FANDOM

Wyspa Totalnej Porażki jest/była nadawana w podanych państwach i kanałach:
TDI łączy nie dzieli

Państwo Kanał
Arabia Saudyskka Cartoon Network
Argentyna Cartoon Network oraz Boomerang
Australia ABC1 oraz ABC3
Brazylia Cartoon Network, Boomerang oraz RedeTV!
Bułgaria Cartoon Network oraz Diema
Chile Cartoon Network, Boomerang oraz Mega
Dania Cartoon Network
Ekwador Cartoon Network oraz Boomerang
Francja Télétoon
Hiszpania Télétoon oraz Nickolendon
Holandia Disney XD
Irlandia Disney XD oraz RTE Two
Izrael Children's Channel
Japonia TBA
Kanada Teleton (po Kanadysjku) Téléton (w języku Quérbec)
Kolumbia Cartoon Network, Boomerang oraz RCN Tlevisón
Kostaryka Cartoon Network
Maroko Teletoon oraz Canal+ Family
Meksyk Cartoon Network oraz MTV
Norwegia Cartoon Network
Nowa Zelandia TV 2
Peru Cartoon Network oraz Boomerang
Polska Cartoon Network
Republika Południowej Afryki Cartoon Network
Rosja Cartoon Network i 2x2
Rumunia Cartoon Network
Stany Zjednoczone Ameryki Cartoon Network
Szwecja Cartoon Network
Wenezuela Cartoon Network, Boomerang, Televen oraz Venevisión
Węgry Cartoon Network
Wielka Brytania Disney XD oraz Channel 4
Włochy K-2
Zjednoczone Emiraty Arabskie Cartoon Network

Komentarze (dotyczą wybranych państw)

Bułgaria

W Bułgari WTP znane jest pod nazwą "Островът на предизвикателствата" co oznacza "Wyspa Wyzwania". Nadawanie (przez kanał Diema 2) zostało rozpoczete w październiku 2008r. i zostało zakończone. W dniu 13.04.2010 serię przejęło Cartoon Network, i tego dnia wyemitowano pierwszy odcinek. Znowu.

Dania

W języku duńskim WTP jest nazwane tak jak angielska wersja - Total Drama Island. W przeliczeniu 100.000 dolarów to 521.570 koron. Serial emitowany na CN.

Francja

Po francusku program nazywa się "L'Île des défis extrêmes" co tłunaczone jest na Wyspę ekstremalnych wyzwań. Program nadawany przez Télétoon zadebiutował 8 lipca 2007 roku. Poza tym imiona niektórych zawodników są pozmieniame: Noah na Lucas, Katie na Katerine, Tyler na Simon, Izzy na Edith, Cody na Jordy, Beth na Berthe, Sadie na Sandrine, Courtney na Audrey, Trent na Loïc, Lindsay na Tania, imię Geoff zaznaczono inicjałami JF,Duncan na Hugo (!) Heather na Marilou, Owen na Gontran i Gwen na Joeele. Wygrał Gontran.

Hiszpania

Hiszpańska wersja show to "Isla Del Drama". Serial emituje Télétoon oraz Nickelodeon. Premiera odbyła się 05.03.2009 (jedna z najpóźniejszych dat, przez co Totalna Porażka W Trasie zadebiutowała dopiero w lutym 2011). W tej wersji wygrała Gwen.

Holandia

Holendrzy mają oficjalny tytuł "Total Drama Island" Premiera miała miejsce 7 września 2008 r. na kanale Jetix.

Norwegia

W Norweskiej wersji tytuł brzmi "Total Drama Island", a więc Norwegowie uznali oficjalną wersję tytułu, tak samo jeśli chodzi o zwycięzcę. Zwyciężył Owen. Serial zadebiutował 4 sierpnia 2008 r.

Polska

Wszystkie szczegóły dotyczące polskiej wersji językowej serialu "Wyspa Totalnej Porażki" znajduje się w artykule Wyspa Totalnej Porażki.

Rosja

W rosyjskiej wersji tytuł brzmi "Остров отчаянных героев". Od roku 2009 serial pokazywało Cartoon Network. Od 8 sierpnia 2010 Wyspę Totalnej Porażki emitowała stacja telewizyjna dla dzieci 2x2. Tą stację można również odbierać na Łotwie, Ukrainie w Gruzji, oraz Kazachstanie, więc również i z tych krajów można było oglądać serial. Rosja uznała oficjalną wersję- wygrał Owen.

Węgry

Węgierska wersja serialu to " Totál Dráma Sziget " Premiera odbyła się 8 lipca 2008 r. Węgry uznały oficjalną wersję - wygrał Owen.

Włochy

Po włosku seria nazywa się "A tutto reality: L'isola ". Premierowy odcinek miał miejsce na kanale Frisbee, dnia 8 lipca 2007 roku. Serie przejął kanał K-2. Wygrał Owen.