FANDOM

Stażyści często są wspominani przez Chrisa, jako ci, którzy testują
180px-Intern cliff.png
bezpieczeństwo zadań. Z reguły giną, ale Chris i tak uznaje, że zadania są bezpieczne. Z czasem pojawiają się oni na ekranie. Są odpowiedzialni za światła, przygotowanie materiałów do konkurencji, czy różnych ważnych informacji. W Totalnej Porażce: Zemście Wyspy jedną z nich zostaje Dakota. Stażyści pracują też w Podsumowaniach Planu Totalnej Porażki i Totalnej Porażki w Trasie.

Wyspa Totalnej Porażki

odc. 2. Owen przed skokiem z klifu zaznaczył, że zawsze musi skoczyć przedskoczek. Chris powiedział, że wszyscy stażyści są ranni i skoczył wtedy Szef.

odc. 6. Chris powiedział, że stażyści, którzy mieli spędzić noc w lesie nie wrócili (najprawdopodobniej z powodu niedźwiedzia). Potem jeden ze stażystów przyniósł pizzę dla kamerzystów, filmujących obóz Susłów.
250px-PizzaIntern.png
odc. 11. Przed rozpoczęciem drugiej konkurencji jeden stażysta wystąpił w roli dublera Chrisa i skoczył młynkując za mównicę, z której wyłonił się Chris. Miało mieć taki efekt, że to Chris zrobił młynek.

odc. 15.: Chris ogłosił, że tym razem zadaniem będą tak szalone tortury, że kilku stażystów wylądowało na ostrym dyżurze. Przyznał też, że stażyści stracili tygodnie, by znaleźć najbardziej obrzydliwe, złe, krwiożercze i głodne żółwie na całej wyspie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki