FANDOM

Szef Hatchet
100px-ChefCocksEyebrow
Płeć Mężczyzna
Kolor oczu Czarne
Związki Nieznana Dziewczyna (zerwanie)
Przyjaciele Blaineley, Chris
Wrogowie Wszyscy (z wyjątkiem przyjaciół)
Przezwiska kucharz, szef kuchni, szefunio, Pan Kucharz, cuchnący bobasek, manekin, psychopatyczny kucharz
Dubbing CAN: Clé Bennett
PL: Miłogost Reczek

Szef Hatchet jest prawą ręką Chrisa oraz kucharzem w programie.

Wygląd i Charakter

Jest bardzo wysokim i muskularnym Afrokanadyjczykiem. Zwykle ubrany jest w strój kucharski, ale często się przebiera. W programie odpowiada za przygotowanie paskudnego jedzenia dla uczestników choć potrafi też gotować smakowite potrawy, jeśli wymaga tego zadanie oraz pomoc Chrisowi przy organizacji konkurencji (np. jako sędzia w grze w zbijaka, juror w konkursie talentów, szukający w grze w chowanego, a dwukrotnie również jako prowadzący program). Ponadto potrafi pilotować samolot i helikopter. Jest nerwowy, krzykliwy i przerażający, ale również przebiegły i zachłanny. Trzykrotnie próbował wchodzić w układy z uczestnikami. Jest rozgoryczony tym, że nikt nie docenia jego pracy. Nie znosi uczestników programu, poza Justin'em i Alejandro, którzy mu się podobają.

Wyspa Totalnej Porażki

Zawodnicy mieli okazję poznać go w odcinku Miejsce takie sobie cz. 1, kiedy serwował im pierwszy
160px-HaroldYelledAt

Odmówisz mu jedzenia Tego obrzydlistwa?

posiłek złożony z ruszającej się brei. Ciągle na nich krzyczał i denerwował się, że marudzą i mają jakieś zastrzeżenia. Wściekł się na: Harolda (powiedział, że grozi mu hipoglikemia, jeśli nie spożyje cukru), Owena (nazwał go świrusem), Leshawnę (zajęła się Evą, a nie talerzem), Lindsay (powiedziała, że musi unikać białego cukru, białej mąki i nabiału), Gwen (narzekała na to, że jedzenie się rusza) i Geoffa (poprosił Chrisa o pizzę).

W odcinku Miejsce takie sobie cz. 2 okazało się, że Chef pełni na wyspie też inne funkcje. Był przed skoczkiem i testował bezpieczeństwo skoku z klifu. Mimo, że o mało nie zjadły go rekiny Chris uznał, że wszystko jest w porządku.

Na początku odcinka Wielkie Spanie Chef ugotował bardzo pyszne jedzenie. Zmęczeni dwudziesto-kilometrowym biegiem, zawodnicy szybko je zjedli. Potem okazało się, że to tylko część perfidnego
Pył

Baletnica Chef w zadaniu

planu Chrisa. Miało to utrudnić zadanie uczestnikom. Później asystował mu przy ich usypianiu: grał na harfie przebrany za baranka, gdy Chris czytał bardzo nudne bajki, oraz rozsypywał pył usypiający.

W odcinku Awantura przy grze w zbijaka Chef został sędzią w grze w zbijaka.

W Niezbyt sławni był jurorem w konkursie talentów. Oceniał zawodników w skali od 0 do 9. Przyznał 9 pkt. Haroldowi, 8 pkt. - Trentowi, 6 pkt. - Justinowi, po 2 pkt. - Bridgette i DJ'owi i żadnego punktu Heather.

Podczas odcinka Czynnik fobii pomagał Chrisowi w niektórych zadaniach: wystąpił w stroju olbrzymiego pająka i przestraszył Leshawnę
120px-Deer11

Umiesz się przed nim chować?

oraz pilotował awionetkę z Izzy i Owenem na pokładzie.

Podczas trwania wyzwania w Polowanie złej woli szedł popływać sobie akurat w momencie, gdy Beth szła do stołówki, by zdobyć czipsy dla Heather. Gdy wracał, dziewczyna wychodziła. Że ktoś jest w jadalni, dowiedział się gdy figurka wypadła Beth z kieszeni, a potem usłyszał skrzypnięcie podłogi. Zanim zdążył zareagować, dziewczyna uciekła do lasu, wraz ze zdobyczą.

120px-Trust31

Pielęgniarka

W drugiej konkurencji odcinka Komu możesz zaufać? przyniósł zawodnikom ryby fugu do przygotowania.Wraz z Chrisem liczył, że Geoff się zatruje. Dotknęło to Trenta i Szef, przebrany za pielęgniarkę, wziął chłopaka do "szpitala" i tam dał mu bardzo bolesny zastrzyk, z czego miał niezłą zabawę. Później nasmarował olejem sanki, by były szybsze. Na koniec przyprowadził Trenta na wózku inwalidzkim na miejsce ostatniej konkurencji, gdzie chłopak mógł się cieszyć ze zwycięstwa drużyny.

W Podstawy musztry  tym razem to Chef prowadził program. Rano wezwał wszystkich przez głośnik do Portu Wstydu. Tam, przebrany w żołnierski strój, przedstawił zasady gry. Cały czas mówił trzymając przy ustach głośnik. Wszyscy muszą całkowicie słuchać jego rozkazów. Zadania mają na celu eliminację wszystkich mięczaków. Pozostanie jeden, który zagwarantuje drużynie nietykalność. Kazał też zwracać się do siebie per Panie Kucharzu. Pierwszym zadaniem było trzymanie canoe nad głową. Zadanie będzie trwało tak długo, aż ktoś zrezygnuje. Dopiero wtedy będzie jedzenie, którym okazały się resztki ze śniadania. Gdy uczestnicy jedli śmieci, on z Chrisem zajadał smakołyki w bufecie. Dał zawodnikom na zjedzenie tylko 10 min., a potem zrobił im wieczorny trening, polegający na tańczeniu, tak jak on. Kazał Duncanowi zrobić 20 pompek, za to ,że ten wyłączył magnetofon. Potem o północy kazał napisać zawodnikom esej na 300 słów o tym jak bardzo go kochają. Dał im na to 3 h. Tym którzy się zostali, dał 2 h snu. Po tym kazał im biec na torze przeszkód tak długo, aż wszyscy
S01E12 Gratuluje żołnierzu

Zawsze pójdę z tobą na wojnę.

zejdą poniżej 1 min. Gdy Harold najadł się błota, wyeliminował go z gry i kazał pójśc do szpitala. Kazał Duncanowi zrobić kolejne pomki, gdy ten wyśmiewał się z LeShawny. Duncan pocałował go w nos, co doprowadziło Szefa do szewskiej pasji. Kazał on spędzić punkowi resztę nocy w szopie na łodzie. Był wściekły, gdy zorientował się, że ktoś wykradł mu jego deser. Rano pozostałej szóstce kazał wisieć do góry nogami. Osobą, która najdłużej wytrzymała, była Gwen. Szef pogratulował gotce i powiedział, że chętnie spotka się z nią na wojnie. Uronił też łzę. Nie rozdawał co prawda pianek na Ceremonii przy Ognisku, ale był tam obecy i pomógł Chrisowi, wrzucić Courtney do Łódki Przegranych.

W odcinku Ekstremalna tortura  Chef powrócił do starej fukcji, czyli prawej ręki Chrisa. Pokazał jak powinno się skakać na sofę. Grał na harfie, gdy Chris ogłaszał, że nagrodą w zadaniu będzie przenośny luksusowy prysznic. Potem wypuszczał rozszalałego łosia z zagrody. Po śniadaniu znalazł na talerzu liścik miłosny, którego przeczytał tytuł ("Dla dziewczyny o uwodzicielskich oczach") i wyrzucił. Był zszokowany tym, że napisał to Harold do LeShawny. Okazało się, że Szef czytał wielokrotnie te listy. Stwierdził, że były pikantne.

Szefunio

Przecież nic takiego Chef nie robi

Gdy zawodnicy wchodzili do stołówki w Posiłek obrzydliwości, wspólnie z Chrisem śmiał się na myśl, co obaj przygotowali obozowiczom. Było to aż 9 obrzydliwych dań, z których był bardzo dumny. Zafascynowało go danie zrobione z odpadów. Chris powiedział, że przegrana drużyna miała spędzić 2 dni na wyspe z Szefem. Na to ten złowieszczo się uśmiechnął. Później wyraził swoje niezadowolenie z tego, że jego praca nad delfinimi hot-dogami poszła na marne. Żalił się, że nikt nie docenia jego pracy. Razem z innymi zwymiotował na widok wymiocin z żywym karaluchem.

Chef Hatchet i Lindsay

Szef jako fryzjer.

W czasie wyzwania w odcinku Mów mi wujku Chef cały czas asystował Chris'owi i wykonywał na zawodnikach tortury: strzelał żółwiami karne na bramkę Duncana, nakładał woskową maseczkę na twarz Lindsay, próbował obciąć jej włosy piłą, wyrwał włosy z nosa Gwen, poraził Izzy prądem i nałożył jej maseczkę z trującego bluszczu. Miał cały czas założoną maskę hokejową.

S01E16 Heather za plecami śpiącego Chefa

Heather próbuje wykonać zadanie powierzone przez Chrisa.

Pojawił się na samym początku odcinka Skarby, w stroju pirata i odsłonił skrzynie ze skarbami. Heather miała za zadanie zdobyć klucz, znajdujący się w lodówce Szefa. Szła cichutko na palcach, ale Szef był w lodówce z tasakiem w ręku i pogonił ją. Potem spał sobie, gdy w tym czasie Heather ponowiła próbę zdobycia klucza. Tym razem się jej udało. 

W odcinku Ukryj się i bądź podstępny miał za zadanie znaleźć wszystkich uczestników. Był zaopatrzony w pistolet na wodę. Każdego uczestnika, którego znalazł miał polać wodą, zanim ten dobiegnie do bazy. Chris twierdził, że Szef ma doświadczenie, potwierdzone dyplomem w łapaniu ludzi. Szef pokazał możliwości pistoletu na Chrisie, przez co tego zmiotło na daleką odległość. Po 10 min. od schowania się uczestników,
120px-Hide23

Łowy szefunia

zaczął szukać. Najpierw przybiegł wezwany przez Chrisa, który znalazł Lindsay, ale ją tylko wystraszył. Potem znalazł ją i Heather w kuchni. Wypłoszył z tamtąd dziewczyny i zaczął je gonić. Trafił je, gdy były w Porcie Wstydu. Potem znów przeczesywał kuchnię, gdy usłyszał na górze kichnięcie. To była Izzy, która stała na belce pod sufitem. Nagle dziewczyna skoczyła i zaczęła walczyć z Szefem. Dała mu niezłego kopa w twarz i uciekła. Szef zaczął ją gonić, ale ona poślizgnęła się na kałuży i wpadła do wody. Później znalazł Bridgette, opryskaną przez skunksy, Geoffa na czubku drzewa i Gwen pod trawą. Potem Heather przyprowadziła mu DJ'a i Owena. Później Szef wytropił Duncana w jaskini. Jedyną osobą, której nie znalazł była Leshawna. Był pełen uznania, że wpadła na pomysł schowania się pod wodą.

Podczas Przedniej zabawy widziany był tylko raz jak stał na mecie i powiewał chorągiewką, gdy ktoś mijał linię mety.

Na początku Haku, liny i trudnego zadania wraz z Chrisem uciekł Łódką Przegranych z Wyspy, zaraz potem jak obozowicze obejrzeli horror o psychopatycznym mordercy. Tak naprawdę obydwaj zostali. Szef przebrał się za zabójcę i miał wyłapywać uczestników i zanosić do namiotu w którym siedział Chris i
S01E19 Szef w stroju zabójcy
wszystko oglądał na monitorach. Najpierw zaczaił się na Izzy i Owena, którzy akurat obściskiwali się w krzakach. Uciekli mu, ale ich dogonił. Wtedy Owen rzucił Izzy w jego łapy i uciekł do namiotu. Tam właśnie Szef zaprowadził dziewczynę. Niedługo potem do namiotu wbiegł wrzeszczący DJ, który przestraszył się Heather. Dopiero tam zobaczył Szefa, ale nie przeraził się aż tak bardzo. Kolejną ofiarą była Heather, którą Szef przyłapał, gdy chciała wziąć kąpiel. Później złapał Geoffa, gdy ten szukał lodziarza. LeShawnę spotkał w kuchni, gdy znalazł ciasteczka. Dziewczyna sprowokowała go, ale i tak ją złapał. Potem spotkał się z Duncanem i stoczył z nim walkę, którą ostatecznie przegrał. W namiocie okazało się, że na Wyspie jest prawdziwy psychopatyczny zabójca, który znalazł Gwen. Szef z innymi pobiegł ją ostrzec.

Podczas zadania w Obłędzie na Wawanakwa zanosił na tył kuchni pełny kosz na śmieci, gdy Izzy trafiła w niego nabojami usypiającymi. Później przygotował dla Gwen dania z kaczki, jako nagrodę za wykonane zadanie.

W Próbie potrójnie uzbrojonego triathlonu widziany był raz jak podawał uczestnikom dania do pierwszego zadania

Po ulewie w odcinku Obóz rozbitków Rozmawiał chwilę z Chrisem o zniknięciu zawodników. Postanowili pójść do kryjówki ekipy. Później urządził sobie z Chrisem imprezę. Kiedy pojawili się uczestnicy był lekko zdziwiony. Był zszokowany kiedy zobaczył, że Owen rozmawia z kokosem.

Przez odcinek Wielka stopa był gospodarzem programu. Powiedział wszystkim uczestnikom, że Chrisa nie ma i on tu teraz rządzi. Duncan prosił go o litość, ale chciał w ten sposób ukraść mu noktowizor. Szef powiedział, żeby się wziął w garść. Rozdał torby dla Gwen i Heather oraz dla Duncana i Owena. Opowiedział też im historie o wielkiej stopie, na którą muszą uważać. Później, gdy uczestnicy dobiegali do totemu, Owen przybiegł do Szefa i zjadł mu wszystkie ciastka. Szef się mocno zdenerwował i ogłosił zwycięstwo dziewczyn, które pierwsze dotknęły totemu. Na eliminacji rozdawał pianki. Wyeliminowany został Duncan, który w łódce przegranych był straszony przez Szefa bądź Wielką Stopę (postać cały czas zrzucała maski).

Ciekawostki

Galeria

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Szef Hatchet

  • Nieaktywny Szef

    6 wiadomości
    • Raccja, w tym sezonie go prawie nie ma,a jak jest to zwykle milczy. Ale za to w setnym odcinku TP do wymiatał. Najlepsze jego teksty w odcinku...
    • Racja, w setnym odcinku wymiatał :)