FANDOM

W górę strumienia
Wyspa Totalnej Porażki
S01E08Wyspa Kości
Premiera Flaga Kanady

17.08.2007
Premiera Flaga USA 24.07.2008
Premiera Flaga Polski 16.10.2008
Numer odcinka 8
Zadanie Dotarcie do Wyspy Kości, przebycie na jej drugi koniec, rozpalenie ogniska, powrót do Obozu
Zwycięstwo Zabójcze Okonie
Przegrana Wrzeszczące Susły
Wyeliminowany/a Izzy
Nawigacja
Poprzedni odcinek
Czynnik fobii
Następny odcinek
Polowanie złej woli

W górę strumienia (ang. Up the Creek) to 8. odcinek Wyspy Totalnej Porażki. Uczestnicy biorą udział w 7. wyzwaniu.

Fabuła

Chris zaczyna od wyjaśnienia zasad najbliższej konkurencji. Zawodnicy muszą popłynąć canoe na sąsiednią Wyspę Kości, przetransportować swoje łódki na drugi koniec wyspy przez sam jej środek, potem rozpalić wielkie ognisko sygnalizacyjne i wrócić do Obozu. Na koniec informuje wszystkich, żeby nie zabierali z Wyspy czegokolwiek, gdyż jak to głosi legenda, może to sprowadzić klątwę.
S01E08Beth wróciła z toalety

Beth spóźnia się na ogłoszenie nowego zadania

Jak wszyscy poszli do łódek, pojawiła się Beth, która była w toalecie.

Uczestnicy popłynęli w następujących grupach: Heather i Owen (Owen złapał Heather i wrzucił do swej łódki. Nie była z tego zadowolona, ale nic nie mówiła). Beth, Lindsay i Trent (Lindsay położyła się na nogach Trenta, by móc się opalić, co nie spodobało się Beth) Gwen i Cody (Gwen niechętnie poszła na jego propozycję, gdyż Trent był już zajęty. Cody miał duże trudności z przeniesieniem canoe do wody, ale nie chciał pomocy Gwen. Cody próbował bezskutecznie umówić się z Gwen. Przestał, gdy dostał wiosłem w czułe miejsce. Zaproponował jej, że szepnie Trentowi jakieś miłe słowo o niej. W nagrodę oczekiwał jej stanika. Wściekłej dziewczynie wytłumaczył, że założył się z Owenem.) Izzy i Leshawna:(Izzy opowiedziała Leshawnie jak Buszmeni pokazali jej jak łapać i gotować krokodyle i misie koala.Ona w to jednak nie wierzyła.) Bridgette i Courtney (Bridgette zwierzyła się Courtney, że dostała od Geoffa ohydną laurkę) Sadie, Harold i Duncan DJ i Geoff (Geoff przekonał DJ-a, że nie ma co się bać wody. Geoff zwierzył się przyjacielowi, że zrobił dla Bridgette laurkę. DJ, gdy to usłyszał, przeraził się i bez ogródek powiedział, że Geoff spaprał robotę) Wszyscy dobili wśród mgły do Wyspy Kości. Wzięli swoje łódki i biegiem nieśli przez las, gdzie spotkali drapieżne wełniane bobry. Musieli zacząć uciekać. Bobry przestały ich ścigać, gdy dotarli do niewielkiej szczeliny w skałach. Owen pierdnął i pojawiły się pterodaktyle, które zaczęły ich gonić. Cody wyrzucił kawałki chleba, jakie miał w kieszeniach i pterodaktyle się tym zainteresowały. Dotarli do rozstaju. Zabójcze Okonie skręciły, za radą Geoffa, w prawą ścieżkę (była szersza). Geoffowi wpadła w nogę wbiła się drzazga, która nie pozwoliła mu dalej iść. Dlatego na canoe nieśli go DJ i Harold. Wrzeszczące Susły skręciły, za radą Trenta, w lewą ścieżkę (by nie iść z Okoniami). Trent wpadł w ruchome piaski, a Lindsay wskoczyła tam, by mu pomóc i też utknęła. Dopiero Cody ich uratował lecąc na lianie, jak Tarzan. Obydwoje byli mu bardzo wdzięczni.

