FANDOM

Spadam w Louvrze i zero pomocy
Can't Help Falling in Louvre
Sezon 3, Odcinek 9
S03E09 Cody podczas kolacji ze Sierrą
Premiera Flaga Kanady 18.11.2010
Premiera Flaga USA 09.08.2010
Premiera Flaga Polski 04.11.2010
Piosenka/i Kocham Paryż
Lokalizacja Paryż, Francja
Wyzwanie Złożyć znane rzeźby, kreacja modela
Zwycięzca/y Drużyna Amazonek
Wyeliminowana/y Lindsay
Przewodnik odcinków
Poprzedni
" Wyścig w Amazonii "
Następny
" Nowe dzieci Rocka "

Fabuła

Lindsay korzystała z pierwszej klasy w najlepsze. DJ dalej martwił się o krzywdzone przez siebie zwierzątka i przeszedł na dietę wegańską. W klasie ekonomicznej Owen i Tyler rozmawiali o swoich dziewczynach. Noah powiedział, że Izzy zagubiły się wszystkie klepki. W tym czasie Izzy przeszkadza Chefowi w pilotowaniu samolotu. Alejandro i Heather wymieniali zdania na temat swoich drużyn. Sierra objadała się lodami, szlochając, a Alejandro krył Codyego przed nią. Po chwili samolot wylądował w dość nie typowy sposób, a Izzy wystrzeliła się z krzesła, uderzając się w głowę. Chris nie miał czasu na wprowadzenie o Francji, więc przeszedł do konkretów. Lindsay bardzo przeżywała zakupy. Przypominała sobie znowu kim jest Tyler. Chris powiedział, że nie będzie czasu na zakupy. Wszyscy znaleźli się w Louvrze. Chris podał drużyną zdjęcia z ich figurami do złożenia. Drużyna Zwycięzców dostała Myśliciela, Drużyna Chris jest naprawdę BBBB słodki Venus, a Drużyna Amazonek rzeźbę Dawida. Chris podał zasady wyzwania i wypuścił "motywatorów". Noah odwrócił uwagę Yeti i Drużyna Chris jest naprawdę BBBB słodki mogła skoncentrować się na wyzwaniu. W Drużynie Amazonek Sierra dalej płakała, przez to, że Cody na nią zagłosował. Drużyna Zwycięzców miała już dużo znalezionych kawałków. DJ zobaczył wystawę poświęconą sztuce Egipskiej i wpadł na pomysł znalezienia antidotum na klątwę. W Drużynie Chris jest naprawdę BBBB słodki Izzy dosyć przeszkadzała, więc Alejandro odwrócił jej uwagę. Na Drużynę Amazonek napadł niedźwiedź. Sierra płakała dalej. Heather powiedziała, że to wina Cody'ego, i że powinien coś z tym zrobić. Courtney, Gwen i Heather zostawiły Sierrę i Codyego samych. Niedźwiedź również płakał. W Drużynie Chris jest naprawdę BBBB słodki, pozostał jeden kawałek do odnalezienia. Noah musiał wydobyć głowę z pomiędzy wiązek lasera, bo Alejandro i Owen nie zmieściliby się, a Tyler leżał nieprzytomny(z własnej woli). Cody próbował przeprosić Sierrę, lecz ona nie chciała go słuchać. Chris podszedł do nich i powiedział, że by wykonywali zadanie i zadał im piosenkę. Sierra powiedziała, że zaśpiewa dla Chrisa. Drużynie Amazonek i Drużynie Chris jest naprawdę BBBB słodki pomieszały się części. DJ w tym czasie znalazł identyczną figurę psa, którą stłukł w Egipcie. Lecz jazdę utrudniały mu atakujące go zwierzęta. Drużyna Chris jest naprawdę BBBB słodki składała swoją rzeźbę, a Owen zjadał obraz. Cody zaprosił Sierrę na kolację w "tle wieży Eiffla", ale Sierra mówiła, że Cody jest dla niej miły, bo nie ma wyboru, po czym makieta wieży Eiffla spadła na nich. Drużyny nieudanie składały rzeźby. DJ'a atakowały zwierzęta i zniszczyli prawie już kompletną rzeźbę Drużyny Zwycięzców. O mało co figurka psa się nie rozbiła. Złapała ją Izzy... ale i tak ją rozbiła robiąc sobie świetny ubaw, a DJ rozpaczał. Drużyna Amazonek wygrała. Drużyna Chris jest naprawdę BBBB słodki zajęła drugie miejsce, a Drużyna Zwycięzców ostatnie. DJ cieszył się, gdyż bardzo chciał wracać do domu, ale Chris powiedział, że czeka ich dogrywka. Trzeba było wykreować swojego modela. Cody i Sierra powrócili. Cody stanowczo kazał się zamknąć Sierrze. Po długiej rozmowie Sierra wybaczyła Cody'emu. Nadszedł czas dogrywki. Najpierw zaprezentował się model Lindsay - Tyler. Alejandro i Noah wybuchli śmiechem na jego widok, co go zirytowało. Nie miał zbyt dobrej opinii. Gwen mniej więcej wypadła tak samo. DJ był pewny przegranej i cieszył się, że wraca do domu. Ostatecznie jednak wygrał(dzięki swojej koszulce), a Lindsay z bólem wyleciała z programu.

Ciekawostki

Galeria

Zobacz także

Totalna Porażka w Trasie - odcinki
Przechadzka po Egipcie cz. 1 | Przechadzka po Egipcie cz. 2 | Zakręcony Czas w Japonii | Mróz w Yukonie, nie mogło być lepiej! | Ukochany Broadway | Podsumowanie: Łza Końca Problemów Bridgette | Spoliczkowana Rewolucja | Wyścig w Amazonii | Spadam w Louvrze i zero pomocy | Nowe dzieci Rocka | Moja upalna Jamajka | Podsumowanie: Ratunek przez Telefon | Gdy widzę Londyn to... | Greckie Ruiny | Z Archiwum 52 | Piknik pod Wiszącą Skałą | Kapitan Owen | Podsumowanie: Po Bólu!
Bitwa nad Niagarą | Chińska Bujda | Społeczeństwo Kłamiącej Afryki | Rapa Phooey! | Dziwne Przypadki | Podsumowanie: Hawajski Styl | Samoloty, pociągi i pojazdy na gorące powietrze | Aloha, Finał!