FANDOM

Taylor
Taylor
Płeć Kobieta
Kolor włosów Brązowe
Kolor oczu Czarne
Eliminacja TPWW: W Dubaju jak w raju
Miejsce TPWW: 13
Rodzina Kelly (matka), tata
Przyjaciele Kelly
Dubbing CAN: Bryn McAuley
PL: Agnieszka Mrozińska

Taylor jest zawodniczką Totalnej Porażki: Wariackiego Wyścigu, gdzie konkurowała w drużynie Matka i córka wraz z Kelly.

Osobowość

Taylor pochodzi z zamożnej rodziny. Jest rozpieszczonym dzieckiem, więc zawsze dostaje to co chce. Przez takie wychowanie rodziców, Taylor stała się złośliwa, niewdzięczna i pyskata do własnej matki, którą bardzo często obraża. W Hawajski miesiąc ogniowy, Kelly nie wytrzymuje i wyjawia, że wszystkie trofea jakie "zdobyła" są ze sklepu jej ojca, które dostawała pocztą.

Wygląd

Nastolatka ma lekko opaloną cerę, czarne oczy i brwi. Ma duże usta, pomalowane różową szminką, a jej brązowe włosy sięgają do ramion. Ubrana jest w beżową bluzkę na ramiączkach, przepasaną paskiem i krótką, białą spódniczkę. Na nogach ma czarne, skórzane kozaki na koturnie, wraz ze złotymi zapięciami. Również złota jest bransoletka widniejąca na prawej ręce Taylor.

Ciekawostki

  • Nie cierpi awokado.
  • Uwielbia odnosić sukcesy.
  • Nie cierpi bydła.
  • Jest córeczką tatusia i sama przyznała, że razem najlepiej się dogadują.
  • Taylor jest jedynaczką.
  • Dziewczyna ma swoje własne karty kredytowe, na dodatek dostaje ona ciągle kieszonkowe od rodziców.
  • Kiedyś wstrzymywała oddech na bardzo długo, dopóki Kelly nie kupiła jej upatrzonego domku dla lalek. Jak sama potem stwierdziła by on kiczowaty i znudził jej się już po pierwszej zabawie nim.
  • W oryginalnej wersji dubbinguje ją ta sama osoba co Amy i Samey.
  • Jej trofea są ze sklepu z nagrodami, który kupił jej tata.
  • Buty nastolatki są zrobione z prawdziwej skóry.

Galeria