Na drugi skraj Wyspy pierwsze dotarły Susły. Jednak Okoniom udało się jako pierwszym rozpalić ognisko, dzięki zapalniczce Duncana. Beth, szukając chrustu, znalazła figurkę i wzięła ją na szczęście. Cody poszedł porozmawiać Trentem o Gwen, jednak rozmowę przerwała im Heather. Geoff z wielkim wysiłkiem przyniósł jedną gałązkę do ogniska. DJ namówił Bridgette by pomogła Geoffowi. Na sugestię Courtney wszyscy zaczęli szukać więcej chrustu. Więc Harold
S01E08Wybuch

Wybuch po tym jak Izzy wrzuciła do ogniska jej zapalniczkę

wziął wiosła i wrzucił, ku przerażeniu reszty Drużyny, do ogniska. Izzy zrobiła zapalnik z soku drzewnego i piasku i wrzuciła go do ogniska robiąc wielki wybuch. Susły zdobyły punkt. Izzy twierdziła, że trenowała z komandosami, rozwaliła kuchnię i szuka ją Królewska Policja Konna.

Obydwie drużyny na przeciwległy brzeg dotarły w tym samym czasie. Okonie zastanawiały się jak mają popłynąć bez wioseł. Izzy im poradziła, żeby jedna osoba pchała (ku wielkiemu niezadowoleniu reszty swojej drużyny). Ostatecznie zdecydowano, że to DJ będzie pchał wszystkie łódki. Zgodził się mimo swego lęku przed wodą. Tak mocno machał nogami, że ekspresowo dotarli na metę i wygrali. O porażkę Leshawna obarczyła Izzy. Dziewczyna miała już dosyć wybryków tej nienormalnej "szajbuski". Podczas eliminacji zagrożona była Lindsay, a odpadła Izzy (która uciekła przed śmigłowcem Królewskiej Policji Konnej).

Ciekawostki

  • Z Pokoju Zwierzeń skorzystali: Cody (x4), Gwen (x2), Geoff (x2), DJ (x4), Chris (x2), Trent, Bridgette
  • Zanim Chris ogłosił, kto został wyeliminowany, pojawiła się policja i Izzy uciekła. Nie wiadomo, czy to ona zapracowała na odpłynięcie Łódką Przegranych...
  • Lindsay ubrana była w trochę inne ubrania niż zwykle.
  • W czasie podróży przez las w obu drużynach kłopoty miała osoba, która szła na początku i wybrała ścieżkę (Trent wpadł w ruchome piaski, a Geoff'owi wbiła się w nogę drzazga).
  • Po tym jak Harold wrzucił wiosła do ogniska, Geoff cudownym sposobem był w stanie stać.
  • Gdy zawodnicy z powrotem znaleźli się na drugim brzegu Wyspy Kości, łódki już tam na nich czekały.
  • Cody przeszedł przez ruchome piaski nie zapadając się.
  • Duncan, Harold i Sadie pojawili się, ale nic nie mówili, tylko z resztą drużyny krzyczeli z radości.
  • Gdy Izzy opowiada Leshawnie o tym jak buszmeni uczyli ją łapać dzikie australijskie zwierzęta, pojawił się znak Okoni, a przecież Izzy i LeShawna są Susłami.

Zobacz także

Wyspa Totalnej Porażki - odcinki
Miejsce takie sobie cz. 1 | Miejsce takie sobie cz. 2 | Wielkie spanie | Awantura przy grze w zbijaka | Niezbyt sławni | Kiepskie | Czynnik fobii | W górę strumienia | Polowanie złej woli | Skoro nie możesz znieść upału... | Komu możesz zaufać? | Podstawy musztry | Ekstremalna tortura | Posiłek obrzydliwości | Mów mi wujku | Skarby | Ukryj się i bądź podstępny | Przednia zabawa | Hak, lina i trudne zadanie | Obłęd na Wawanakwa | Próba potrójnie uzbrojonego triathlonu | Ekstrawaganckie Obozo-jmanie | Obóz rozbitków | Wielka stopa | Jak spękasz, to wylatujesz | Najbardziej dramatyczny odcinek ze wszystkich
Total Drama Island Recap | TDI Rundown
Wyspa Totalnej Totalnej Totalnej Porażki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki