FANDOM

Studio Podsumowania

Studio Podsumowania.

Totalna Porażka Podsumowanie (ang. Total Drama Aftermath) to talk show, emitowany podczas Planu Totalnej Porażki i Totalnej Porażki w Trasie. Cały program oddzielony jest od konkurencji, a odbywa się w dużym studiu, pełnym fantastycznych mebli z dużym ekranem plazmowym. Program ma dwóch gospodarzy na Planie Totalnej Porażki i trzech w Totalnej Porażce w Trasie, którzy rozmawiają z wyeliminowanymi uczestnikami. Gospodarze przeprowadzają wywiad z zawodnikami o ich doświadczeniach z programu i o tym, jak się czują po swojej eliminacji. Uczestnicy, którzy nie konkurowali w danym sezonie, pojawiają się w Podsumowaniu jako komentatorzy. W każdym Podsumowaniu, wyeliminowani uczestnicy, którzy udzielili wywiadu, od następnych odcinków stają się komentatorami.

Gospodarze

Goście specjalni

Plan Totalnej Porażki

Totalna Porażka w Trasie

Części programu

  • Wywiad: Blaineley, Bridgette i Geoff przeprowadzają wywiad z gośćmi Podsumowania, zadając im różne pytania. Komentatorzy również zadają gościom pytania w razie potrzeby.
  • To musiało zaboleć: Nieemitowane materiały z różnych odcinków, pokazujące jak uczestnicy zostają ranni.
  • Prawda albo...: Gra polegająca na tym, że gospodarze zadają gościom pytania, na które muszą szczerze odpowiedzieć, bo jak nie to zostaną poważnie ranni. Ta część programu jest zmieniana co każde Podsumowanie i nosi różne nazwy. Przykłady:
    • Prawda albo Młotek: Jak gość skłamie, zostanie uderzony gigantycznym młotkiem.
    • Prawda albo Kowadło: Jak gość skłamie, z dużej wysokości spadnie na niego kowadło.
    • Prawda albo Porażenie prądem: Gość siada na krześle elektrycznym i jak skłamie to zostanie porażony prądem.
  • Materiał z ukrytej kamery: Blaineley, Bridgette i Geoff pokazują nieemitowane klipy, podczas gdy gość próbuje zaprzeczyć pewnym faktom.
  • Wideo gość: Fan Planu Totalnej Porażki i Totalnej Porażki w Trasie jest połączony ze studiem Podsumowania i może zadać kilka pytań jednemu z gości.
  • Uciekinierzy Totalnej Porażki: Część programu pokazywana tylko w Totalnej Porażce w Trasie, gdzie pokazywane są różne filmiki z Duncanem i Ezekielem, którzy zaginęli po wykonaniu Skoku Wstydu.

Odcinki

Plan Totalnej Porażki

Totalna Porażka w Trasie

Wideo gość

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej odwiedź stronę, Wideo goście Totalnej Porażki Podsumowanie.

Piosenki

Wyłącznie w Totalnej Porażce w Trasie.

Komentatorzy

Plan Totalnej Porażki

S02E06 - Piosenka Trenta wywołuje łzy

Loża szyderców, czyli uczestnicy którzy niedostali się na Plan Totalnej Porażki.

Totalna Porażka w Trasie

S03E012 - Reakcja na taniec Leshawny

Loża szyderców, czyli uczestnicy którzy niedostali się do Totalnej Porażki w Trasie (oprócz Geoffa).

Ciekawostki

  • Wszystkie odcinki Podsumowania w Planie Totalnej Porażki, noszą tytuł, który brzmiał po prostu "Podsumowanie: _" (rzymska liczba mówiąca, które to już Podsumowanie). Natomiast Podsumowania w Totalnej Porażce w Trasie również mają w tytule "Podsumowanie: _____________" z dodatkowym tytułem po nim.
    • W oryginalnej wersji, Podsumowanie: Hawajski Styl, brzmi Hawaiian Style, który jest jedynym Podsumowaniem niemającym słowa "Podsumowanie" w tytule.
  • Piosenka tematyczna Totalnej Porażki Podsumowanie jest odmianą pełnego motywu muzycznego Entertainment Tonight.
  • Studio Podsumowania okazuje się znajdować na opuszczonym planie filmowym co widać w Bunt w studiu.
  • Kto będzie milionerem? Podsumowanie: Po Bólu! i Podsumowanie: Hawajski Styl to jedyne Podsumowania, w których nie przeprowadzono wywiadu z specjalnymi gośćmi.
  • Jest to pierwszy oddzielny program w Totalnej Porażce. Drugim jest Polowanie na Gwiazdę.
  • Beth i Duncan (w zależności od końcówki) są jedynymi uczestnikami, którzy zostali wyeliminowani w odcinku Podsumowania.
  • DJ zawsze był gościem drugiego Podsumowania.
  • W Podsumowanie: Ratunek przez Telefon i Podsumowanie: Hawajski Styl było czterech specjalnych gości. Więcej niż w jakimkolwiek innym Podsumowaniu.
    • Jednak z żadnym z gości nie przeprowadzono wtedy wywiadu.
  • Wszyscy trzej gospodarze, są blondynami.
  • Wszyscy trzej gospodarze zostali wyeliminowani w podwójnej eliminacji.
  • Podsumowanie: Po Bólu! to jedyne Podsumowanie trzeciego sezonu które posiada tylko jedną piosenkę. Wszystkie inne Podsumowania trzeciego sezonu miały po dwie piosenki.
  • Alejandro, Blaineley, Cody, Courtney, Eva, Ezekiel, Geoff, Justin, Katie, Noah, Sadie, Sierra i Tyler nigdy nie udzielili wywiadu:
    • Eva, Katie i Sadie nigdy nie udzieliły wywiadu, bo zawsze były komentatorkami.
    • Geoff zawsze był gospodarzem Podsumowania.
    • Courtney i Justin zostali wyeliminowani z Planu Totalnej Porażki, ale nie udzielili wywiadu, gdyż ostatnie Podsumowanie koncentrowało się głównie na finalistach, a nie na wyeliminowanych uczestnikach.
      • Courtney nie udzieliła również wywiadu w Podsumowaniu Totalnej Porażki w Trasie z podobnego powodu, gdyż ostatnie Podsumowanie skupiało się głównie na pomocy wybranemu półfinaliście w finale, przez komentatorów.
    • Noah i Tyler nigdy nie udzielili wywiadu, ponieważ Podsumowanie: Po Bólu! w którym byli gośćmi, skupiało się głównie na wyzwaniu drugiej szansy, które umożliwiało powrót do programu.
    • Blaineley była gospodarzem w połowie Podsumowania Totalnej Porażki w Trasie. Gdy była gościem, nie była w stanie mówić, a Podsumowanie skupiało się głównie na pomocy wybranemu półfinaliście w finale, przez komentatorów.
    • Sierra przebywała w programie po swojej eliminacji.
    • Alejandro zajął drugie miejsce lub wygrał Totalną Porażkę w Trasie, więc nigdy nie pojawił się w Podsumowaniu.
    • Ezekiel został wyeliminowany, ale był pasażerem na gapę w samolocie Totalnej Porażki, więc technicznie nigdy nie opuścił programu.
  • Geoff, Bridgette, Eva, Katie, Sadie i Trent pojawili się we wszystkich odcinkach Podsumowania.

Galeria

Zobacz także

Blaineley
Relacje Bridgette | Geoff
Inne Josh | Polowanie na Gwiazdę | Totalna Porażka Podsumowanie
Bridgette
Relacje Wszyscy | Alejandro | Blaineley | Courtney | DJ | Duncan | Geoff | Gwen | Heather | Leshawna
Inne Totalna Porażka Podsumowanie
Geoff
Relacje Bridgette | Blaineley | DJ | Duncan | Gwen
Inne Sojusz Facetów | Totalna Porażka Podsumowanie
Gospodarze
Totalna Porażka Chris | Szef Hatchet
Totalna Porażka Podsumowanie Blaineley | Bridgette | Geoff
Polowanie na Gwiazdę Blaineley | Josh
Wariacki Wyścig Don