FANDOM

Totalna Porażka na Wyspie Pahkitew
Total Drama: Pahkitew Island
TD PI
Gatunek: animowane reality show
Kraj produkcji: Kanada
Reżyseria: Keith Oliver
Chad Hicks
Stacja: PL: Cartoon Network
Produkcja: Fresh TV Inc./Teletoon
Lata emisji: 2014-2015
Data premiery: 13 Czerwca (Włochy)
7 Lipca (USA)
29 Sierpnia (Polska)
Poprzednik: Totalna Porażka: Plejada Gwiazd
Kontynuacja: N/A

Totalna Porażka na Wyspie Pahkitew - to druga część piątego sezonu Totalnej Porażki.

Informacje o sezonie

Dnia 11 czerwca 2013 roku w oficjalnym komunikacie na ramówkę stacji Teletoon na 2014 rok, znalazła się

Pahkitew Promo Poster2-THUMB

Jeden z pierwszych obrazków o szóstym sezonie.

informacja o drugiej części piątego sezonu Totalnej Porażki. Na ten czas zostało ogłoszone mało informacji, jednak wiemy, że sezon odbędzie się na zupełnie nowej wyspie wraz z całkowicie nowymi czternastoma postaciami - w tym po raz pierwszy bliźniakami. Zawodnicy będą wyrzucani z wyspy poprzez Armatę Wstydu.

Została też podana nazwa pierwszego odcinka ,,So, Uh This Is My Team?" (pl. Więc, to jest moja drużyna?) zapowiedziany w USA na 27 Maja. Jednak data została przesunięta na 7 lipca. Data sezonu w Kanadzie to 4 września 2014. Odcinki będą emitowane o godzinie 6:00. Data premiery sezonu w Polsce to 29 sierpnia 2014. Serial rozpoczął nadawanie programu we Włoszech, dokładnie 13 czerwca. W Polsce sezon nosi nazwę - "Totalna Porażka na Wyspie Pahkitew".

Zawodnicy

  • Amy
  • Beardo
  • Dave
  • Ella
  • Jasmine
  • Leonard
  • Max
  • Rodney
  • Samey
  • Scarlett
  • Shawn
  • Sky
  • Sugar
  • Topher

Drużyny

Pimâpotew Kinosewak

Lewitujące Łososie

Waneyihtam Maskwak

Zdezorientowane Niedźwiedzie

Nowa wyspa

S05E14 Wyspa Pahkitew

Wyspa Pahkitew jest nową wyspą zastępującą Świętej Pamięci Wawanakwę. Większość zadań będą się rozgrywać w tej gęstej części lasu, a ceremonie będą odbywane na klifie. Wyspa jest większa od starej Wawanakwy. W 10 odcinku dowiadujemy się, że wyspa jest sztuczna.

Tabele

Uczestników

Eliminacje z Totalnej Porażki na Wyspie Pahkitew
Uczestnik Płeć Drużyna Miejsce Odcinek Powód eliminacji
Beardo Mężczyzna Waneyihtam Maskwak 14 Więc, to jest moja drużyna? Nie brał udziału podczas wyzwania i wydawał denerwujące dźwięki.
Leonard Mężczyzna Waneyihtam Maskwak 13 Kocham cię tłusta świnko Chciał przenieść świnie przez ścianę za pomocą "magii" co kosztowało jego drużynę zwycięstwo.
Amy Kobieta Pimâpotew Kinosewak 12 Bliźniacy to nie wszystko Po tym jak Amy przez cały czas szykanowała Samey, ta postanowiła się na niej zemścić "podając" jej owoc manchinelli. Kiedy Amy go zjadła na ceremonii eliminacji, jej gardło spuchło, przez co nie mogła mówić więc Samey podszyła się pod nią.
Rodney Mężczyzna Pimâpotew Kinosewak 11 Kocham cię, kocham twoje węzły Nie potrafił odpowiadać na pytania związane z jego ukochanymi oraz przegrał dogrywkę z Ellą.
Samey Kobieta Pimâpotew Kinosewak 10 Podmuch z przeszłości Po powrocie Amy obie siostry zaczęły kłócić się, co kosztowało drużynę wyzwanie. Podczas ceremonii, Chris chcąc uniknąć przyszłych potencjalnych pomyłek, eliminuje zarówno Amy i Samey.
Ella Kobieta Waneyihtam Maskwak 9 Problemy Ma' Ma' Małpy Sugar napisała do Chrisa "ałnonim" w którym oznajmiła, że Ella śpiewała podczas wyzwania pomimo zakazu Chrisa.
Topher Mężczyzna Pimâpotew Kinosewak 8 Trzy strefy i niemowlę Topher przez cały czas czekał na telefon od producentów. Kiedy po otrzymaniu go dowiedział się, że "zostanie" nowym prowadzącym show, krzyknął z podekscytowania wywołując lawinę co kosztowało drużynę wyzwanie.
Dave Mężczyzna Waneyihtam Maskwak 7 Rzuć i szukaj! Dave przeprowadził kampanie przeciwko sobie, po uświadomieniu sobie że nie ma szans u Sky. Zagłosował również na siebie, czy uratował Sky od eliminacji.
Scarlett Kobieta Pimâpotew Kinosewak 6 Gorączka Scarlett Po tym jak Scarlett zagroziła, że wysadzi wyspę jeśli Chris nie da jej miliona, uczestnicy ją obezwładnili, zanim do tego doszło. Na ceremonii eliminacji, Chris dyskwalifikuje ją za to co chciała zrobić.
Max Mężczyzna Waneyihtam Maskwak 5 Gorączka Scarlett Po tym jak Scarlett została wyeliminowana, Max nazywał siebie ostatnim "złem" w programie czym zdenerwował Chrisa, który miał dosyć zła na ten dzień i go również zdyskwalifikował.
Jasmine Kobieta Pimâpotew Kinosewak 4 Upadek Sky Sugar zrzuciła drzewo na Jasmine, przez co ta jako ostatnia dotarła na szczyt góry.
Sugar Kobieta Waneyihtam Maskwak 3 Obozowicze z talentem Na konkursie talentów, Sugar nie zrobiła wrażenia na sędziach i dostała najmniejszą ilość punktów.
Sky Kobieta Pimâpotew Kinosewak 1/2 Kłamstwa, szepty i jedna wielka nagroda Jako pierwsza przekroczyła linię mety w swoim zakończeniu. Drugie miejsce w zakończeniu Shawna.
Shawn Mężczyzna Waneyihtam Maskwak 1/2 Kłamstwa, szepty i jedna wielka nagroda Jako pierwszy przekroczył linię mety w swoim zakończeniu. Drugie miejsce w zakończeniu Sky.

