FANDOM

Ukryj się i bądź podstępny
Wyspa Totalnej Porażki
284px-Hide31
Premiera Flaga Kanady

21.10.2007
Premiera Flaga USA 25.09.2008
Premiera Flaga Polski 18.12.2008
Numer odcinka 17
Zadanie Zabawa w chowanego
Zwycięstwo Heather i Leshawna
Wyeliminowany/a Bridgette
Nawigacja
Poprzedni odcinek
Skarby
Następny odcinek
Przednia zabawa

Ukryj się i bądź podstępny (ang. Hide and Be Sneaky) to 17. odcinek Wyspy Totalnej Porażki. Uczestnicy biorą udział w 16 konkurencji.

Fabuła

S01E17 Lindsay i Heather

Heather i Lindsay przed domkiem.

Rano Heather i Lindsay siedziały razem przed domkiem. Lindsay piła landrynówę, a Heather wkurzała się, że Leshawna podarła jej ciuchy. Leshawna z kolei pocieszała Gwen i namówiła do zemsty. Chris ogłosił, że następnym wyzwaniem będzie zabawa w chowanego. Wszystkim dał po 10 min. na ukrycie się. Szukającym miał być Szef. Każdego, kogo znajdzie będzie próbował zmoczyć za pomocą pistoletu na wodę.Bazą miał być fotel ratownika. Wygrać można na trzy sposoby: Schować się tak, by Szef nie znalazł; dobiec do bazy, zanim Szef zmoczy oraz pójść za współpracę z Szefem i pomóc mu w znalezieniu innych zawodników. Zawodnicy w różny sposób próbowali wygrać te zadanie.

Lindsay w toalecie

Chris radzi Lindsay, by się lepiej chowała

Lindsay schowała się pod kocem na łóżku. Znalazł ją tam Chris i przywołał Szefa. Lindsay z krzykiem zdążyła uciec, po czym schowała się w łazience, ale również znalazł ją tam Chris. Kazał jej się postarać, a ta ponownie z krzykiem uciekła. Heather weszła do stołówki, a zaraz za nią Lindsay. Blondynka znalazła "przyjaciółkę" pod stołem w kuchni. Heather kazała jej znaleźć sobie własną kryjówkę. W tym czasie znalazł je Szef. Obie z krzykiem uciekły, ale zanim dobiegły do bazy, Szef je oblał wodą. Heather i Lindsay czekały przed stołówką. Owen szedł ostrożnie do jaskini, a tam znalazł DJ-a, Duncana i Geoffa. Duncan zaproponował reszcie sojusz chłopaków. Początkowo Owen miał obiekcje, ale zmienił zdanie, gdy Duncan go zmusił. Geoff też miał problemy, gdyż zżył się z Bridgette. Po zawiązaniu sojuszu, Duncan wypędził resztę z jaskini. Geoff potem wszedł na czubek drzewa. Wystarczyło jedne kopnięcie w drzewo, by chłopak spadł. DJ i Owen weszli na dach stołówki, każdy z innej strony. Gdy weszli wyżej zobaczyli się nawzajem i zaczęli się kłócić, czyja jest to kryjówka. Wtedy pod obydwoma załamał się dach. Heather złapała obydwu i zaprowadziła do Szefa. W ten sposób zapewniła sobie nietykalność.

S01E17 Izzy udaje Szefa

Izzy papuguje Chefa

Izzy szła za Szefem i udawała go. Gdy się odwrócił, chowała się w krzakach. Później Szef przeczesywał stołówkę, gdy usłyszał jak Izzy kichnęła. Była na belkach pod sufitem. Dziewczyna zeskoczyła i zaczęła walczyć z Szefem, pokonała go i zaczęła uciekać. Poślizgnęła się na kałuży i spadła do wody, zanim dotknęła bazy. Gwen położyła się na ziemi i przykryła trawą, jak kołdrą. Szef nadepnął na nią i w ten sposób ją znalazł. Bridgette szła sobie przez miejsce na ognisko i przez przypadek pociągnęła za sobą girlandy. Gdy zobaczyła rodzinkę skunksów, zaczęła się powoli cofać. Jednak girlandy, które za sobą ciągnęła przewróciły beczkę. Hałas przestraszył skunksy i trysnęły swą wydzieliną prosto w dziewczynę. Zaraz znalazł ją Szef i psiknął wodą. Zapach jednak nie zniknął. W czasie, gdy Szef szukał Duncana w jaskini, Owen wygadał Gwen, że istnieje męski sojusz. Leshawna zanurzyła się pod wodą i oddychała przez dziurkę. Zanim Szef ją znalazł usiadła na fotelu ratownika i zapewniła sobie nietykalność. Dziewczyny postanowiły zagłosować jednomyślnie. Problemy zaczęły się, gdy trzeba było wybrać osobę do eliminacji. Bridgette zaproponowała Duncana. Leshawna i Gwen były za. Heather z kolei nie ufała Owenowi. W końcu nie doszły do porozumienia.

S01E17 Geoff nie głosuje na Bridgette

Chłopaki zdecydowali o eliminacji Bridgette. Duncan uważał, że może nie być więcej okazji, a ona jest lubiana i jest lepsza w sportach. Wszyscy przystali na to, choć Geoff z oporami. Podczas eliminacji zagrożony był Duncan (większość dziewczyn mu nie ufała) a wyeliminowana została Bridgette (sojusz chłopaków na nią głosował).

Ciekawostki

  • Z Pokoju Zwierzeń skorzystali: Lindsay (x3), Heather (x2)
  • Jest to pierwszy odcinek, w którym zostało wypowiedziane nazwisko Chefa, czyli Hatchet.
  • Po eliminacji Bridgette nie było już żadnej dziewczyny w zespole Zabójczych Okoni.

Zobacz także

Wyspa Totalnej Porażki - odcinki
Miejsce takie sobie cz. 1 | Miejsce takie sobie cz. 2 | Wielkie spanie | Awantura przy grze w zbijaka | Niezbyt sławni | Kiepskie | Czynnik fobii | W górę strumienia | Polowanie złej woli | Skoro nie możesz znieść upału... | Komu możesz zaufać? | Podstawy musztry | Ekstremalna tortura | Posiłek obrzydliwości | Mów mi wujku | Skarby | Ukryj się i bądź podstępny | Przednia zabawa | Hak, lina i trudne zadanie | Obłęd na Wawanakwa | Próba potrójnie uzbrojonego triathlonu | Ekstrawaganckie Obozo-jmanie | Obóz rozbitków | Wielka stopa | Jak spękasz, to wylatujesz | Najbardziej dramatyczny odcinek ze wszystkich
Total Drama Island Recap | TDI Rundown
Wyspa Totalnej Totalnej Totalnej Porażki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki