FANDOM

Heather miała dziesięć fryzur, więcej niż jakakolwiek inna postać w Totalnej Porażce. Spowodowane było to tym, że ogolono jej głowę w Jak spękasz, to wylatujesz.

Wyspa Totalnej Porażki

Początkowo, włosy Heather sięgały jej do pasa, które czasami wiązała w koński ogon. Podczas półfinału pierwszego sezonu, Heather musiała dać ogolić sobie głowę Szefowi z powodu wyzwania Lindsay które musiała wykonać by pozostać w grze. Udaje jej się nabyć perukę już w następnym odcinku, która jest łudząco podobna do peruk noszonych przez Lindsay i Sadie w Czynnik fobii, z wyjątkiem tego, że jest dłuższa, nie ma pasemek i jest koloru ciemnoszarego (zbliżony do koloru jej prawdziwych włosów). Peruka ta nie jest do niej dopasowana gdyż spada jej z głowy w Najbardziej dramatyczny odcinek ze wszystkich, Uwaga, potwór! i Poszukiwanie kosmicznych jaj i nawet jej nie nosiła w Wyspa Totalnej Totalnej Totalnej Porażki.

Plan Totalnej Porażki

Heather w drugim sezonie wciąż nie miała włosów. Dalej nosiła ciemnoszarą perukę z podniesioną grzywką do góry. W Poszukiwanie kosmicznych jaj, peruka spada przez stalową kratownice po tym jak Heather została postrzelona w plecy z paintballa, i nigdy jej już nie odzyskała. Heather srodze akceptuje fakt, że nie ma peruki i próbuje kontynuować swój udział w programie, nie myśląc o tym że pokazuje się łysa w telewizji.

W Milion dolarów P. C. Heather postanawia zrobić sobie nową perukę z włosów Courtney gdyż uważa że włosy Courtney są o wiele ładniejsze od włosów pozostałych zawodniczek. Jednak zdobycie włosów Courtney okazało się trudniejsze niż Heather sądziła, i zamiast tego zdobywa czerwoną perukę pasującą do prehistorycznego tematu wyzwania. Początkowo nie chciała wziąć tej peruki gdyż śmierdzi surowym mięsem, ale gdy Chris jej powiedział że i bez niej wygląda jak "dzikuska" zmienia ona zdanie. Podczas wyzwania, olbrzymi pterodaktyl atakuje Heather i zabiera jej nową perukę. Na szczęście dla niej, pterodaktyl wraca by odzyskać jajo które jej drużyna wygrała. Heather wtedy widzi szanse i rzuca się na pterodaktyla i odzyskuje perukę. Ma ją do końca odcinka, a także w następnym odcinku.

Po jej eliminacji w Dzieci za milion dolarów, Heather daje perukę Leshawnie jako akt przyjaźni i złośliwości.

W Podsumowanie III, Heather zyskuje trzecią perukę, czarne afro. Warto jednak zauważyć że jest to tylko tymczasowa peruka, gdyż gdy Bridgette zauważyła jej nową perukę, Heather jest wyrażnie niezadowolona. Może to świadczyć że Heather pewnie tylko dlatego ją założyła by nie pokazać się kolejny raz łysa w telewizji. Zostało to potwierdzone w Bunt w studiu i Kto będzie milionerem? w których Heather nie nosiła tej peruki.

Począwszy od Wyścig celebrytów Planu Totalnej Porażki - powrót! włosy Heather częściowo odrosły i teraz może je wiązać w krótki kucyk. Jest również postrzegana, nosić czwartą perukę która jest podobna do fryzury Gwen. Prawdopodobnie tylko dlatego ją nosiła by zadrwić i zawstydzić Gwen. W jej pokoju widać parę innych peruk, które pojawiły się w tle.

Totalna Porażka w Trasie

Przez cały trzeci sezon, Heather wiąże włosy w krótki kucyk jaki miała w Wyścig celebrytów Planu Totalnej Porażki - powrót!

