FANDOM

Wiewiórka
Wiwióra
Kolor Fioletowy
Kolor oczu Czarny
Przyjaciele Dawn, Ella, Justin
Wrogowie Anna Maria, Ptaki, Brick, Dakota, DJ, Ezekiel, Gwen, Harold, Katie, Mike, Sadie, Sam
Pierwsze Wystąpienie Kiepskie
Ostatnie Wystąpienie Obozowicze z talentem

Wiewiórka często pojawia się w serii "Totalnej Porażki". Są to pospolite w Ameryce wiewiórki szare.

Wyspa Totalnej Porażki

odc. 6.: Dwie wiewiórki
225px-Outdoors7
przyglądały się kłótni Katie i Sadie i parodiowały je. Miały przy tym niezłą zabawę.

odc. 13.: Zmęczona wiewiórka uderzyła śpiewającego ptaszka.

odc. 14.: Na imprezce u chłopaków Geoff tak mocno beknął, że dwóm wiewiórkom, siedzącym na pobliskim drzewie, posypało się całe futro.

odc. 16. : Rano jedna wiewiórka wyszła z dziupli cała goła, z kubkiem kawy w ręku.

odc. 17.: Jedna wiewiórka oberwała szyszką, która spadła z drzewa, na które wspiął się Geoff. Inna podeszła do ukrytej pod trawiastym kocem, Gwen. Dziewczyna wtedy walnęła zwierzaka.

Totalna Porażka: Zemsta Wyspy

odc.1.: Gdy Dakota chciała przyglądnąć się wiewiórce ta okazała się zmutowana. Bardzo głośno ryknęła i Dakota się przestraszyła. Chris głośno się śmiał z tego powodu.

odc.9.: Gdy uczestnicy rozbiegali się w poszukiwaniu gokartów Szefa zmutowane wiewiórki im przeszkadzały strzelając z oczu laserami.

Zmutowane Wiewórki

Zmutowane wiewiórki pojawiają się w Totalnej Porażce: Zemście Wyspy, gdzie terroryzują zawodników.

Terroryzowani zawodnicy przez wiewiórki:

Odc.: 1

Odc.: 9

Wygląd Zmutowanych Wiewiórek

Zmutowane Wiewiórki nie mają futra i mają żółte oczy. Poza tym nic się nie zmieniło.

Umiejętności Zmutowanych Wiewiórek

Zmutowane Wiewiórki są szybsze, potrafią ryczeć i strzelać laserami z oczu. Są wrogo nastawione do wszystkiego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki