FANDOM

Totalna Porażka w Trasie
Total Drama World Tour
TPwt
Gatunek: reality show
Kraj produkcji: Kanada
Liczba odcinków: 26
Reżyseria: Jennifer Pertsch
Tom McGillis
Stacja: PL: Carton Network
Produkcja: Fresh TV Inc./Teletoon
Lata emisji: 2010-2011
Data premiery: 10 czerwca 2010 (Kanada)
21 czerwca 2010 (USA)
09 września 2010 (Polska)
Poprzednik: Plan Totalnej Porażki
Kontynuacja: Totalna Porażka: Zemsta Wyspy
Totalna Porażka w Trasie (z ang. Total Drama World Tour) to trzecia z 6 serii. W Polsce jest emitowany na kanale Cartoon Network. Polska premiera nastąpiła dnia 09.09.2010r.

Fabuła

Osiemnastu uczestników (w tym 3 nowe postacie – Sierra, Alejandro i Blaineley) zakwalifikowało się do Totalnej Porażki w Trasie. Uczestnicy zostaną podzieleni na 3 drużyny i ponownie staną do walki o milion dolarów. Tym razem podróżować będą wraz z Chrisem i Szefem w starym samolocie, zwiedzając świat, będą brać udział w wyzwaniach oraz śpiewać. Osoba która nie zaśpiewa lub nie otrzyma torebki pełnej fistaszków, automatycznie odpada z programu. Na przegranych czeka Skok Wstydu.

Zawodnicy

Dubbing

postacie dubbing
orginalny polski
Chris Christian Potenza Łukasz Talik

Szef Hatchet

Cle Bennet Miłogost Reczek
Alejandro Marco Grazzini Marcin Przybylski
Blaineley Carla Collins Katarzyna Pysiak
Bridgette Kristin Fairlie Karolina Dryzner
Cody Peter Oldring Michał Głowacki
Courtney Emilie-Claire Barlow Klementyna Umer
DJ Cle Bennet Michał Maciejewski
Duncan Drew Nelson Paweł Ciołkosz
Ezekiel Peter Oldring Paweł Ciołkosz
Gwen Megan Fahlenbock Beata Deskur
Harold Brian Froud Piotr Kozłowski
Heather Rachel Wilson Dorota Furtak
Izzy Katie Crown Joanna Górniak
Leshawna Novie Edwards Monika Ambroziak
Lindsay Stephanie Anne Mills Joanna Pach
Noah Carter Hayden Jan Aleksandrowicz-Krasko
Owen Scott McCord Jan Aleksandrowicz-Krasko
Sierra Annick Obonsawin Anna Sroka
Tyler Peter Oldring Andrzej Deskur
Beth Sarah Gadon Agnieszka Kudelska
Eva Julia Hantrey Marta Zygadło
Geoff Dan Petrojinevic Robert Kudelski
Justin Adam Reid Waldemar Barwiński
Katie Stephanie Anne Mills Katarzyna Łaska
Sadie Lauren Lipson Katarzyna Pysiak
Trent Scott McCord Modest Ruciński

