FANDOM

Staci
Toksyczne Szczury
100px-Staci
Płeć Kobieta
Kolor włosów Brązowe
Kolor oczu Ciemnoniebieskie
Eliminacja TPZW: Większe! Gorsze! Brutalniejsze!
Miejsce TPZW: 13
Wrogowie Anna Maria
Dubbing CAN: Ashley Peters
PL: Joanna Górniak

Staci jest uczestniczką Totalnej Porażki: Zemsty Wyspy gdzie konkurowała w drużynie Toksycznych Szczurów.

Osobowość

Niewiele można powiedzieć o osobowości Staci ze względu na jej ograniczony czas udziału w programie. Staci często gada o swojej rodzinie o których ma wysokie mniemania, i często o nich opowiada czym denerwuje innych. Spędza tyle czasu na rozciąganiu faktów o swojej rodzinie że zapomina o rzeczach które są naprawdę ważne. Ogólnie rzecz biorąc, Staci wydaje się być miłą dziewczyną, ale w pewnym stopniu denerwuje innych swoim gadaniem. Może to oznaczać, że Staci nie jest społecznie przystosowana i może niemieć żadnych przyjaciół.

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy

S04E01 Przegrana Staci

Staci otrzymuje Toksyczną piankę przegranych.

Staci po raz pierwszy pojawiła się w Większe! Gorsze! Brutalniejsze! wraz z innymi uczestnikami. Opowiada Annie Marii o tym jak jej przodkowie wymyślili olejek do opalania. W rezultacie Staci zaczyna się dusić od lakieru do włosów, który pryska Anna Maria. Po tym jak Chris wysadza statek, Staci zaczyna się topić i opowiada jak jej przodkowie wynaleźli koło ratunkowe. Wtedy Mike i Zoey starają się jej pomóc. Po chwili rozmowy kto ma uratować Staci, ta łapie głowę Mike'a i wciąga go pod wodę, więc Zoey musi uratować ich oboje. Po wyjściu na plaże, Staci zaczyna opowiadać jak jej przodkowie wynaleźli pływanie. W czasie wyścigu przez las do mety, Staci jako ostatnia dobiega do mety i jest umieszczona w drużynie Toksycznych Szczurów. Wtedy też opowiada o tym jak jej przodkowie wymyślili i wygrali maraton. W czasie wyzwania Staci nie pracuje, ale znów kłamie odnośnie swoich przodków ku niezadowoleniu kolegów z drużyny. Gdy okazuje się, że Szczury przegrywają wyzwanie, Staci znów zaczyna opowiadać o przodkach denerwując kolegów z drużyny. Podczas ceremonii eliminacji, Staci i Dakota są ostatnimi kandydatkami o piankę. Jednak ostatecznie to Dakota zostaje w programie, a Staci otrzymuje Toksyczną Piankę Przegranych. Gdy ją trzyma, nagle wypadają jej wszystkie włosy. Staci jako pierwsza zostaje wystrzelona z Miotacza Wstydy. Wtedy ponownie, zaczyna gadać o swoich przodkach, a zirytowany tym Chris, wystrzeliwuje ją poza wyspę.

S04E13 (Staci i Larry)

Staci w ustach Larry'ego w finale.

W Mózg kontra Tężyzna - Ostateczna bitwa, można było zobaczyć Staci z resztą wyeliminowanych zawodników, gdzie razem z innymi kibicowała Cameron'owi w finale. Gdy zmutowane zwierzęta zaczęły atakować zawodników, widać Staci w ustach Larry'ego jak mówi o jednym ze swoich "krewnych" póki Larry nie zamyka ust. Cameron zdołał ocalić ją strzelając w słaby punkt Larry'ego. Na koniec, Staci wraz z pozostałymi zawodnikami, opuszcza wyspę i śmieje się gdy Chris zostaje aresztowany.

Występ

Total Drama Reloaded

Oryginalny projekt Staci

Oryginalny projekt Staci.

Oryginalny projekt Staci miał jasny blond włosy związane niebieską gumką, co zostało zmienione na zmodyfikowaną wersje oryginalnych włosów Zoey tyle że są krótsze. Jej płaszcz był pierwotnie koloru koralowego różu który został zmieniony na mocny róż który również otrzymał dwie purpurowe kieszenie i purpurowe rękawy. Jej spodnie były pierwotnie koloru ciemnoniebieskiego, ale zostały zmienione na jasny fiolet. Linie na jej kolanach zostały usunięte, nos został zmniejszony, a jej kształt stał się mniej okrągły, a teraz nieco przypomina kształt Sadie i Sugar. Jedynie jej buty pozostały bez zmian ale zostały poprawione graficznie.

Taśma przesłuchań

Kliknij tutaj, aby zobaczyć audycję Staci.
S04E00 Staci podczas audycji

Staci w swoim pokoju.

W swojej audycji Staci twierdzi, że to ona wygra Totalną Porażkę: Zemstę Wyspy dlatego, że pochodzi z dużej rodziny. Następnie Staci wskazuje kijem na zdjęcia swych przodków. Staci mówi, że widelce wymyślił jej pradziadek, talerze jej ciotka, a podłogę wujek. Na końcu Staci jest podekscytowana tym, że mówi o swojej rodzinie i ma nadzieje, że wszyscy będą pod wrażeniem.

Ciekawostki

Galeria

Zobacz także

Wyeliminowana z Totalnej Porażki: Zemsty Wyspy
Wcześniej Odcinek Kolejny
N/A Większe! Gorsze! Brutalniejsze! Dakota
Toksyczne Szczury
B | Brick | Dakota | Dawn | Jo | Lightning | Sam | Scott | Staci