FANDOM

Trent
Wrzeszczące Susły
Zabójcze Makiety
100px-Trent.png
Płeć mężczyzna
Kolor włosów czarne
Kolor oczu zielone
Miejsce WTP: 11
PTP: 13
Związki Gwen (zerwane)
Nieznana dziewczyna (zerwane)
Rodzina Rodzice i dziadek
Przyjaciele Bridgette, Cody, DJ, Geoff, Gwen, Harold, Justin, Leshawna, Lindsay, Owen, Tyler
Wrogowie Duncan, Heather
Przezwiska pielęgniarz, Elvis, Todd, spoko chłopak, gorący chłopak, dziwak
Dubbing CAN: Scott McCord
PL: Modest Ruciński

Trent to uczestnik Totalnej Porażki. Na Wyspie Totalnej Porażki (odcinki 1-16) rywalizował w drużynie Wrzeszczących Susłów. Na Planie Totalnej Porażki (odcinki 1-5) należał do drużyny Zabójczych Makiet. Potem jednak nie dostał się do III sezonu. Należy do Porażkowych Braci, gdzie gra na gitarze.

Osobowość

Jest to przyjacielski i bardzo przystojny chłopak, który ładnie śpiewa i gra na gitarze. Jego pasją są motocykle. Ma wiele fanów. Jest bardzo popularny ze względu na charakter i wygląd. Miał wiele dziewczyn. Jego ojciec jest prawnikiem i marzy, by Trent też nim został.

Wygląd

Trent ma czarne włosy i zielone oczy. Nosi zieloną koszulę z rękawami moro i czarną dłonią na piersiach. Ma czarne spodnie spięte paskiem i zielone buty.

Wyspa Totalnej Porażki

Trent przybył na Wyspę jako dziesiąty w odcinku Miejsce takie sobie cz. 1. Pogratulował Chris'owi prowadzenia show o jeździe na lodzie. Gdy podszedł
S01E01 Trent zaraz po przybyciu na wyspę.png
  do Gwen, ta uśmiechnęła się do niego. Trent to odwzajemnił. Został przydzielony do drużyny Wrzeszczących Susłów.

Podczas pierwszego zadania w odcinku Miejsce takie sobie cz. 2 bez problemu skoczył z klifu. Na jego nieszczęście zaraz po nim skoczył Owen, prosto na niego.

W Wielkim spaniu prawie przez cały czas wykonywania zadania rozmawiał z Gwen. Dzięki temu
Trent s.png
obydwoje lepiej się poznali i mogli długo wytrzymać bez snu. Jednak, gdy Chris zaczął czytać historię Kanady, nie wytrzymał i zasnął, zostawiając Gwen samą.

Podczas Awantury przy grze w zbijaka po tym jak Tyler znokautował Lindsay i podbiegł do niej, Trent uderzył go piłką i wyeliminował w ten sposób.

Trent (Wyspa Totalnej Porażki) - Jedno lato00:43

Trent (Wyspa Totalnej Porażki) - Jedno lato

Na początku Niezbyt sławnych Trent zwinął babeczkę dla Gwen. Wtedy dziewczyna zaproponowała, by wystartował w konkursie talentów. Słyszała jak śpiewał pod prysznicem. Wsparł Owena, gdy dziewczynom nie spodobał się jego występ. Razem z Gwen usiadł nad wodą i rozmawiał z nią, gdy Owen i Cody skoczyli do wody i ochlapali Gwen. Nie był zadowolony z wyczynu kolegów. Na konkursie zaśpiewał piosenkę "Jedno lato". Dostał za nią 8 pkt. W trakcie, gdy Heather czytała pamiętnik Gwen, okazało się, że właścicielka pamiętnika jest w nim zakochana.