Eliminacje

Eliminacje z Totalnej Porażki w Trasie
Uczestnik Płeć Drużyna Miejsce Odcinek Powód eliminacji
Duncan Mężczyzna Brak Powrót Przechadzka po Egipcie cz. 1 Nie chciał powtórzyć piosenki Leć z nami już wiec dobrowolnie zrezygnował z gry.
Ezekiel Mężczyzna Drużyna Zwycięzców 18 Przechadzka po Egipcie cz. 2 Chciał uderzyć krokodyla patykiem w nos, lecz ten zjadł patyk który był potrzeby jego drużynie do wygrania wyzwania.
Harold Mężczyzna Drużyna Zwycięzców 17 Zakręcony Czas w Japonii Harold miał zostać w grze, lecz zrezygnował na miejsce DJ'a ponieważ był przekonany, że to przez niego drużyna przegrała i nie chciał tracić honoru.
Bridgette Kobieta Drużyna Zwycięzców 16 Mróz w Yukonie, nie mogło być lepiej! Alejandro flirtował z nią, a kiedy próbowała go pocałować przypadkowo dotknęła językiem, słup który przymarzł do niego co kosztowało jej drużynę wyzwanie.
Leshawna Kobieta Drużyna Zwycięzców 15 Spoliczkowana Rewolucja Zeskoczyła z platformy, aby zemścić się na Heather za jej komentarze na temat Alejandro, co kosztowało jej drużynę wyzwanie.
Lindsay Kobieta Drużyna Zwycięzców 14 Spadam w Louvrze i zero pomocy Podczas dogrywki z DJ'em, model Lindsay nie zrobił wrażenia na sędziach co spowodowało jej eliminacje.
Izzy Kobieta Drużyna Chris Jest Naprawdę Bardzo Bardzo Bardzo Bardzo Słodki 13 Moja upalna Jamajka Po tym jak Izzy zyskała wielką mądrość po upadku z samolotu, wojsko zabrało ją ze szpitala, na specjalne leczenie. Choć tak naprawdę ją zabrało dlatego że jej nowo nabyta inteligencja jest bardzo cenna dla wojska.
DJ Mężczyzna Drużyna Zwycięzców 12 Moja upalna Jamajka Alejandro wykorzystał jego słabość do zwierząt, mówiąc, że to on namalował na rybie Egipski znak i oznajmił mu, że tak naprawdę nie pozbył się klątwy, przez co DJ nie był w stanie ukończyć wyzwania, a z powodu tego że był ostatnim członkiem Drużyny Zwycięzców, został automatycznie wyeliminowany.
Noah Mężczyzna Drużyna Chris Jest Naprawdę Bardzo Bardzo Bardzo Bardzo Słodki 11 Gdy widzę Londyn to... Alejandro po tym jak dowiedział się co Noah mówił na jego temat, namówił TyleraDuncana aby na niego zagłosowali.
Tyler Mężczyzna Drużyna Chris Jest Naprawdę Bardzo Bardzo Bardzo Bardzo Słodki 10 Z Archiwum 52 Zniszczył obcą formę życia zabraną z bazy wojskowej, potrzebną do wygrania wyzwania. Wkurzył też Duncana tym że wygadał o jego pocałunku z Gwen.
Gwen Kobieta Drużyna Amazonek 9 Piknik pod Wiszącą Skałą Podczas dogrywki z Courtney, Gwen nie była w stanie nakarmić misia koala, liśćmi eukaliptusa ze względu na jej uczulenie na eukaliptus.
Owen Mężczyzna Drużyna Chris Jest Naprawdę Bardzo Bardzo Bardzo Bardzo Słodki 8 Bitwa nad Niagarą Alejandro namówił Duncana, Heather i Sierrę by zagłosowali na Owena, ponieważ jest najbardziej popularnym zawodnikiem wśród widzów.
Blaineley Kobieta Brak 6/7 Chińska Bujda Po remisie w głosowaniu, Chris eliminuje zarówno Blaineley jak i Courtney, ze względu na ich niski budżet. Została również przyłapana na oszukiwaniu podczas wyzwania.
Courtney Kobieta Drużyna Amazonek 6/7 Chińska Bujda Po remisie w głosowaniu, Chris eliminuje zarówno Courtney jak i Blaineley, ze względu na ich niski budżet. Została również przyłapana na pomaganiu Alejandro w wyzwaniu.
Duncan Mężczyzna Drużyna Chris Jest Naprawdę Bardzo Bardzo Bardzo Bardzo Słodki 5 Społeczeństwo Kłamiącej Afryki Alejandro i Heather zawarli sojusz przeciwko Duncan'owi i go wyeliminowali z wynikiem 2-1-1-1 głosów na niego.
Sierra Kobieta Drużyna Amazonek 4 Dziwne Przypadki Alejandro miał zostać wyeliminowany, ale Sierra przypadkowo wysadziła samolot Chrisa w powietrze, kiedy chciała dać Cody'emu tort urodzinowy z fajerwerkami, a obok samolotu z beczki wyciekało paliwo przez co Chris ją zdyskwalifikował pomimo jej nietykalności.
Cody Mężczyzna Drużyna Amazonek 3 Aloha, Finał! On i Alejandro w tym samym czasie dotarli na Hawaje w Samoloty, pociągi i pojazdy na gorące powietrze po czym musieli wziąć udział w dogrywce o wejście do finału, którą Alejandro wygrał.
Heather Kobieta Drużyna Amazonek 1/2 Aloha, Finał! Heather zrzuciła Alejandro z wulkanu, i wrzuciła swoją kukłę do wulkanu w swoim zakończeniu. Drugie miejsce w zakończeniu Alejandro.
Alejandro Mężczyzna Drużyna Chris Jest Naprawdę Bardzo Bardzo Bardzo Bardzo Słodki 1/2 Aloha, Finał! Heather zrzuciła Alejandro z wulkanu, i przypadkowo wrzuciła jego kukłę do wulkanu dając mu zwycięstwo w jego zakończeniu. Drugie miejsce w zakończeniu Heather.

Odcinki

Więcej w artykule Lista odcinków Totalnej Porażki w Trasie.

Ten sezon liczył 26 odcinków. Nie posiada odcinka specjalnego.

Piosenki

Osobny artykuł: Lista piosenek Totalnej Porażki w Trasie.

Drużyny

Miejsca

  1. W każdym odcinku jest inne miejsce (czasami tylko początek jest w tym samym miejscu).
  2. Zawsze są najsławniejsze miejsca i muszą robić to z czego dane miejsce słynie, np. strefa 51 - kosmici.
  3. W odcinku "Greckie ruiny" sa wątki mitologiczne, np. skrzydła Dedala.
  4. W odcinku w Louvrze są motywy obrazów i rzeźb, m.in. "Dyskobol" Myrona, "błękitny chłopiec" Thomasa Gainsborough , "Słoneczniki" Van Gogha, "American Gothic" Granta Wooda, "Myśliciel" Augusta Rodina, "Wenus z Milo" i "Dawida" Michała Anioła i wiele innych.
  5. Każdy odcinek pokazuje kulturę, tradycję, sławną budowlę danego regionu.
  6. Zazwyczaj tam, gdzie lądują uczestnicy samolot rujnuje wszystko dookoła i ląduje w dość nietypowe sposoby.