Eliminacji

Miejsce Uczestnik 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
01/02. Shawn Los Los Win Win Win Win Los Win Los Win Win Win Finalista
01/02. Sky1' Los Los Win Win Win Win Los Low Low Win Los Win Finalistka
03. Sugar Los Los Win Win Win Win Los Win Win Win Los Out
04. Jasmine Win Win Los Los Low Los Los Los Win Win Out
05. Max1 Win Win Los Los Los Low Los Win Los Kick
06. Scarlett Win Win Los Low Los Los Los Los Los Kick
07. Dave Los Los Win Win Win Win Los Win Out
08. Topher Win Win Los Los Los Los Los Out
09. Ella Los Low Win Win Win Kick
10. Samey Win Win Low Los Out
11. Rodney Win Win Los Out
12. Amy Win Win Out
13. Leonard Low Out
14. Beardo Out

1 - Postać zmieniła drużynę w odcinku 7.

  • Legenda:
     - Zwycięzca
     - Finalista
     - Zwycięstwo drużyny
     - Zwycięstwo indywidualne
     - Przegrana drużynowa
     - Przegrana indywidualna
     - Zagrożenie
     - Eliminacja (w głosowaniu)
     - Eliminacja (z powodu przegranej w konkurencji)
     - Eliminacja (za złamanie regulaminu)
     - Zaginięcie
     - Rezygnacja
     - Nieaktywny/-a
     - Pływające Łososie
     - Skołowane Misie
     - Dziewczyna
     - Chłopak

Powody eliminacji:

14. Beardo jako pierwszy w odcinku 1, ponieważ dziwnie się zachowywał i wydawał denerwujące odgłosy.

13. Leonard jako drugi w odcinku 2, ponieważ wszystkich denerwował i pod koniec wyzwania pokłócił się z Dave'm przez co Maskwak przegrała wyzwanie.

12. Amy jako trzecia w odcinku 3, ponieważ Samey podała jej trujące jabłko, które podrażniło jej gardło, a wtedy Samey oszukała Chrisa mówiąc, że Amy to Samey.

11. Rodney jako czwarty w odcinku 4, ponieważ Ella pierwsza wyciągnęła pilota z worka, a jako iż Rodney zdenerwował kurę (Gdakę) ona prawie spaliła całą jego drużynę, poza tym był nie przydatny na wyzwaniu.

10. Samey jako piąta w odcinku 5 ponieważ w finałowej rundzie wdała się w bójkę z Amy, która kosztowała jej drużynę zwycięstwo.

9. Ella jako szósta w odcinku 6, ponieważ Chris dostał anonimową kartkę od Sugar, że Ella śpiewała, a że wcześniej jej tego zakazał, to ją zdyskwalifikował.

8. Topher jako siódmy w odcinku 8, ponieważ przeszkadzał w wyzwaniu i zajmował się próbą przejęcia prowadzenia programu, więc drużyna się  go pozbyła.

