Na początku odcinka, Cameron próbuje przekonać Scotta, by nie wygadał innym o problemie Mike'a, ale przypadkowo dostarcza mu tylko więcej informacji na ten temat, np: jak sprawić by pojawił się Vito. Po chwili Cameron podchodzi do Jo, której zaoferował wspólny sojusz, gdyż uzupełniali by się wiedzą i sprawnością fizyczną, ale Jo wolała pozostać przy Lightningu. Scott przez cały odcinek szantażuje Mike'a, że jak ten nie pomoże mu wygrać, to powie Zoey, o jego chorobie. Ostatecznie Scott wygrywa wyzwanie i eliminuje Mike'a w nagrodę za zwycięstwo. Wówczas sojusz Camerona i Mike'a zostaje rozwiązany, a Zoey przekonuje się o prawdziwej naturze Scotta.

W górę, w górę, w moim żałosnym balonie

Sojusz ty, i ja JASNE

Jo zmusza Camerona do sojuszu.

Jo zakłada sojusz z Cameronem, po tym jak zdradziła Lightninga w poprzednim odcinku. Jo także zmusza go do sojuszu i pomagania jej w trakcie całego odcinka. Zmusza go do zbudowania jej maszyny do latania, oraz chronienia jej przed atakami Heather i kradnie jego maszynę do wytwarzania dymu, którą wygrał w pierwszej części wyzwania. Ostatecznie Cameron przeciwstawia się Jo i z pomocą Lightninga, który namówił go do tego, aktywuje bombę, którą zamontował w maszynie Jo. Pomimo tego, Jo po eliminacji chwali Camerona, za jego styl, na co on odpowiada "Twoja szkoła".

Jedz, puszczaj i bądź ostrożny

Cameron i Zoey spotykają się na drzewie, gdzie zakładają sojusz w celu wyeliminowania Scotta, który stał za eliminacją wielu ich przyjaciół w tym Mike'a. Cameron prosi też Lightninga, by się do nich dołączył, ale ten go ignoruje, a nieświadomy Cameron myśli, że Lightning się zgodził. Scott podczas drugiej części wyzwania, nie musiał nosić obroży, ponieważ jako pierwszy zjadł swoje danie (choć zamienił je z daniem Camerona). Lightning chce zdjąć z siebie obroże, lecz zostaje porażony wielokrotnie przez nią prądem. Cameron pomaga mu pozbyć się obroży w zamian za to, że on pomoże mu dotrzeć do mety. Lightning ostatecznie nie dotrzymał danego słowa Cameronowi, lecz ten wskoczył mu na barana. Ostatecznie obaj docierają pierwsi do mety, ale Cameron jako pierwszy dotyka masztu przez co wygrał, a tym samym "zdenerwował" Lightniga, tym, że "Ukradł mu nietykalność". Cameron z pomocą Zoey ostatecznie eliminuje Scotta w tym odcinku.

Zaczarowany Las

Pomimo nowej osobowości Zoey "Komandosa Zoey", Cameron nadal pozostaje z nią w sojuszu. Oboje chcą teraz wyeliminować nowe zagrożenie Lightninga, który jest teraz zły na Camerona, że "ukradł" mu nietykalność w poprzednim odcinku. Podczas wyzwania, oboje współpracują. Cameron wykorzystuje swą wiedzę, a Zoey nowo nabyte umiejętności przetrwania, by znaleźć Larry'ego. Jednakże Zoey przez większość odcinka, ratuje Camerona, przed wpadnięciem do toksycznego leju. Cameron zaczyna mieć wątpliwości co do Zoey, kiedy ta każe mu wziąć kwiat Larry'ego. Ostatecznie Zoey zdobywa kwiat i biegnie do mety, ale kiedy widzi, że Cameron jest w kłopotach, postanawia mu pomóc. W tym czasie, Lightning zabiera kwiat i pierwszy dociera do mety, dzięki czemu zdobywa nietykalność i ma prawo wyeliminowania jednej osoby. Wybiera Zoey, co sprawia, że Cameron i Lightning spotkali się w finale.

Totalna Porażka: Plejada Gwiazd

Wasze regaty, obiektem moich żartów

Finał przyjażni wersja 2 0

Cameron, Mike (Mal) i Zoey reaktywują swój sojusz.

Kiedy Chris ogłasza połączenie drużyn, Cameron, Mike (Mal) i Zoey zakładają sojusz w celu wejścia do finału. Podczas wyzwania, Mal niszczy pozostałe łodzie, a sam wsiada do innej. Cameron i Zoey próbują go dogonić. Podczas ceremonii eliminacji, Mal fałszuje głosy, tak by odpadł Cameron choć ten unika eliminacji z powodu faktu, że Duncan wysadził willę Chrisa.

Będziecie poszukiwać Zeeka

S05E09 Oni mówią złe rzeczy

Mal wmawia Cameronowi, że Gwen mówi złe rzeczy na jego temat.

Po tym jak Cameron dowiaduje się o sfałszowaniu głosowania przeciw niemu, traci zaufanie do wszystkich. Jednakże Mal'owi udaje się odzyskać jego zaufanie, oraz odwraca go od jego nowego przyjaciela, Gwen. Podczas wyzwania, Mal namawia Camerona, do zniszczenia nowo powstałego związku Courtney i Scotta, gdzie Mal popycha Camerona, tak by pocałował Courtney na oczach Scotta. Później Mal zrywa sojusz z Cameronem, a po za tym zostawia go wiszącego nad przepaścią. Cameron ostatecznie spada w przepaść, ale zostaje uratowany przez Gwen, dzięki czemu odzyskuje zaufanie do niej. Oboje też pomagają sobie przez resztę odcinka, w uwolnieniu Chrisa i reszty zawodników. Jednakże Cameron zostaje przygnieciony stertą kamieni, przez co musiał opuścić program z powodu odniesionych obrażeń

Członkowie

Sojusze Camerona
Uczestnik Utworzony w Zakończony w
Jo W górę, w górę, w moim żałosnym balonie W górę, w górę, w moim żałosnym balonie
Lightning Jedz, puszczaj i bądź ostrożnyy Jedz, puszczaj i bądź ostrożny
Mike Kopalnia jest kiepskim miejscem na odpady Grand Chef Auto
Zoey Jedz, puszczaj i bądź ostrożny Zaczarowany Las
Zoey Wasze regaty, obiektem moich żartów Będziecie poszukiwać Zeeka
Mal (fałszywy) Wasze regaty, obiektem moich żartów Będziecie poszukiwać Zeeka

Ciekawostki

  • Jo jest jedynym członkiem sojuszów Camerona, który nigdy nie był w finale.

Zobacz także

Cameron
Relacje Wszyscy | Anna Maria | Gwen | Jo | Lightning | Mike | Scott | Sierra | Zoey
Inne Sojusze Camerona