Na początku odcinka Kiepskie Trent próbował pocieszyć Gwen, ale bezskutecznie. Heather zapowiedziała zemstę, za to że Gwen wrzuciła jej mrówki do łóżka. Trent starał się tłumaczyć ukochaną, że sama Heather zachowała się nieładnie czytając pamiętnik Gwen. Oczywiście nic to nie pomogło. Prawie ciągle trzymał się Gwen. To on zauważył, że to oni muszą sami znaleźć jedzenie, a potem brak Izzy.

Przy ognisku na początku Czynnika fobii Trent przyznał się, że boi się mimów. Następnego dnia uczestnicy mieli zmierzyć się ze swoimi fobiami. Gdy Gwen była zakopywana, on dał jej walkie-talkie, by mogła z nim rozmawiać. Próbował przerażonej dziewczynie dodać pewności siebie. Na jej prośbę opowiedział, dlaczego boi się mimów: gdy był mały poszedł z mamą do cyrku, oglądać słonie. Nagle się zgubił i natrafił na mima, który robił to co on i przestraszył go.
250px-MimeTrent.png
W trakcie opowieści pojawił się mim i przestraszył Trenta, który upuścił walkie-talkie i z krzykiem uciekł. Po długiej ucieczce, znalazł sposób na mima. Przebiegł przez Port Wstydu i wskoczył do wody. Odstraszył mima przed skokiem do wody tym, że zmaże sobie makijaż. Tym sposobem zdobył punkt dla Susłów. W czasie rozmowy z Chrisem, przypomniał sobie o Gwen. Pobiegł do niej jak najszybciej mógł. Kiedy ją odkopał, dawno było po 5 minutach, które miała spędzić pod ziemią. Wkurzona, rzuciła w niego walkie-talkie, ale on się tym nie przejął.

W odcinku W górę strumienia Trent chciał popłynąć z Gwen na Wyspę Kości, jednak ubiegł go Cody. Trent popłynął więc wspólnie z Beth i Lindsay. Zgodził się by Lindsay położyła się na jego kolanach i popracowała nad opalenizną. W drodze przez Wyspę wpadł w ruchome piaski. Zaraz za nim wskoczyła tam Lindsay, by go ratować. Ostatecznie obydwoje zostali uratowani przez Cody'ego. Trent był bardzo mu wdzięczny za uratowanie życia. Bardzo był też zadowolony, gdy Cody zaproponował mu zamienienie się miejscami.

Na początku Polowanie złej woli został mianowany jeleniem. Bez większych przygód wędrował po lesie wraz z Gwen.

Na początku odcinka Skoro nie możesz znieść upału... Heather kazała mu, wraz z Owenem, robić żeberka. Jednak Trent sam je zrobił. Właśnie polewał je sosem, uśmiechając się do Gwen, kiedy Owen rzucił do niego skrzynię pełną pomarańczy. Trent, rzecz jasna, jej nie złapał i dostał wstrząsu mózgu. Pozbierał się dopiero na moment oceniania dań.

W odcinku Komu możesz zaufać? Trent wystąpił, wspólnie z Lindsay, w zadaniu "ekstremalne gotowanie". Miał za zadanie zjeść danie przygotowane przez partnerkę. Daniem
250px-TrentFreakOut.png
okazała się ryba fugu. Trent był tym przerażony. Uspokoił się, gdy Lindsay twierdząco odpowiedziała na jego pytanie, czy miała biologię. Chciał jednak spytać się, czy zdała biologię. W efekcie zjadł beznadziejnie przygotowane danie i mocno się rozchorował. Zaczął uderzać się pięściami po głowie, krzyczeć, sinieć i wymiotować. Zajął się nim Szef, który dał mu bardzo bolesny zastrzyk. Później jednak Trent mógł się cieszyć z wygranej drużyny, gdyż Szef zawiózł go na miejsce rozgrywania zawodów.

Podczas Podstawy musztry zasnął w czasie pisania eseju, więc został wyeliminowany na tym etapie wyzwania.

Na początku Ekstremalnej tortury Trent został wyznaczony do skoku spadochronowego na sofę. Początkowo podszedł do tego entuzjastycznie. Heather stwierdziła, że próbuje zaimponować tym Gwen. Wtedy Gwen stwierdziła, że jest to na pewno próba wyrażenia własnego JA, tak jak haiku. Myślała, że to on napisał wiersz, który znalazła wraz z Bridgette. Chłopak tylko na nią dziwnie popatrzył. W samolocie stracił
120px-Trent broken.png
cały swój animusz. Stwierdził, że jednak nie może, wtedy DJ powiedział, by się nie martwił i przez przypadek wypchnął go na zewnątrz. Trent z przerażenia w ogóle nie otworzył spadochronu i spadł prosto na ziemię, nie trafiając na sofę. Złamał sobie kręgosłup. Tuż przed tym jak pojechał na składanie Gwen spytała się go, czy chce ją o coś zapytać. Więc odpowiedział, że chce wiedzieć, czy włosy ma w porządku. W ten sposób pozbawił jej wszelkich złudzeń w sprawie autorstwa listu.

Na początku Posiłek obrzydliwości Trent, po tym jak przeprowadził się do domku Okoni, wziął udział w imprezce. Zaproponował Geoffa na kapitana, po tym jak ten bardzo mocno beknął. Miał, jak inni chłopcy, problem ze zjedzeniem byczych jąder. Na widok pizzy z konikami polnymi, meduzami i sardelami, wybiegł ze stołówki i zwymiotował. Potem kazał DJ-owi,

Mama.png
by go przytrzymał. Geoffowi rozkazał wepchnąć mu do ust tą pizzę, nie zważając na jego krzyki. Wypełnili rozkaz co do joty. Po zjedzeniu tego "dania", powiedział do DJ-a "Mama?". Jak inni chłopcy, zawiązał sobie oczy i zjadł robakowe spaghetti. Ostatecznie chłopcy wygrali i popłynęli do kurortu.

Po powrocie na wyspę w odcinku Mów mi wujku był bardzo zadowolony z dwóch dni spędzonych w kurorcie. Chciał zagadać do Gwen, ale ta się na niego obraziła. Przeprosił ją, że zostawił ją zakopaną żywcem na plaży i przysiągł, że jest ona ostatnią osobą, którą zostawiłby samą sobie. W ten sposób zapewnił sobie wybaczenie. Nie wytrzymał zadania polegającego na skakaniu nad skunksami.

Na początku odcinka Skarby Trent kąpał się, obserwowany przez Gwen. Za zadanie miał zdobyć klucz, wiszący na paliku w jeziorze pełnym rekinów. Wziął martwą rybę i rzucił jak najdalej.
120px-Search11.png
Rekiny popłynęły za przynętą, a w tym czasie chłopak wyłowił klucz. Był pierwszą osobą, której się to udało. Potem pomógł Gwen zdobyć jej klucz, ukryty w skunksiej norze. Podsunął jej pomysł, by wypłukać skunksa z jego nory. Wspólnie wlali wiadro wody do jego kryjówki. Po zdobyciu klucza Gwen pocałowała chłopaka. Widziała to Heather, która wywnioskowała z tego sojusz. Oznajmiła, że jej sojusz musi być jedynym na wyspie. Napisała list do Gwen, niby od Trenta, by przybyła do Portu Wstydu o piątej. W tym czasie Lindsay przyprowadziła tam chłopaka i prosiła by porozmawiał z Heather. Ta zwierzyła mu się, że Gwen go nie znosi i uważa za tandeciarza. Zdołowanego chłopaka pocałowała, w momencie, gdy zjawiła się Gwen. Trent po pocałunku był zrozpaczony. W swojej skrzyni miał 2 litry wody gazowanej. Na ceremonii przy ognisku nie dostał pianki. Jednak wytłumaczył sobie z Gwen wszystko przed odpłynięciem. Zachęcił ją do walki i przysiągł, że będzie jej kibicował.

Ekstrawaganckim Obozo-jmaniu Trent jest widziany po raz pierwszy gdy chwali sobie Playa De Los Przegranos. Karmi Harolda, który ukrywa się przed złą na niego Courtney. Twierdził, że nikt nie zasługuje na śmierć głodową. Oświadczył, że tak jak obiecał w dalszym ciągu kibicuje Gwen i tęskni za nią. Potwierdza zdanie Izzy, która twierdzi, że Noah całował chłopaka. Wieczorem grał na gitarze i przypadkowo jak wielu innych zagłosował na Leshawnę (przez papugę).

Plan Totalnej Porażki

Po przyjeździe na opuszczony plan filmowy w odcinku Uwaga, potwór! Trent jako pierwszy zobaczył, że Beth zdjęła aparat. W wyzwaniu zatroszczył się o przyjaciół i pomagał im, co podobało się Gwen.

Przy śniadaniu na początku Poszukiwania kosmicznych jaj Szef opuścił porcje Gwen na ziemie, Trent zaproponował dziewczynie tost, ta jednak odpowiedziała, że nie przyjmie nic z ręki wroga. Trent zdziwił się słowami ukochanej, wtedy Duncan powiedział, że w tej grze wszyscy są wrogami. W czasie wyzwania Gwen zgubiła naszyjnik, Trent miał wybór - zabrać kosmiczne jajo albo uratować naszyjnik dziewczyny. Po chwili namysłu wybrał naszyjnik. Gwen była mu wdzięczna, Duncan nie rozumiał jego wyboru. Potem znalazł 2 jajka dla siebie i Gwen, przez co zmuszeni byli grać w innych drużynach.

Na początku Zamieszek na planie gdy wszyscy już wstali Trent i Gwen musieli wybrać drużyny metodą podwórkową. Gwen pierwszego wybrała Duncan'a przez co Trent był zazdrosny, dlatego wybrał "przepiękną Lindsay". Zadanie polegało na zorganizowaniu planu filmowego. Gdy uczestnicy wbiegali na górę Gwen prawie się przewróciła lecz Duncan ją złapał, wtedy Trent zapytał "Pozwalasz mu na to?". Dziewczyna odpowiedziała "Jesteśmy w tej samej drużynie."Wtedy chłopak potknął się, Lindsay przybiegła mu z pomocą. Pomogła mu wstać na co Trent zwrócił się do Gwen "My też jesteśmy w jednej drużynie." Gdy nadszedł czas na ciężki sprzęt chłopak wpadł na świetny pomysł, powiedział Owen'nowi, że na górze jest bufet i będzie mógł coś zjeść jeśli wciągnie przyczepę. Kiedy plany filmowe były zorganizowane Zabójcze Makiety i Trzeszczące Żarówy dostały scenariusze. Izzy zagrała staruszkę. Izzy lekko odbiło Trent jednak stwierdził, że dziewczyna bardzo się wczuwa i niełatwo będzie ją przebić. Później chłopak przepraszał Gwen za robienie scen.

Totalna Porażka w Trasie

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy

Ciekawostki

Galeria

Zobacz także

Trent
Relacje Cody | Duncan | Gwen | Katie | Lindsay | Owen | Sadie
Inne Gitara Trenta | Porażkowi Bracia
Wyeliminowany z Wyspa Totalnej Porażki
Wcześniej Odcinek Kolejny
Eva Skarby Bridgette
Wyeliminowany z Planu Totalnej Porażki
Wcześniej Odcinek Kolejny
Izzy 3:10 do Obłędowa Gwen
Wrzeszczące Susły
Beth | Cody | Gwen | Heather | Izzy | Justin | Katie | Leshawna | Lindsay | Noah | Owen | Trent
Zabójcze Makiety
Beth | Courtney | Izzy | Justin | Lindsay | Owen | Trent

Więcej z Fandomu

Losowa wiki