Ciekawostki

  • Pierwotnie ta seria miała nazywać się "Total Drama Musical" ( w wol. tłum. Musical Totalnej Porażki), a na początku pierwszego odcinka Chris przedstawił program jako Podróż Totalnej Porażki.
  • Ten sezon ma dużo wspólnego z trójką:
    • To 3 sezon,
    • Zostały ujawnione jego 3 nazwy (Totalna Porażka w Trasie, Musical Totalnej Porażki oraz Podróż Totalnej Porażki),
    • Dołączyło 3 nowych zawodników (Alejandro, Sierra, Blaineley),
    • Były 3 drużyny,
    • Był finał 3 osobowy,
    • Łącznie 3 osoby prowadziły podsumowania,
    • 3 Amazonki doszły do finałowej czwórki.
    • W podróży do i po Egipcie zostały zaśpiewane aż 3 piosenki.
    • Przez cały sezon zaśpiewano 30 piosenek.
    • Drużyna Zwycięzców przegrała 3 razy pod rząd (od odcinka 2-go do 4-tego).
    • Były trzy pokoje zwierzeń (w pierwszy odcinku w kabinie Chefa, w toalecie oraz w finale w drewnianej toalecie)
  • Jest to jedyny sezon, w którym kobieta wygrywa w USA.
  • Blaineley nie zakwalifikowała się do sezonu na początku, jednak wystąpiła w nim (przez przypadek wygrała w konkursie w podsumowaniu)
  • Zostało potwierdzone już wcześniej, że Owen, Duncan i Gwen nie wygrają tego sezonu, ponieważ już raz znaleźli się w finale
  • Co ciekawe tylko nowi zawodnicy odnieśli obrażenia do końca konkursu:
    • Sierra "wybuchła razem z olejem" i spaliła włosy oraz nie mogła chodzić.
    • Alejandro "spalił się w lawie" co za tym idzie stracił swój ładny wygląd i nie mógł się ruszać.
    • Blaineley spadła na dach domku chińskiego i odrobinę się połamała (jeździła na wózku).
  • Blaineley jest jedynym nowym zawodnikiem, któremu zostały włosy po zakończeniu konkursu
  • Jest to pierwszy sezon, w którym Izzy nie wraca po eliminacji
  • Jest to drugi sezon, w którym drużyny nie mają tyle samo zawodników:
  • Leshawna jest pierwszym zawodnikiem, który skorzystał z pokoju zwierzeń w tym sezonie.
  • Chris stwierdził, że, gdy ktoś nie będzie śpiewać zostanie wyeliminowany, ale między innymi:
  • To pierwszy sezon, który zakończył się wcześniej w USA, niż w Kanadzie. Pozostałe to Totalna Porażka: Plejada Gwiazd i Totalna Porażka na Wyspie Pahkitew.
  • To pierwszy sezon, w którym ktoś musiał opuścić grę z powodu problemów medycznych.
  • Jest to pierwszy sezon, w którym ani Owen ani Duncan nie dochodzą aż do finałowej czwórki.
  • Jest to pierwszy sezon, w którym żaden członek jednej drużyny nie dodarł do rozłączenia zespołów. 
  • Ezekiel choć został wyrzucony z serialu to wciąż wracał.                                        
  • W tym sezonie Duncan po raz pierwszy nie był w drużynie z Haroldem i DJ'em.
  • Jest to pierwszy sezon w którym Harold nie został wyeliminowany koło Courtney.
  • To drugi sezon w którym Owen i Courtney są wyeliminowani obok siebie.
  • Jest to jedyny sezon w którym Zabójcze Okonie nigdy nie mają przewagi liczebnej.
  • Jest to pierwszy sezon w którym Duncan nie był najlepszym zawodnikiem drużyny do której należał.
  • Finał tego sezonu jest podobny do finału z Totalnej Porażki Plejady Gwiazd oto przykłady:
    • Katastroficzne zakończenie.
    • Jednym z finalistów był antagonista sezonu.
    • Finaliści byli w związku ze sobą.

Galeria

Totalna Porażka serie
Wyspa Totalnej Porażki | Plan Totalnej Porażki | Totalna Porażka w Trasie | Totalna Porażka: Zemsta Wyspy | Totalna Porażka: Plejada Gwiazd | Totalna Porażka na Wyspie Pahkitew | Totalna Porażka: Wariacki Wyścig

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Totalna Porażka w Trasie

  • 2 zakończenia 3. sezonu

    5 wiadomości
    • Mbocian87 napisał(a): W pierwotnej wersji w Australii Czekaj, to 3. sezon nie pochodzi z Kanady??
    • Pochodzi. Każdy sezon jest produkowany w Kanadzie, ale pierwsza emisja może być gdzieś indziej. Właściwie to tylko 2 pierwsze sezony mi...