7. Dave jako ósmy w odcinku 9, ponieważ zagłosował na siebie chcąc ocalić Sky i pozostawić ją w programie.

6. Scarlett jako dziewiąta w odcinku 10, ponieważ chciała przejąć wyspę.

7. Max jako dziewiąty w odcinku 10, ponieważ uznał siebie za prawdziwego nikczemnika, Chris go zdyskwalifikował mówiąc, że ma dosyć zła.

4. Jasmine jako jedenasta w odcinku 11, ponieważ została wrobiona przez Sugar, a przez to spadło na nią drzewo, co uniemożliwiło jej dostanie się na szczyt góry.

3. Sugar jako dwunasta w odcinku 12, ponieważ jurorom nie podobał się jej występ.

1/2. Shawn jako trzynasty w odcinku 13, wygrał finał w swoim zakończeniu/przegrał finał w zakończeniu Sky.

1/2. Sky  w odcinku 13, wygrała finał w swoim zakończeniu/przegrała finał w zakończeniu Shawna.

Ciekawostki:

  • Jest to pierwszy sezon na nowej wyspie i jako drugi z nowymi postaciami.
  • Większość zadań rozgrywa się w gęstym lesie.
  • Jest to sezon z największą liczbą zdyskwalifikowanych zawodników (2).
  • Jest to pierwszy sezon, w którym wyspa zmieniła swój wygląd.
  • Jest to drugi sezon, który miał swoją pierwszą emisję w języku innym niż angielski, a dokładnie we Włoszech.
  • Jest to drugi sezon oferujący zupełnie nową obsadę.
  • Jest to pierwszy sezon, w którym drużyna tracąca pierwsze wyzwanie jest lepszą drużyną w sezonie.
  • Jest to sezon w którym zawodnicy z dawniejszych edycji nie pojawiali się, nie byli słyszani, ani wspomniani w odcinkach.
  • Jest to sezon w którym każdy zawodnik z finałowej trójki miał imię zaczynające się na "S" (Sugar, Sky i Shawn).
  • Pomimo tego że sezon jest na nowej wyspie, pokój zwierzeń jest taki sam.
  • Jest to jedyny sezon, w którym chłopaki nigdy nie mają przewagi liczebnej.
  • Jest to drugi sezon, który w Polsce i w Kanadzie jest emitowany w 2014 roku, a w tym samym roku odbyła Totalna Porażka: Plejada Gwiazd.
  • Jest to pierwszy sezon, w którym żaden zawodnik nie jest pokazany w stroju kąpielowym.
  • Samey była jedyną przegłosowaną dziewczyną w sezonie.
    • Wynika to z tego, że Amy odpadła w jej miejsce, Ella i Scarlett zostały zdyskwalifikowane, a Jasmine i Sugar zostały wyeliminowane za przegranie wyzwania. Natomiast Sky była finalistką.
  • Jest to pierwszy sezon od Wyspy Totalnej Porażki. Gdzie wszyscy trzej finaliści pochodzą z tej samej drużyny. Choć jeden z nich został włączony do drużyny przeciwnej, krótko przed scaleniem.
  • Jest to pierwszy sezon, w którym wyspa, przyroda i zwierzęta są mechaniczne
  • Jest to trzeci sezon, w którym finaliści są z tej samej drużyny. Inne to Wyspa Totalnej Porażki i Totalna Porażka: Plejada Gwiazd.
  • To jedyny sezon, w którym finałowa czwórka ma tylko jednego chłopaka.
  • Jest to drugi sezon, w którym w półfinale znajdują się dwie dziewczyny (Sky i Sugar) oraz jeden chłopak (Shawn).
  • Jest to drugi sezon, w którym wyeliminowana osoba nie wraca do uczestnictwa.
  • Jest to trzeci sezon, w którym każdy zawodnik skorzystał z pokoju zwierzeń. Pozostałe to Plan Totalnej Porażki i Totalna Porażka: Plejada Gwiazd.
  • Jest to pierwszy i obecnie jedyny sezon, w którym kobieta wygrywa w Kanadzie.
  • Jest to trzeci sezon, w którym w Polsce pokazano oba zakończenia. Pozostałe to Wyspa Totalnej Porażki, oraz Totalna Porażka w Trasie.
  • Jest to jeden z dwóch sezonów, których polska premiera finałowego odcinka odbyła się szybciej niż w Kanadzie. Drugim jest Totalna Porażka w Trasie.

Galeria

ZawodnicyTDPI

Na obrazku zawodnicy od lewej:

  • Od góry(Od lewej do prawej): Beardo, Max, Scarlett, Dave, Ella, Shawn, Sugar i Leonard.
  • Od dołu(Od lewej do prawej): Sky, Jasmine, Samey, Amy, Topher i Rodney.

Zwiastun

Totalna Porażka serie
Wyspa Totalnej Porażki | Plan Totalnej Porażki | Totalna Porażka w Trasie | Totalna Porażka: Zemsta Wyspy | Totalna Porażka: Plejada Gwiazd | Totalna Porażka na Wyspie Pahkitew | Totalna Porażka: Wariacki Wyścig