W Samoloty, pociągi i pojazdy na gorące powietrze, po tym jak Sierra wysadziła samolot, straciła wszystkie włosy. Heather okazuje jej współczucie, mówiąc, że żadna dziewczyna nie powinna pokazywać się łysa w telewizji. Potem znajduje jej jakieś nakrycie głowy którym może zakryć swoją łysinę.

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy

W czwartym sezonie, włosy Heather odrosły do ich pierwotnej długości, jakie miała na Wyspie Totalnej Porażki.

Totalna Porażka: Plejada Gwiazd

Przez cały piąty sezon, Heather ma włosy związane w długi koński ogon który czasami nosiła na Wyspie Totalnej Porażki.

Ciekawostki

  • Przez całą Wyspę Totalnej Porażki, Heather ma płaską głowę, nawet po tym jak została ogolona. Jednak od Wyspa Totalnej Totalnej Totalnej Porażki, jej głowa jest okrągła, najprawdopodobniej zaktualizowano jej wygląd, aby jej głowa wyglądała bardziej realistycznie. Ten nowy projekt pozostał przez cały Plan Totalnej Porażki aż do Wyścig celebrytów Planu Totalnej Porażki - powrót! gdzie ma znowu płaską głowę, najprawdopodobniej dlatego, że włosy Heather odrosły, i tym samym okrągła głowa nie jest już konieczna.
  • W Poszukiwanie kosmicznych jaj, Heather twierdzi że odkąd została ogolona maszynką Kucharza, włosy jej rosną rzadkie i słabe. To może świadczyć dlaczego włosy tak wolno jej odrosły.
  • Trzecia peruka Heather to peruka afro. Jak na ironię, Heather często naśmiewała się z Leshawny gdy jej włosy pod wpływem wilgoci układały się w afro.
  • Każda nowa peruka Heather, była widziana coraz krócej. Pierwszą ciemnoszarą perukę, Heather miała przez trzy odcinki, czerwoną prehistoryczną perukę miała przez dwa odcinki, perukę afro przez odcinek a perukę wyglądającą jak włosy Gwen przez kilka sekund.
  • Istnieje kilka ciekawostek w których Heather ma swoje oryginalne włosy, mimo że powinna być łysa, nosić perukę albo mieć swój krótki kucyk na Planie Totalnej Porażki:
    • W promocyjnym zdjęciu Planu Totalnej Porażki, Heather ma swoje normalne włosy.
    • W Uwaga, potwór! ten błąd powtarza się kilka razy:
      • Kiedy wysiada z autobusu i wpada na Gwen, na jej peruce widać pasemka jak w jej naturalnych włosach, choć zwykle jest postrzegana bez nich.
      • Kiedy Szef wypędza szopa z bufetu, ma swoje normalne włosy.
      • Na krótko gdy Trent zepchnął Heather z drogi gdy próbowała wysiąść z przyczepy, też miała swoje normalne włosy.
      • Kiedy wszyscy śpią w dmuchanym zamku, ma swoje normalne włosy które zmieniają się z powrotem w perukę, gdy się obudziła.
      • Pod koniec wyzwania z jedzeniem, kiedy Chris wyjawił że jedzenie jest sztuczne, znowu ma swoje normalne włosy.
    • W Poszukiwanie kosmicznych jaj, kiedy Heather uciekała przed Kucharzem, widać było pasemka na jej peruce.
    • W końcówce Beth w Kto będzie milionerem? kiedy wszyscy stoją przy nieprzytomnej Beth, Heather ma swoje normalne włosy.
    • W Wyścig celebrytów Planu Totalnej Porażki - powrót! gdy wszyscy czekają na zewnątrz rozdania nagród Gemmy, Heather zamiast swojego krótkiego kucyka ma swoje normalne włosy.

Galeria

Fryzury i peruki Heather

Kolaż wszystkich fryzur Heather w całej serii.

Zobacz także

Heather
Relacje Wszyscy | Alejandro | Beth | Bridgette | Chris | Cody | Courtney | DJ | Duncan | Gwen | Harold | Izzy | Leshawna | Lindsay | Owen | Sierra
Inne Fryzury Heather | Sojusze Heather

Więcej z Fandomu

Losowa wiki